Portfolio Signature FAQ

Tartalom

Mi az a Portfolio Signature?

A Portfolio Signature megnevezés speciális Portfolio-s cikkeket jelöl: olyan fontos, aktuális elemzéseket, amik csak egyedi hozzáféréssel olvashatók. Ezeket a tartalmakat Portfolio Signature jelzéssel látjuk el.

Az előfizetők ezen a szolgáltatáson keresztül nemcsak egyedi anyagokhoz férnek hozzá, hanem közvetlenül támogathatják a – hitünk és szándékunk szerint – legmagasabb színvonalú gazdasági, üzleti újságírást. Az előfizetőinkkel együtt egy közösséget építünk: első lépésként a szolgáltatást megvásárló támogatóinknak bepillantást engedünk a kulisszák mögé, közelebbről megismerhetik egy-egy elemzés születését, egyenesen a szerzőtől, és a közösség tagjai korábban hozzáférhetnek bizonyos új tartalmainkhoz.

Ezentúl a Portfolio összes cikkéért fizetnem kell?
Nem, csak a Signature jelölésű tartalmakhoz szükséges külön előfizetés. A Portfolio tartalmának nagy része továbbra is mindenki számára elérhető lesz. 

Díjak és lemondás

Milyen díja van a szolgáltatásnak?

A Signature tartalmakhoz való hozzáférés díja havonta 2490 forint, 12 hónapra pedig 29 845 forint. 

Hogyan kaphatok egyedi hozzáférést? Hogy kapok róla számlát?
Az egyedi hozzáféréshez regisztráció és előfizetés szükséges. A fizetés egyszerűen, online bankkártyás tranzakcióval - MasterCard és Visa kártyával - működik. A számlát automatikusan elküldjük a megadott e-mail címre.

Hogy tudom megújítani a havi/éves előfizetést?
Az előfizetés automatikusan megújul a hónapforduló/évforduló napján.

A Portfolio tárolja a bankkártya adataimat az automatikus megújításhoz?
Nem, a teljes fizetési folyamat és a kártyaregisztráció a SimplePay rendszerében történik a Portfolio számára láthatatlanul.

Hogyan tudom lemondani az előfizetést?
A fordulónap előtt bármikor leállíthatja előfizetésének automatikus meghosszabbítását a profil oldalon. A lemondást követően előfizetése az adott hónapfordulóig fog élni. Csak az adott hónap eltelte után tud új előfizetést kérni.

Nem sikerült befizetnem a havi vagy az éves díjat. Mit tegyek?
Ha nem sikerült a befizetés, kérjük, ellenőrizze, hogy jól adta-e meg a bankkártyája adatait, továbbá ellenőrizze a bankszámlája egyenlegét és a bankkártyája lejárati idejét. Emellett, kérjük, ellenőrizze, hogy bankkártyája internetes fizetésre alkalmas.

Honnan tudom, hogy mikor vonták le az előfizetési díjat és hol találom a fizetési előzményeimet?
Miután regisztrál a szolgáltatásra, e-mailben erősítjük meg annak sikerességét. A havidíj levonása mindig nagyjából az első fizetéssel megegyező napon történik. Amennyiben bármilyen probléma merülne fel a fizetés folyamatával kapcsolatban, értesítjük e-mailen keresztül. A fizetési előzmények megtalálhatók a profil oldalon.

Korábban már előfizettem az angol nyelvű Portfolio-ra. Ez az előfizetés érvényes a Portfolio Signature-re is?
Nem, a Portfolio Signature-höz külön előfizetés szükséges.

Korábban már előfizettem a Portfolio Cikkarhívumra. Ez az előfizetés érvényes a Portfolio Signature-re is?
Nem, a Portfolio Signature-höz külön előfizetés szükséges.

Technikai részletek

Hány eszközről használhatom a szolgáltatást?
Egyszerre egy eszközről lehet elérni a Portfolio Signature tartalmait, de a felhasználói fiók nem osztható meg, illetve egy felhasználó maximum 3 db eszközről (például irodai számítógépről, otthoni számítógépről és okostelefonról) léphet be.

Nem tudok belépni, hol kaphatok segítséget?
Kérjen jelszó-emlékeztetőt a https://profil.portfolio.hu/user/jelszo-emlekezteto oldalon, vagy kérjük, írjon e-mailt az ugyfelszolgalat@portfolio.hu címre.

Technikai problémát tapasztalok, hova fordulhatok?
Kérjük, írjon e-mailt az ugyfelszolgalat@portfolio.hu címre.

Friss hírek TÖBB FRISS HÍR
Portfolio hírlevél
Ne maradjon le a friss hírekről!
Iratkozzon fel megújult, mobilbarát
hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.