Amikor több AI = több ügyfél
Hogyan segít az AI az ügyfélszerzésben, földrajzi terjeszkedésben, keresztértékesítésben és az operatív folyamatokban? – erről tartott előadást gyakorlati esetek bemutatásával Fekete Csongor a HolistiCRM-től. A NetPincérrel közös projektjükben például minden ügyfélnek személyre szabottan tudtak kis számú olyan terméket ajánlani, amelyekre a legnagyobb valószínűséggel kattintanak át, és ezzel jelentősen növelték az átkattintási rátákat. Az AI segít abban is, hogy hova érdemes telepíteni flagship üzletet, bankfiókot, ATM-et, üzemanyag-töltőállomást, stb, és például a szolgáltatásminőség előrejelzésében is van szerepe. A fűnyíró-értékesítés hatékonyabbá tételében is nagy szerepe van a fővárosi zöldfelületek elemzésének és ennek segítségével az ügyfélsűrűség előrejelzésének.