Egy nemrég közzétett tanulmány szerint több mint 16 millió brit autós ítéli meg a többi közlekedőt autója színe, típusa vagy akár tisztasága alapján, sőt ezek a tényezők befolyásolják azt is, hogy hogyan viselkednek a közutakon. A britek nagyjából 45%-a vezet előítéletesen.
A Lexus ugyan eddig is kínált hibrid szabadidő autót, de aki "kevesebbel" is beéri, annak az elektromos hajtásról eddig le kellett mondania. A RAV4 Hybriddel a Toyota az első, amely ilyen meghajtású autót kínál Európában.
A gyári sajtó- és PR-anyagok - márkától függetlenül - mindig kiemelik a hibrid autók kedvező üzemeltetési költségeit, ami nem csak a tankolt benzin, vagy gázolaj tekintetében érvényesül, hanem az egyéb karbantartásokra is vonatkozik. Ezeknél a nem mindig elfogulatlan kinyilatkoztatásoknál sokkal hitelesebbek a napi gyakorlatból származó tapasztalatok, amilyet a német Tec-RMI is összegyűjtött.
A Toyota bejelentette, hogy globálisan 600 ezernél is több hibrid autóját kell rendkívüli szervizlátogatásra visszahívnia. Egytől egyig hibrid modellekről van szó, de nem csak Priusok érintettek az esettel, hanem az Aurisok is!
Szinte meg sem száradt a festék a Toyota Auris második generációján - 2013-ban volt a premier -, máris itt a frissítés. A formatervezők mellett a műszaki tartalomért felelős mérnökök is sokat dolgoztak az elmúlt években, így a Hatchback és Touring Sports karosszériákat, a hybrid, a dízel és a benzines erőforrásokat is érinti a változás.
A Toyota már nem csak a megbízhatóságával, hanem autói megjelenésével, formájával is egyre többet foglalkozik. Hiába a milliós darabszámok, a vevőket nem csak a mindennapi használhatóság, hanem a formák is érdeklik, így a japánok is belátták, attraktívabb autókra van szükségük piacvezető pozíciójuk megőrzéséhez. Az új Auris első vonalai is ennek szellemében kerültek képernyőre, amit kiegészít egy olyan műszaki tartalom, mely egyenesen fogyasztási rekordert varázsolt a hibrid kivitelből.
Péntek késő este érkezett a hitelminősítő bejelentése.
Hírfolyamunk az ukrajnai háborúról percről percre.
Ki nyer? Az amerikai kormány vagy a ByteDance?
Kaiser Ferenc, az NKE docense a Portfolio Checklistben értékelte az Ukrajnának jóváhagyott új segélycsomagot.
Mekkora a baj a luxusiparban?