A Magyar Suzuki Zrt. felajánlásának köszönhetően egy vadonatúj Suzuki Vitara segíti mostantól az Esztergom Városi Polgárőr Egyesület (EVPE) munkáját.
A Suzuki esztergomi gyára megélt már jót és kevésbé jót is, volt, amikor kapacitásának határán, vagy kicsit azon túl is dolgozott, míg máskor alig feleannyi autó gördült le a gyártósorairól, mint az elméleti maximum. Most talán egy felfelé ívelő időszak kezdetén áll, ugyanis megkezdődött a jól ismert nevű, de jelen formájában annál ismeretlenebb Vitara gyártása. A gyár dolgai tehát rendben vannak, de milyen a termék?
Hivatalosan ma kezdődik meg a sorozatgyártása az új Suzuki Vitarának Esztergomban, mely a japán márka kilencedik modellje ebből a gyárból. A közismert név teljesen új koncepciót és formát takar, nyoma sincs már az eredeti változat lazaságának, lezserségének. Az új Vitara komoly autó, komoly embereknek. Nem véletlen, hogy a miniszterelnök ült be az első példányba.
A kezdetekben, az 1980-as évek végén, '90-es évek elején a tengerpartokon élő fiatalok közkedvelt parti autója volt a Suzuki Vitara, mely megfizethető árával, stílusával - és összkerék-hajtásával - mindent tudott, amire a homokos tengerparton szükség volt. A negyedik generáció küldetése egész más, Magyarországról kell meghódítania az egész világot.
Cikkünk folyamatosan frissül.
A cél az értékes szilícium kinyerése.
A kérdést a Lengyel-Magyar Gazdasági Kamarával együttműködésben készült cikkünkben vizsgáltuk meg.
Kiugróak a tavaly decemberi értékek.
Percről percre tudósítunk.
Az Apple-nek számos kihívással kell szembenéznie a különböző üzletágaiban.
De nincsenek, véli az ING Bank vezető elemzője.
Sorra húznak el mellettünk az uniós országok.