A sebességmérés funkció után új tulajdonsággal élesedett a VÉDA-rendszer - írja a jogmagazin.
Sebességtúllépés miatt összesen 6,5 milliárd forint bírság került kiszabásra az idei első félévben - válaszolta az ORFK a Vezess kérdésére.
Nem hozott látványos javulást a közlekedésbiztonság növelése érdekében élesített 525 darab készülék: 2016-ban tovább nőtt a személyi sérüléses balesetek száma - írja a Vezess.hu.
2016 elején lépett életbe az a szabályozás, miszerint már nem kerülnek színes "matricák" a járművek - jó esetben - hátsó rendszámtábláira, amik a műszaki vizsgát, illetve a környezetvédelmi vizsgálat meglétét és érvényességének idejét, valamint a környezetvédelmi besorolást is mutatják. Ez nem csak az üzemeltetők számára okoz nehézséget, hiszen nem elég ránézniük a saját, vagy az általuk használt autó rendszámára, hanem a forgalmi engedélyt kell böngészniük, értelmezniük pl. egy szmog riadó esetén is, hanem a hatóság munkájának megváltozását is magával hozza.
Néhány héttel ezelőtt már az utolsó kivitelezési munkálatokat is befejezték annál a 365 fix telepítésű közlekedésbiztonsági ellenőrzőpontnál, melyek működése 2016-fog megkezdődni. Az Európai Unió 14,5 milliárd forintos támogatásával kiépült Véda elnevezésű rendszer nem csak az abszolút gyorshajtók bírságolására lesz alkalmas.
A rendőrség az alvállalkozók munkájának befejeződtével újabb és újabb megyékben veheti használatba a fix mérési pontokat, melyek nem csak a sebesség túllépését, hanem más kihágásokat is "észrevesznek".
Mintegy másfél tucat megállapodást írhatnak alá a felek.
Nagyköveti szinten elvben megállapodtak a tagállamok erről.
Három év alatt 7,7 milliárd forint veszteséget halmozott fel a cég.
Mire megy vele?
Megjelent a Portfolio Checklist hétfői adása.
Az MHC Mobility hazai vezetőjével beszélgettünk.