Szép csendben újabb díjtételt vezettek be a Liszt Ferenc repülőtéren: súlyos pénzek bánhatják, ha nem figyelünk oda

Szép csendben újabb díjtételt vezettek be a Liszt Ferenc repülőtéren: súlyos pénzek bánhatják, ha nem figyelünk oda

Fennakadásokat okozott a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren az új parkolási rendszer bevezetése, amely korlátozza az ingyenes, rövid idejű parkolási lehetőségeket. Az április 30-án bevezetett rendszer szerint az eddig elérhető, 5 perces ingyenes parkolási lehetőséget már csak napi egyszer lehet igénybe venni, azonban sokan nem voltak tisztába a szabályok módosulásával, így kénytelenek voltak több ezer forintos díjat fizetni - számolt be a 24.hu.

Újabb forgalmi változások jönnek Erzsébetvárosban

Újabb forgalmi változások jönnek Erzsébetvárosban

Folytatódik a trolik útvonalának felszabadítása Erzsébetvárosban. Miközben a Dohány utcában közeleg a kivitelezés befejeződése, a parkolási rend módosítása zajlik a Wesselényi utcában és a Nefelejcs utcában is - írja a Budapesti Közlekedési Központ (BKK).

Egész éves fizetős parkolást vezettek be a balatoni városban

Egész éves fizetős parkolást vezettek be a balatoni városban

Balatonföldváron május 1-től kibővítették a fizetős parkolási zónákat, miközben a Városkártya díját csökkentették. A parkolási díjat egész évben, naponta 8 és 21 óra között kell fizetni minden kijelölt területen - jelentette a Sonline.

Gyökeresen átalakul a bulinegyed közlekedése: gyalogoszónává alakítják Belső-Erzsébetvárost

Gyökeresen átalakul a bulinegyed közlekedése: gyalogoszónává alakítják Belső-Erzsébetvárost

Jelentős forgalmi változások várhatók Belső-Erzsébetvárosban: a Fővárosi Közgyűlés elé került előterjesztés szerint 2025 júniusától sétálóutcává alakítanák a bulinegyed számos utcáját, miközben máshol behajtási korlátozásokat vezetnének be a gyalogos-kerékpáros forgalom elsőbbségének biztosítása érdekében - írta meg az Index.

Kiderült, hol kell a legtöbbet fizetni az autók tárolásáért

Kiderült, hol kell a legtöbbet fizetni az autók tárolásáért

A lakáspiaci trenddel ellentétben a fedett gépkocsitárolók átlagára a legtöbb fővárosi kerületben nem emelkedett az előző évben – derült ki az Otthon Centrum (OC) legfrissebb felméréséből. A megyei jogú városokban azonban a budapestinél magasabb az árszínvonal, amely így eléri egy középkategóriás új autó árát.

Fizetős parkolás: elesett az egyik utolsó balatoni település

Fizetős parkolás: elesett az egyik utolsó balatoni település

Balatonlellén 2025 nyarától fizetős parkolási rendszert vezetnek be a Balaton-parthoz közeli területeken. A helyi lakosok Lelle Kártyával továbbra is ingyenesen parkolhatnak, míg a turistáknak fizetniük kell majd a vasúttól északra eső övezetekben - írta meg a Sonline.

Megszűnhetnek a trolibusz-elakadások a VII. kerületben

Megszűnhetnek a trolibusz-elakadások a VII. kerületben

Gyorsabb troliközlekedés közel 20 ezer utasnak, felszabaduló járdák, megszűnő elakadások Erzsébetvárosban. Ezek a legfontosabb eredményei az egyeztetési folyamatnak, amelyet a BKK koordinálásával a VII. kerület, a fővárosi önkormányzat Klímavédelmi, Közlekedési és Városfejlesztési Bizottsága és a Budapest Közút folytatott le azért, hogy megszűnjenek a szabálytalan parkolások miatt kialakuló késések a 74-es és 78-as trolibuszok útvonalán. A forgalmirend-változás április végétől kezdve fokozatosan léphet életbe a Dohány, Nefelejcs és Wesselényi utcákban - közölte a BKK.

Új területen lesz fizetős a parkolás Budapesten

Új területen lesz fizetős a parkolás Budapesten

Április 2-tól fizetőssé válik a parkolás a Csömöri út – Rákospatak utca – Vezér utca – Egressy út – Lőcsei út – Szugló utca – Fűrész utca – Bosnyák utca által határolt környéken - jelentette be Rózsa András, Zugló polgármestere.

Nagyon rossz hír jött Tihanyból

Nagyon rossz hír jött Tihanyból

Tihany önkormányzata elfogadta 1,2 milliárd forintos költségvetését, amely stabil működést biztosít, de nagyobb fejlesztésekre nem nyújt lehetőséget. A település vezetése a bevételek növelését tűzte ki célul, mivel jelenleg nincs felhalmozott tartaléka - számolt be a Hírbalaton.

Megszavazták: nagy változás jön Párizsban

Megszavazták: nagy változás jön Párizsban

A párizsiak megszavazták, hogy 500 utcát autómentes övezetté nyilvánítsanak a francia fővárosban - jelentette be a főváros önkormányzata vasárnap éjjel. Az érintett utcákat "zöldítik" és sétálóutcává alakítják át.

Rákosrendező jövőjéről beszélt egymással Lánszki Regő és Vitézy Dávid

Rákosrendező jövőjéről beszélt egymással Lánszki Regő és Vitézy Dávid

Rozsdaövezetek, pályaudvarok, klímaváltozás: merre tart Budapest fejlődése? Hogy mi lenne a jó irány, arról Ditróy Gergely, a Portfolio Csoport üzletfejlesztési igazgatója a Property Warm Up 2025 konferencián Lánszki Regővel, az Építési és Közlekedési Minisztérium építészeti államtitkárával és Vitézy Dáviddal, Budapest Főváros Közlekedési és Városfejlesztési Bizottságának elnökével beszélgetett. Ezt követően Gyertyánfy Miklós MRICS, a Gránit Pólus vezérigazgatója az ingatlanpiac jövőjéről a lokális és globális kihívások tükrében beszélt.

Bevált a korábbi terv: drasztikusan csökkent a parkolási engedélyek száma egy belvárosi kerületben

Bevált a korábbi terv: drasztikusan csökkent a parkolási engedélyek száma egy belvárosi kerületben

Tavaly ősszel fogadta el Erzsébetváros a parkolási rendelet módosítását, melytől a zsúfoltság csökkenését várták és abban bíztak, hogy aki megteheti, máshol és más formában fog parkolni, így könnyebben találnak parkolóhelyet azok a lakók, akik kiváltják az engedélyt. Az első adatok alapján a terv beválni látszik, ugyanis 27%-kal csökkent az első autóra kiadott lakossági parkolási engedélyek száma és több mint 30%-kal a második autóra kiadott engedélyek száma - tette közzé Facebook oldalán Niedermüller Péter, a VII. kerület polgármestere.

Részletes keresés
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Kényszerszövetségesével bukhat Magyarország, Ursula von der Leyen megtalálta a kiskaput
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel mobilbarát hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.

Kedves Olvasónk!

A Portfolio híreinek, elemzéseinek többségét előfizetés nélkül olvashatod. Ez azért van így, mert a hirdetések jelentik szerkesztőségünk legfontosabb bevételi forrását. A célunk az, hogy ez hosszú távon is így maradjon.

Kérünk, ne használj adblockert, és olvasd tovább a Portfolio-t!