Egyes vállalatok számára a márka olyasvalami, ami segít kissé növelni az ügyfelek elkötelezettségét és az eladásokat. Mások számára azonban - köztük a világ legnagyobb vállalatai közül néhánynak - az erős márka az egyik legértékesebb eszköz. A Visualcapitalist az Interbrands éves márka-rangsorai alapján készített egy összeállítást, amely bemutatja, hogy alakultak világ legértékesebb márkái 2000-től 2022-ig.
A koronavírus-válság miatti folyamatos gazdasági bizonytalanság nemcsak a bankok bevételét és nyereségét, hanem a márkaértékét is jelentősen megtépázta. A Trading Platforms UK által kielemzett adatok alapján 2020-ban több mint 23 milliárd dollárral csökkent a 10 legnagyobb globális bank összesített brandértéke. A koronavírus hazájában, Kínában eközben zavartalanul híznak tovább a bankok.
Három év után ismét az Apple a legértékesebb márka a világon a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 2021-es Global 500 ranglistája szerint.
A Brand Finance idén is elkészítette a 25 legerősebb reptéri márka listáját. A Heathrow őrzi az első helyét.
Idén már 19. alkalommal állította össze listáját a legértékesebb márkákról az Interbrand. Ahogy ahhoz az elmúlt években már hozzászokhattunk, a 2018-as listát is tech cégek vezetik, az első helyre pedig idén is az Apple került.
Átfogó elemzés érkezett.
Legalább 15 ember megsérült a támadásban.
Ha szeretnél a magyar gazdasági közbeszédre valódi hatással lenni, itt a lehetőség!
Kollégánk beszámolója a Chery márka kínai komplexumában tett látogatásáról.
Fellélegezhetnek az állattenyésztők?
A gyepek és méhlegelők körül mindig forró a hangulat, de a tét sokkal nagyobb a lakók igazánál.
Körvonalazódik, mihez kezdtek a magyarok a felszabaduló megtakarításaikkal.