Augusztus első napjaiban indul az Országos Balesetmegelőzési Bizottság OBBPoint elnevezésű applikációja, amely a világon az első sebességalapon működő hűségpontrendszer - közölte az Országos Rendőr-főkapitányság (ORFK) kedden a police.hu oldalon.
A spanyol városi utak mintegy 70 százalékán óránkénti 30 kilométeres sebességkorlátozás lépett hatályba kedden. A spanyol közlekedési hatóság (DGT) tájékoztatása szerint az új egységes központi szabályozás szerint minden olyan városi autóúton, ahol haladási irányonként egy sáv van, nem lehet 30 kilométeróránál gyorsabban hajtani. Ott, ahol a járda és az úttest egy szintben van, a korlátozás 20 kilométeróra. Az önkormányzatoknak joguk van egyéni döntéssel adott útszakaszokon fenntartani az óránkénti 50 kilométeres sebességhatárt.
Ötévente minden közútkezelőnek jogszabályban előírt kötelezettsége felülvizsgálni az útjain a forgalmi rendet - írja az Infostart.
A Magyar Autóklub internetes kérdőívét kitöltő, döntően budapesti autósok többsége nem ért egyet a megengedett maximális sebesség általános és egységes csökkentésével – írja az Infostart.hu. Az ideiglenes kerékpársávok kialakításának megítélése azonban már korántsem ilyen egységes.
Nem feltétlenül alkalmazható és nem helyes a fővárosi általános sebességkorlátozási javaslat - mondta Vitézy Dávid, a Budapest Fejlesztési Központ vezérigazgatója szerdán a Kossuth rádió Jó reggelt, Magyarország című műsorában.
Facebookon tett közzé videót.
Közel két hét telt el a támadás óta.
Megjelent a „klímafláció”.
Ki nyer? Az amerikai kormány vagy a ByteDance?
Kaiser Ferenc, az NKE docense a Portfolio Checklistben értékelte az Ukrajnának jóváhagyott új segélycsomagot.
Mekkora a baj a luxusiparban?