Előfizetői tartalom

Ez forgatja fel az ingatlanpiac egyik nélkülözhetetlen területét

Nem sok olyan iparág, piaci szegmens van a világon, ami az elmúlt 3-4 hónapban szinte teljesen lenullázódott, ám azóta már gőzerővel visszatért és új sikerek felé száguld. A „parkolásbiznisz” pont ilyen volt. Startupként indult, mára 60 ezer felhasználóval töretlen a közterületi, a zárt téri és az irodaházakban kialakított parkolási szolgáltatások nyújtásában a Parkl. Olyan funkciók érhetőek el az autósok számára, mint pl. a Duna Plazában újonnan bevezetett digitális parkolás rendszer, amivel parkolókártya kiváltása nélkül, rendszámfelismerő kamerával automatikusan parkolhatnak az odaérkezők. A cégek olyan szolgáltatásokat is választhatnak az alkalmazás használatával, mint a dolgozói parkolóhely foglalási rendszer, vagy a mobilapplikációban regisztrált vendégek automatikus beléptetése a cég mélygarázsába. A szolgáltatások sora pedig folyamatosan bővül, a lehetőségek tárháza nagyon sokrétű, ezeknek kizárólag az üzleti racionalitás szab határokat. A csőben lévő hatalmas külföldi terjeszkedésről, a további fejlesztésekről, pilot projektekről és a vírushelyzet miatt bevezetett ingyenes közterületi parkolás időszakának hatásairól is beszélgettünk Somogyi Zsolttal, a Parkl Digital Technologies Kft. alapító-ügyvezetőjével.

Röviden tegyük helyre kérlek a Parkl-t, mint cég, üzleti modell, vállalkozás. Egy startupnak létezik egy életgörbéje, ami azt is jelenti, hogy folyamatos hullámvasúton vagyunk, mindig keressük az utunkat, hogy mi a tuti üzlet. A Parkl egy nagyon kis cégként, kockázatitőke-befektetésből indult, amit magyar magánszemélyek finanszíroztak és mentoráltak, mert azt látták, hogy...

Kedves Olvasónk!

Az Ön által keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött.

Cikkarchívum előfizetés

1 543 Ft / hónap

  • Portfolio.hu teljes cikkarchívum
  • Kötéslisták: BÉT elmúlt 2 év napon belüli kötéslistái