Árat is tudott emelni és a kereslet is nőtt a Coca-Cola termékei iránt – derül ki a vállalat ma piacnyitás előtt közzétett gyorsjelentéséből, ami az elemzők által vártnál erősebbre sikerült. A hírre emelkednek a társaság részvényei a nyitás előtti kereskedésben.
Hatottak az áremelések a Pepsinél, az italgyártó óriás bevételei nőttek és minden szinten az elemzői várakozásokat felülmúló számokat közölt a vállalat mai negyedéves gyorsjelentésében. Ugyanakkor az látszik, hogy az árak emelése visszavetette a cég termékei iránti keresletet – írja a CNBC.
Egy ukrajnai háborúval foglalkozó orosz Telegram-csatorna érdekes fotót osztott meg: egy iráni kólásdobozból csináltak a Kelet-Ukrajnában harcoló orosz katonák páncéltörő fegyvert.
Miután a Coke és a Pepsi felfüggesztette az oroszországi eladásait, a Cola Csernogolovka készítői azt remélik, hogy piacot szereznek Oroszországban, épp az amerikai gyorsétteremláncokon keresztül, amelyek még működnek az országban.
A Coca-Cola vezérigazgatója szerint a koronavírus miatti lezárások csak most kezdik igazán éreztetni a hatásukat. James Quincey arról is beszélt, hogy valószínüleg a korlátozások feloldása után a fogyasztói szokások is megváltoznak majd.
Magyarországon 2018 júliusa és 2019 júniusa között 3 millió hektoliter, vagyis több mint 50 milliárd forintnyi kóla fogyott, ami a szénsavas üdítők belföldi forgalmának több mint 60 százalékát jelenti - közölte a Nielsen hétfőn az MTI-vel. Ez egy főre vetítve közel évi 30 litert és 5 ezer forintot jelent.
Hírfolyamunk az ukrajnai háborúról percről percre.
Ellentmondásosnak tartják a bank kommunikációját az Európai Parlamentben.
Kaiser Ferenc, az NKE docense a Portfolio Checklistben értékelte az Ukrajnának jóváhagyott új segélycsomagot.
Mekkora a baj a luxusiparban?
A Citadealla Alap portfóliómenedzsere a Checklist vendége volt.