A globális félvezetőhiánynak a Stellantis olaszországi autógyártására gyakorolt hatása idén rosszabb és tartósabb lesz, mint a 2020-as Covid-19 világjárvány okozta károk, közölte az olasz FIM-CISL szakszervezet.
A Mol Limo autómegosztó szolgáltatásban mától 30 darab Fiat 500 Hybrid modell is elérhető a stílusos, retró külsőért és a napfénytetőért rajongó felhasználók számára. A háromajtós, városi autókat havidíjas konstrukcióban percenként 68 forintért, míg alkalmi használóként 85 forintért vehetik igénybe a felhasználók. További újdonság a weboldalon elérhető kreditfelöltési lehetőség, valamint a pünkösdi hosszúhétvége alkalmából akár négy napra kiterjeszthető napidíjas bérlési lehetőség.
Kimondottan jól teljesítenek ma Európa börzéi, szektor szinten rendkívül jól megy többek között az autógyártó vállalatok részvényeinek. 3 százalék feletti növekedést produkált eddig a Fiat és a Peugeot, 4,09 százalékos pluszban a francia Renault.
Kimondottan rossz ma a hangulat az európai tőzsdéken, szektor szinten számos iparág papírjaitól válnak meg a befektetők. Kimondottan rossz a helyzet az autóipari részvényeknél, a Renault, a Peugeot és a Fiat több, mint 4 százalékot esett a késődélelőtti órákban.
A Fiat Chrysler Automobiles (FCA) elfogadta a koronavírus-válság negatív következményeinek enyhítésére szolgáló állami hitelgarancia feltételeit.
A válság előtt még eurómilliárdokat szántak az autóipari cégek az elektromos modellek fejlesztésére, most azonban a túlélés a tét. Kik lehetnek a felgyorsult átalakulási folyamat nyertesei és vesztesei? Erről beszélgetünk Nagy Viktorral, a Portfolio vezető elemzőjével. Autóipari részvényekkel, és egyéb részvényekkel kedvező kondíciókkal kereskedhetsz a Portfolio Online Tőzsdén.
Heteken beül leállhat a Fiat Chrysler egyik gyára, mert hiányozni fognak fontos alkatrészek, amelyek Kínából érkeznek.
A tervezett egyesülést követően is megtartaná összes autómárkáját a PSA Group és a Fiat Chrysler Automobiles (FCA) - jelentette ki Carlos Tavares, a PSA vezérigazgatója, az összevont csoport vezérigazgatói posztjának várományosa egy tévéinterjúban pénteken.
A Fiat Chrysler hatalmas lépésre szánhatja rá magát: kivonulhat az európai miniautó szegmensből. Az olasz-amerikai gyártó hiába piacvezető a szegmensben a Fiat Panda és az 500 népszerűségének köszönhetően, az egyre szigorodó károsanyag-kibocsátási előírásoknak történő megfelelés egyszerűen annyira megdobná a fejlesztési költségeket és a gyártást, hogy az már nem érné meg a vállalatnak.
Komoly büntetésre számíthatnak a nagy autógyártók, ha nem sikerült 2021-re a szigorú határértékek alá szorítaniuk az autóik károsanyag-kibocsátását.
Felejtsd el a globális kereskedelmi háborút, a megállapodás nélküli Brexit rémképét és a visszaeső eladásokat, az európai autóipar legnagyobb kihívása ugyanis onnan érkezik, ahonnan sokan nem is gondolnák, a gyártók által értékesített autók kipufogójából - írja cikkében a Financial Times. A laphoz hasonlóan a világsajtó az elmúlt hetekben látványosan elkezdett foglalkozni azzal a problémával, amelyre már 2017 elején igyekeztünk felhívni a figyelmet: azok az autógyártók, amelyek nem lesznek képesek viharos gyorsasággal lefaragni flottaszintű szén-dioxid-kibocsátásukat az előírásoknak megfelelően, hatalmas bírságokba szaladhatnak bele.
Új vezérigazgatót neveztek ki a Fiat Chrysler Automobiles (FCA) élére, miután a tisztséget eddig betöltő, néhány hete vállműtéten átesett 66 éves Sergio Marchionne egészségi állapota váratlanul romlott.
A Fiat dolgozói nem veszik fel a munkát, ezzel tiltakoznak az ellen, hogy a Juventus 105 millió eurót fizetett a Real Madridnak a portugál sztárjáért - írja a hvg.hu.
Durván felpörgetett gyártás, dinamikusan növekvő árbevétel, érdemben növekvő profitabiltás - ezt ígérte a Fiat Chrysler menedzsmentje, amikor ismertették a cégcsoport 2018 és 2022 közötti időszakra vonatkozó terveit. Mindez egy olyan időszakban fog bekövetkezni, amikor az FCA jelentős összegeket fordít majd az elektromobilitásra és az önvezető technológia fejlesztésére. A befektetők mégsem boldogok.
A német szövetségi bíróság tegnapi ítélete alapján a német városoknak joguk van arról dönteni, hogy kitiltják a legszennyezőbb autókat az útjaikról. A döntés elsősorban a nitrogén-oxidok kibocsátásának nagy részéért felelős dízeles autókat érintheti érzékenyen, és láncreakciót indíthat el, nem csak Németországban, de más európai országok nagyvárosaiban is sorra tilthatják ki a régebbi dízeles autókat, ami akár Magyarországra is hatással lehet, sokan már most attól tartanak, hogy Európa dízeltemetője leszünk. Összegyűjtöttük a legfontosabb kérdéseket és válaszokat.
A Fiat Chrysler elnök-vezérigazgatója cáfolta azt a lapértesülést, hogy a kínaiak érdeklődnek az olasz-amerikai járműipari csoport két tagja, az Alfa Romeo és a Maserati iránt.
Hírfolyamunk a közel-keleti konfliktusról.
Hírfolyamunk az ukrajnai háborúról percről percre.
Baba-mama boltot vett Mészáros Lőrinc vállalkozása.
Mire készül az EU?
Közvetlenül lehet őket Brüsszelben megpályázni.
Három tényező is befolyásolja, hogy átlépi-e a lélektani határt az euróval szemben a magyar fizetőeszköz.