Hogyan segít az okostelefon a szállítmányozó cégeknek (x)

2013. május 22. 09:10    
nyomtatás
 
Az okostelefonok számtalan új lehetőséget kínálnak a vállalatok számára. A beépített és mindenki által ismert alkalmazásokon túl vannak olyan lehetőségek, amelyek túlmutatnak a mindennapi használaton, és olyan eszközöket adnak a cég kezébe, amelyeket korábban csak jelentős tőkebefektetéssel érhetett volna el.

Egy szállítmányozó cég esetében a probléma magától értetődik. A terepen jelentős mennyiségű ember dolgozik, akiknek meghatározott időre, optimális sorrendben kell a célállomásokra érniük. Őket irányítja a központból egy lehetőleg kis létszámú csoport, akiknek azonnal, hatékonyan és visszakereshető módon kell kommunikálniuk.

Adja magát a kérdés, hogy a fenti munkához valóban egy méregdrága, nehezen telepíthető rendszert kell-e alkalmazni, vagy egyszerűen kihasználható a zsebben rejlő számítógép, kamera, GPS-eszköz, hangrögzítő vagy dokumentumkezelő? Lehetséges-e egy olyan alkalmazás telepítése a telefonra, amivel a feladatok azonnal kioszthatóak, tervezhetőek, amely képes navigációval segíteni, a munkatársaktól mindig a megfelelő információt kéri a megfelelő módon, továbbá teljesen testre szabható lehetőségeket ad a vállalat kezébe az ellenőrzésre?

Hogyan segít az okostelefon a szállítmányozó cégeknek


Természetesen van. A Synaptel mobilalkalmazása, valamint a böngészőből megnyitható, tehát bárhonnan elérhető felhő alapú szolgáltatás modulja kimondottan hatékony segítség lehet ezen a területen is.

A központban dolgozó munkatársak az alkalmazással látják a terepen dolgozó kollégák beosztását, képesek űrlapokat küldeni minden fontos információval. Az adatok azonnal megjelennek a munkatárs telefonján, aki így megismerheti és visszaigazolhatja az aktuális munkát. Lehetősége van mérlegelni, a feladatot beosztani, de rábízhatja magát a beépített navigációra is, ami pontosan megmutatja, mi az ideális sorrend.

A navigáció segítségével könnyedén megtalálja a címet, az okostelefonján még egyszer ellenőrizheti, mit kell átadnia vagy átvennie. Az alkalmazásba integrált QR-kód olvasót is használhat a csomagok azonosítására. A munkatárs ekkor kitölti a munka befejezéséhez kötött formot, az ügyféllel aláíratott elismervényt lefotózhatja, így a kép és minden egyéb információ automatikusan, akár azonnal (akár csak wifi-hálózaton) szinkronizálásra kerül, és megjelenik a vállalat szerverein. A központban azonnal látják ezeket, és mivel minden fájl idő- és helybélyegzővel ellátott, így könnyen visszakereshető, hogy a munkatársak mikor és hol jártak.

A lehetőségek száma pedig még ennél is több. Egy okostelefon a Synaptel segítségével olyan eszközzé válik, ami szinte bármilyen feladatot képes megoldani.
Hogyan segít az okostelefon a szállítmányozó cégeknek
További információk

(x)
Címkék: prémium

Előző cikk  Előző cikk Következő cikk  Következő cikk


F?rum
 
×
×
Jogi nyilatkozat
A jelen oldalon található információk és elemzések a szerzők magánvéleményét tükrözik. A jelen oldalon megjelenő írások nem valósítanak meg a 2007. évi CXXXVIII törvény (Bszt.) 4. § (2). bek 8. pontja szerinti befektetési elemzést és a 9. pont szerinti befektetési tanácsadást.

Bármely befektetési döntés meghozatala során az adott befektetés alkalmasságát vagy megfelelőségét csak az adott befektető személyére szabott vizsgálattal lehet megállapítani. Az egyes befektetési döntések előtt éppen ezért tájékozódjon részletesen és több forrásból, szükség esetén konzultáljon személyes befektetési tanácsadójával!

Az előbb írtakra tekintettel az előadás szervezője, az oldal üzemeltetője, szerkesztői, és szerzői valamint előadói kizárják mindennemű felelősségüket az oldalon esetleg megjelenő információra vagy adatra alapított egyes befektetési döntésekből származó bármilyen közvetlen vagy közvetett kárért vagy költségért.
Bővebben...



Friss hírek
20 hír 30 hír 40 hír



hirdetés
Állásajánlatok
Pricing Specialist
Tőzsdei adatszolgáltatás Üzletágvezető
 
EZT OLVASTA MÁR?
11
22
33
44
55
0
Prémium