Az internetes vásárlások nagy részét ma már mobilról indítják, de sokan a nagybevásárlást is azzal fizetik, sőt, az olcsóbb bevásárlás reményében az ár összehasonlítást, kedvezményeket is azon böngészik. Ennek megfelelően az áruházláncok közti kiélezett verseny a mobilalkalmazásokban elérhető szolgáltatásokra is kiterjedt, amelyen keresztül minél nagyobb akciókkal igyekeznek megszólítani a vásárlókat.
A SumUp, londoni székhelyű mPOS szolgáltató belép a B2C fizetési térbe egy integrált hűségprogrammal ellátott digitális pénztárca bevezetésével.
A hűségprogramok digitális transzformációban betöltött szerepéről, az adatvagyon hatékony kezeléséről, és az agilis működésről volt szó a Portfolio Digital Transformation 2022 konferenciájának negyedik szekciójában.
A hűségprogramok évek, évtizedek óta meghatározó projektjei a bankoknak. Ezek a programok egyrészt fontos szerepet játszanak az ügyfelek hosszú távú megtartásában, másrészt segítenek új ügyfeleket vonzani. De milyen kihívásokkal küzdenek ezek a rendszerek? Mennyire van hatással rájuk a digitalizáció, és az egyre inkább "digitálissá" váló ügyfelek mennyire ragaszkodnak hozzájuk? Körképünkben ezekről is kérdeztük három magyarországi bank, a Raiffeisen-t, az UniCredit és az OTP szakértőit.
Európa legnagyobb része ma ki sem nyitott.
Második olvasatban is elfogadták a "külföldiügynök-törvényt".
Reagált a magas inflációra a jegybank.
Már Luhanszknál is csapatokat építenek ki az oroszok.
Sorra húznak el mellettünk az uniós országok.
Milyen következményekkel járhat a csapok elzárása?
Kilőttek a határidős árak, de meddig lehet a nyugati civilizáció kávéfogyasztási igényeit kielégíteni?