Megelőzte a sajtburger a sültkrumplit - Mégis mi történt?

2021. március 26. 06:15 | Ferkó Nikolett

Megelőzte a sajtburger a sültkrumplit - Mégis mi történt?

Plusz lökést adott a koronavírus-járvány az ételrendelésnek, a házhoz szállításnak: míg 2019-ben a NetPincérnél átlagosan 3600 forintot költöttek a vásárlók egy-egy rendelés alkalmával, addig ez 2020 év végén már több, mint 4000 forint volt. A Wolt-nál az átlagköltés 5000 forint körül alakul. A Portfolio körképe alapján az étel házhoz szállítással foglalkozó cégek törekednek a járvány miatt bevezetett szigorításokkal járó megnőtt rendelések lereagálására, bővítik szolgáltatásaikat, valamint munkaerőt is toboroznak.

Lássuk, mit esznek a magyarok! - A házhozszállítás az az iparág, ami most fenekestül felforgatja a városokat

2020. október 04. 16:00 | Portfolio

Lássuk, mit esznek a magyarok! - A házhozszállítás az az iparág, ami most fenekestül felforgatja a városokat

Az elmúlt félév egyik legkomolyabb eredménye, hogy éveket ugrottunk előre az online világ szélesebb körben való elterjedésében és a digitalizációs fejlődésben. Olyanok vették igénybe az áruházak, márkaboltok online rendelési lehetőségeit, akik eddig sosem rendeltek élelmiszert, vagy ruhát házhoz, sosem vettek részt videós beszélgetésekben vagy konferenciákon. A biciklis és robogós futárok elözönlötték a várost az applikációkon keresztül megrendelt ebédeket fuvarozva, miközben voltak olyan hetek, sőt hónapok, amikor az eddig forgalmas plázák, tömegközlekedési csomópontok és éttermek pangtak az ürességtől, vagy konkrétan zárva voltak. De mi lesz ezután? Mi lesz az irodaházak melletti menzákkal és a kiskereskedelmi ingatlanokkal? Mit látnak a legnagyobb rendelési növekedést tapasztaló ételszállító cégek, a Bolt Food, a Wolt és a NetPincér? A pozitív tapasztalatok mellett, arra az érdekes kérdésre is választ kaptunk, hogy mit rendelnek és esznek most a magyarok.

Részletes keresés