Szerződésszegési ügyekben fut be a legtöbb panasz az energiahivatalhoz

Évente ezer fogyasztói panaszt vizsgált ki a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH), jelenleg mintegy kétszáz beadvány kivizsgálásán dolgoznak. A hivatal tájékoztatása szerint fogyasztóvédelmi ügyeket vizsgáló szakemberei az elmúlt években feldolgozták a jogelőd intézménynél keletkezett mintegy hatezer panaszügyet kitevő hátralékot is. A felhasználói panaszok többsége a szolgáltatók által megállapított szerződésszegésekkel összefüggő eljárások felülvizsgálatára irányul, ezen belül túlsúlyban vannak azok, amelyek a szabálytalan vételezéssel kapcsolatos intézkedéseket sérelmezik.

Új céget alapít a Nemzeti Közművek

A Nemzeti Közművek önálló cégbe szervezi az ügyfélkapcsolati tevékenységét, amely NKM Ügyfélkapcsolati Kft. néven kezdi meg működését a tervek szerint 2018 nyár végén. A Nemzeti Közművek szolgáltatói koncepciójáról a Portfolio június 7-i konferenciájának résztvevői első kézből tájékozódhatnak Hiezl Gábortól, a társaság digitalizációs és innovációs vezérigazgató-helyettesétől.

Milliárdokat kaszált az állam az áram- és gázszámlákon

Pénzügyi és működési szempontból is alapvetően sikeres volt 2017. a magyarországi energiaellátás területén működő társaságoknak. A többnyire már állami kézben lévő lakossági gáz-, áram- és távhőszolgáltatók a hatósági árazás mellett is milliárdos profitokat realizáltak, amelyeket nem ritkán ki is fizetik osztalék formájában, sőt, van ahol az adott évi profitot meghaladó osztalékot vettek ki a cégből.

Részletes keresés
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Hiába mennek megint a fegyverek, megoldhatatlan problémától szenved az ukrán hadsereg
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel megújult, mobilbaráthírleveleinkre és járjon mindenki előtt.