Úgy tűnik, hogy a hagyományos autógyártók mégsem dobták be teljesen a kesztyűt, és komolyan gondolták, hogy felveszik a versenyt az új elektromosautó-gyártókkal és a Teslával. Ez pedig már az értékesítési adatokon is látszik, a Volkswagen decemberben dupla annyi elektromos autót adott el Európában, mint Elon Musk cége.
Nagy fordulat készül a Volkswagennél, a dízelbotrány után hirtelen nagyon tisztának akarja mutatni magát a cég, jönnek az elektromos modellek, de azért az sem titok, hogy a jövőt a városi terepjárók határozzák majd meg az autógyártónál.
A Volkswagen elárulta, hogy hívják majd, mennyibe kerül, és mekkora hatótávolsággal bír majd a tisztán elektromos meghajtású ID. modellcsaládjának első autója. A Golf méretű, akkumulátorral szerelt modell ID.3 néven kerül majd piacra és éves szinten mintegy 100 ezer darabot akarnak értékesíteni belőle Európában a németek.
Így látják a szakértők az új javaslatot.
Egyelőre azért érdemes óvatosnak lenni.
Szekeres Viktorral a Gloster Nyrt. alapítójával beszélgettünk
Kilépünk az összeszerelő-üzem szerepből?
Hétvégén tartják az elnökválasztás második fordulóját.