Előfizetői tartalom

Új piacokra fókuszál az InterTicket: de mikor lesznek ismét koncertek Magyarországon?

Portfolio
A COVID-19 járvány okozta válság érzékenyen érintette az ország legnagyobb rendezvény-kezelő és jegyértékesítő cégét, az InterTicket Kft.-t, mégis, sok szempontból sikeres évet zárt a magyar vállalat. A kényszerhelyzet felpörgette a fejlesztéseket, és noha eddig is több lábon állt a cég, tavaly még inkább az új, felhő alapú platformon működő Smart City rendszer és az egyre inkább fókuszba kerülő Blockchain-technológiák fejlesztése felé fordultak. A vállalat átmeneti, nehezebb likviditási helyzetből való kilábalására a megoldást a Hiventures kockázati tőkealap-kezelő KKV Mentőterméke jelentette.

Az InterTicket több mint 20 éve van jelen a magyar piacon, legsikeresebb terméke az akár több tízezer fő befogadóképességű stadionokat is kiszolgáló helyfoglalási, jegyértékesítési és vezetői információs szoftverekből álló rendszer (maga az InterTicket vagy IT platform), amelyet a cég jelentős előadóhelyek, színházak, fesztiválok, sportrendezvények számára fejlesztett...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 854 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái