Jól szalad a Nissan szekere, egyre több ló húzza

A Nissan ígéretes helyzetben érkezett a 2013-as Frankfurti Autószalonra: a vállalat 2012-es értékesítési lendülete 2013-ban is folytatódik, és új vagy jelentősen felfrissített modelljei további vásárlókat csábíthatnak a márkához. Mindez hitelesebbé teszi a Nissan célját, hogy 2016-ra az első számú ázsiai autómárka legyen egész Európában. A vállalat jó úton halad ennek elérése felé, hiszen már jelenleg is első helyen áll olyan fontos piacokon, mint az Egyesült Királyság, Spanyolország és Olaszország.

Részletes keresés
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Válságban az autóipar, hatalmas a zuhanás
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel megújult, mobilbaráthírleveleinkre és járjon mindenki előtt.