Kreatív problémamegoldás, kritikus gondolkodás, kezdeményezőkészség, csapatmunka – többek mellett ezen képességek fejlesztéséhez szükségesek a hazai oktatásban is egyre inkább teret nyerő digitális alkotóműhelyek. Magyarországon ma már többszáz modern eszközökkel felszerelt műhely áll az iskolák rendelkezésére, egyre több intézmény ismeri fel bennük a lehetőséget, és illeszti be a közösségi alkotást a nappali oktatás részeként a tanmenetébe. A legutóbb például a Gyermekek Háza tartott ilyen projekthetet a Budai Tankerületi Központ támogatásával.
Afelől senkinek sincs kétsége, hogy az egyetem alatti kapcsolatépítés fontos. Ám érdemes felismernünk, hogy az egyetemi ismeretségek nem csupán társasági életünk kulcsszereplői lehetnek. A felsőoktatásban töltött időszak alatt felhalmozott kapcsolati tőke akár hosszabb távon, az egyetemi világon kívül is meghatározó lehet. Többek között a munkaerőpiacon is. Na de mégis, hogyan is segíthetnek minket szaktársi kapcsolataink a munkaerőpiacon és miképp is befolyásolhatják a karrierünk alakulását?
Elmúltak azok az idők, amikor a munkavállalók úton-útfélen azzal dicsekedtek, milyen nagy nevű cégnél dolgoznak. Most már inkább saját magukat helyezik előtérbe.
Komoly károkat szenvedett el mindkét fél.
Több órára leállt az internet az országban.
Jó hír érkezett Kínából.
Ha a jó kérdéseket tesszük fel magunknak, felismerhetjük a rögzült gondolkodásmódunkat.
Egyszerre tíz helyszínt ért támadás.
Korábban nagynak tűnt az összhang.
Két friss rendelettervezet rendelkezne az EU-s források felhasználhatóságáról.
A működés nemcsak költséghatékony, de ellenállóbbá tesz a jelentős áringadozásokkal szemben is.