Új területen támad a Revolut

2025. április 30. 09:35 | Portfolio

Új területen támad a Revolut

A Revolut hamarosan elindítja Mobilcsomagok szolgáltatását - közölte a fintech társaság. A Revolut havi díjas mobilcsomagjai Németországban korlátlan hívást, SMS-t és belföldi adatforgalmat fognak biztosítani, valamint 40 GB-nyi EU-roaming keretet helyi telefonszámmal és hűségszerződés nélkül. A fintechek és a bankok versenyéről is szó lesz május 27-ei Financial IT rendezvényünkön, érdemes regisztrálni!

Új fejlesztést vezetett be a Mol és a Mastercard: sok autósnak lesz könnyebb az élete

2024. december 19. 07:00 | Portfolio

Új fejlesztést vezetett be a Mol és a Mastercard: sok autósnak lesz könnyebb az élete

A Mol fejlesztésének köszönhetően új, kényelmes fizetési megoldás érhető el a töltőállomásokon. A mobiltankolás lehetővé teszi, hogy az autósok a vállalat applikációján keresztül fizessenek az üzemanyagért anélkül, hogy be kellene menniük a shopba. A fejlesztésnek – amiben a Mastercard támogató partnerként vett részt - azonban van egy önmagán túlmutató célja is: a Portfolio mutatja a részleteket.

Csődbe mehet egy fapados légitársaság

2024. október 04. 11:53 | Portfolio

Csődbe mehet egy fapados légitársaság

Potenciális csődvédelem feltételeiről tárgyal egy amerikai fapados légitársaság, a Spirit Airlines – tudta meg a The Wall Street Journal. A hírre közel 40 százalékot zuhant a részvények árfolyama csütörtökön a zárás utáni kereskedésben.

Rangos díjat kapott a BMW és KFC globális hűségprogramját fejlesztő magyar cég

2024. május 10. 10:50 | Portfolio

Rangos díjat kapott a BMW és KFC globális hűségprogramját fejlesztő magyar cég

Az évente megrendezett International Loyalty Awards  a vásárlói hűség iparágán belüli kiválóságokat és innovációkat díjazza, kiemelve azon egyéneket, vállalatokat és szervezeteket, akik vezető szerepet töltenek be a szektor jövőjének alakításában. Most először nyert magyar szakember díjat ezen a megmérettetésen: Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója.

Elvitték a 110 milliós nyereménylakást a Szerencsejáték és az OTP Bank akciójában

2024. március 19. 11:05 | Portfolio

Elvitték a 110 milliós nyereménylakást a Szerencsejáték és az OTP Bank akciójában

A Szerencsejáték Zrt. tavaly ősszel hirdette meg lakásnyeremény-játékát. A Játékoskártya lottózói hűségprogramot népszerűsítő akció keretében a nemzeti lottótársaság az OTP Bank csoporttal együttműködésben egy 110 millió forint értékű fővárosi lakást sorsolt ki – hangzott el a Szerencsejáték Zrt. és az OTP Bank keddi sajtótájékoztatóján. Az akció keretein belül további, összesen 27 millió forint pénznyeremény is gazdára talált.

Szép csendben egy új fizetést vezet be a Lidl Magyarországon

2023. augusztus 31. 12:45 | Turzó Ádám Pál

Szép csendben egy új fizetést vezet be a Lidl Magyarországon

Az elektromos töltők fizetőssé válásával együtt új fizetési megoldás jöhet a Lidl áruházaiban: a Lidl Pay mobilfizetési megoldás a jelek szerint a pénztáraknál is alkalmas lesz a fizetésre. Az áruházlánc ÁSZF-jéből az is kiderült, hogyan működik a megoldás. Ugyanakkor az új megoldás várhatóan nem hoz forradalmi változásokat a hazai mobilfizetési trendeket tekintve, csak színesíti a digitális fizetési palettát. Hiszen nagyon jó UX-szel elérhető itthon évek óta a Google Pay, az Apple Pay illetve az egyedi banki megoldások, melyek gyorsan terjednek.

Beindult a spórolás, mobilon vadásszák a kedvezményeket a magyarok

2023. január 23. 12:00 | Portfolio

Beindult a spórolás, mobilon vadásszák a kedvezményeket a magyarok

Az internetes vásárlások nagy részét ma már mobilról indítják, de sokan a nagybevásárlást is azzal fizetik, sőt, az olcsóbb bevásárlás reményében az ár összehasonlítást, kedvezményeket is azon böngészik. Ennek megfelelően az áruházláncok közti kiélezett verseny a mobilalkalmazásokban elérhető szolgáltatásokra is kiterjedt, amelyen keresztül minél nagyobb akciókkal igyekeznek megszólítani a vásárlókat.

Az adatnál ma nincs nagyobb kincs, de tudni kell használni

2022. június 01. 17:29 | Portfolio

Az adatnál ma nincs nagyobb kincs, de tudni kell használni

A hűségprogramok digitális transzformációban betöltött szerepéről, az adatvagyon hatékony kezeléséről, és az agilis működésről volt szó a Portfolio Digital Transformation 2022 konferenciájának negyedik szekciójában.

2018. december 13. 05:40 | Portfolio

Átalakulnak a banki hűségprogramok: már nem csak a kedvezmény a lényeg?

A hűségprogramok évek, évtizedek óta meghatározó projektjei a bankoknak. Ezek a programok egyrészt fontos szerepet játszanak az ügyfelek hosszú távú megtartásában, másrészt segítenek új ügyfeleket vonzani. De milyen kihívásokkal küzdenek ezek a rendszerek? Mennyire van hatással rájuk a digitalizáció, és az egyre inkább "digitálissá" váló ügyfelek mennyire ragaszkodnak hozzájuk? Körképünkben ezekről is kérdeztük három magyarországi bank, a Raiffeisen-t, az UniCredit és az OTP szakértőit.

Részletes keresés