Belépett a magyarországi piacra Európa egyik vezető online életmód- és divatáruháza, a Zalando, ezzel a magyar vásárlók több mint 1700 márka 350 ezernél is több terméke közül válogathatnak. A partnerprogramja pedig hatalmas lehetőséget jelent a hazai márkáknak és kiskereskedőknek.
Több jó vállalati hír érkezett ma, ezeket gyűjtöttük csokorba.
A hagyományos, boltokat, üzleteket működtető kiskereskedelem napjai meg vannak számlálva, az online vásárlás pedig sokkal, sokkal gyorsabban terjed, mint ahogy arra a nagy kereskedelmi láncok vezetői számítanak, akik egyébként is túl öregek ahhoz, hogy megértsék ezt az egészet, mondta az internet legagresszívebb embere, Oliver Samwer. De, ki ő? És mi köze van neki a kiskereskedelemhez?
Egy német családi vállalkozás csapott le rá.
Hírfolyamunk az ukrajnai háborúról percről percre.
Újabb ukrán támadás történt orosz területen.
Kaiser Ferenc, az NKE docense a Portfolio Checklistben értékelte az Ukrajnának jóváhagyott új segélycsomagot.
Mekkora a baj a luxusiparban?
A Citadealla Alap portfóliómenedzsere a Checklist vendége volt.