Portfolio Signature FAQ

Tartalom

Mi az a Portfolio Signature?

Ez a Portfolio előfizetőknek szóló csomagajánlata, amivel már nemcsak a Signature jelöléssel ellátott fontos, aktuális, egyedi elemzéseink olvashatóak, hanem további exkluzív szolgáltatásokhoz is hozzáférnek olvasóink. 

Ezentúl a Portfolio összes cikkéért fizetnem kell?
Nem, csak a Signature jelölésű tartalmakhoz szükséges külön előfizetés. A Portfolio tartalmának nagy része továbbra is mindenki számára elérhető lesz. 

Milyen csomagok közül tudok választani?

Két ajánlatunk van előfizetőinknek. Létezik a Signature BASIC csomag, valamint a Signature PRO csomag. 

A BASIC csomag tartalma:

  • Portfolio Financial Terminal testreszabhatósága
  • Tőzsdei (BÉT) kötéslista letöltése 1 hónapra visszamenőleg
  • Portfolio cikkarchívum hozzáférés 1 évre visszamenőleg
  • Hozzáférés havi 3 db Signature Pro elemzéshez

A PRO csomag tartalma:

  • Portfolio Financial Terminal testreszabhatósága 
  • Tőzsdei (BÉT) kötéslista letöltése
  • Teljes hozzáférés a Portfolio cikkarchívumához 
  • Hozzáférés az összes Signature jelöléssel ellátott emzéshez 
  • Prémium hírlevek 
  • Meghívó online klubrendezvényekre 
  • Signature bird áron történő vásárlási lehetőség a Portfolio konferenciáira. 
  • Signature Pro elemzések megosztása nem előfizetőkkel 
  • Díjmentesség a Portfolio Trader Tanácsadó Központ ügyfeleinek 

Díjak és lemondás

Milyen díja van a szolgáltatásnak?

A Signature tartalmakhoz való hozzáférés díja a csomag típusától függ:

  • A BASIC csomag havi díjas előfizetési konstrukció, ára 490 forint havonta.
  • A PRO csomag havi és éves díjas konstrukcióban is elérhető: ára havonta 2490 forint, éves összege 29 845 forint.

Hogyan kaphatok egyedi hozzáférést? Hogy kapok róla számlát?
Az egyedi hozzáféréshez regisztráció és előfizetés szükséges. A fizetés egyszerűen, online bankkártyás tranzakcióval - MasterCard és Visa kártyával - működik. A számlát automatikusan elküldjük a megadott e-mail címre.

Hogy tudom megújítani a havi/éves előfizetést?
Az előfizetés automatikusan megújul a hónapforduló/évforduló napján.

A Portfolio tárolja a bankkártya adataimat az automatikus megújításhoz?
Nem, a teljes fizetési folyamat és a kártyaregisztráció a SimplePay rendszerében történik a Portfolio számára láthatatlanul.

Hogyan tudom lemondani az előfizetést?
A fordulónap előtt bármikor leállíthatja előfizetésének automatikus meghosszabbítását a profil oldalon. A lemondást követően előfizetése az adott hónapfordulóig fog élni. Csak az adott hónap eltelte után tud új előfizetést kérni.

Nem sikerült befizetnem a havi vagy az éves díjat. Mit tegyek?
Ha nem sikerült a befizetés, kérjük, ellenőrizze, hogy jól adta-e meg a bankkártyája adatait, továbbá ellenőrizze a bankszámlája egyenlegét és a bankkártyája lejárati idejét. Emellett, kérjük, ellenőrizze, hogy bankkártyája internetes fizetésre alkalmas.

Honnan tudom, hogy mikor vonták le az előfizetési díjat és hol találom a fizetési előzményeimet?
Miután regisztrál a szolgáltatásra, e-mailben erősítjük meg annak sikerességét. A havidíj levonása mindig nagyjából az első fizetéssel megegyező napon történik. Amennyiben bármilyen probléma merülne fel a fizetés folyamatával kapcsolatban, értesítjük e-mailen keresztül. A fizetési előzmények megtalálhatók a profil oldalon.

Korábban már előfizettem az angol nyelvű Portfolio-ra. Ez az előfizetés érvényes a Portfolio Signature-re is?
Nem, a Portfolio Signature-höz külön előfizetés szükséges.

Korábban már előfizettem a Portfolio Cikkarhívumra. Ez az előfizetés érvényes a Portfolio Signature-re is?
Nem, a Portfolio Signature-höz külön előfizetés szükséges. Arra viszont felhívjuk olvasóink figyelmét, hogy Signature előfizetéssel elérhetőek a Portfolio archív cikkei: a BASIC csomag keretében 1 évre visszamenőleg, a PRO csomag keretében korlátlanul. 

Technikai részletek

Hány eszközről használhatom a szolgáltatást?
Egyszerre egy eszközről lehet elérni a Portfolio Signature tartalmait, de a felhasználói fiók nem osztható meg, illetve egy felhasználó maximum 3 db eszközről (például irodai számítógépről, otthoni számítógépről és okostelefonról) léphet be.

Nem tudok belépni, hol kaphatok segítséget?
Kérjen jelszó-emlékeztetőt a https://profil.portfolio.hu/user/jelszo-emlekezteto oldalon, vagy kérjük, írjon e-mailt az ugyfelszolgalat@portfolio.hu címre.

Technikai problémát tapasztalok, hova fordulhatok?
Kérjük, írjon e-mailt az ugyfelszolgalat@portfolio.hu címre.

 

FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Belenyúl a kormány a nyugdíjpénztári megtakarítások szabályaiba, kijöttek a részletek!
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel mobilbarát hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.