Jurassic Parkok lepik el Magyarországot, de már jönnek a jövő raktárai

Elképesztő ütemben fejlődik a raktározás és csomagolás területe, mindez már Magyarországon is tetten érhető. A Portfolio Smart Logistics konferenciájának délutáni szekciójában gyártó és logisztikai cégek osztották meg tapasztalataikat azzal kapcsolatban, hogyan tud ma egy automata és robotizált raktár és csomagolórendszer profitábilisan működni, és mi kell ahhoz, a pénzen felül, hogy ilyen fejlesztéseket végre lehessen hajtani. Ami biztosan kiderült: hatékonyságban még van hova fejlődni.

Elképesztő, mi mindent veszünk meg az interneten, és ez csak a kezdet

Szinte már követhetetlen, milyen ütemet diktál az online vásárlás térnyerése, csak Magyarországon tavaly 425 milliárd forint volt a hazai e-kereskedelem forgalma, ami a jelenlegi becslések alapján 2020-ra 570 milliárd fölé emelkedhet. Szakács Norbert, az eMAG warehouse menedzsere szerint a vásárlások egyre inkább áthelyeződnek az online térbe, ahol a vásárlások jelentős részét már mobilról bonyolítjuk. A Portfolio-nak adott interjúban kitért arra is, milyen jövő elé néznek az online és fizikai boltok és szolgáltatók, és mi az,ami megoldást jelenthet az egyre égetőbb munkaerőhiányra.

Önvezető kamionok és öntanuló algoritmusok árasztják el hamarosan az utakat

Önvezető kamionok és öntanuló algoritmusok árasztják el hamarosan az utakat

A magyar fuvarlogisztikai cégeknek számos hazai és EU-s szabálynak kell megfelelniük, miközben lépést kell tartaniuk a változó fogyasztói és megrendelői igényekkel. Vajon a hálózatba kapcsolt, autonóm járműveké a jövő? Hogyan tudja egyszerűbbé tenni a mesterséges intelligencia és a felhőalapú szolgáltatás a fuvarszervezést, és hogyan birkóznak meg a fuvarcégek az egyre feszítettebb munkaerőpiaci környezettel? Május 21-én, a Portfolio Smart Logistics konferenciáján kiderül.

Szinte már mindent az interneten veszünk - Felkészültek erre a magyar cégek?

Szinte már mindent az interneten veszünk - Felkészültek erre a magyar cégek?

Elképesztő rohamtempóban terjed világszerte, így Magyarországon is az online vásárlási láz, gyakorlatilag alig van már olyan cég vagy éppen diszkontlánc a piacon, amely ne kínálna online vásárlási lehetőséget. De hogy tudnak ilyen gyorsan fejlődő szektorral lépést tartani az e-kereskedelemmel foglalkozó cégek? Hogy lehet ilyen tempóban a rendeléseket rögzíteni, előkészíteni, kiszállítani és egyáltalán hogy lehet megfelelni a napról napra változó ügyféligényeknek? Többek között ezekre a kérdésekre keressük a választ a Portfolio május 21-ei Smart Logistics konferenciáján.

Részletes keresés
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Hiába mennek megint a fegyverek, megoldhatatlan problémától szenved az ukrán hadsereg
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel megújult, mobilbaráthírleveleinkre és járjon mindenki előtt.