Jelentős fejlesztés van készülőben a X. kerületben a Monori Centernél, a Kőbányai út, Mázsa utca, Bihari utca, Jegenye utca és Monori utca által határolt területen - számolt be róla az Építészfórum. A DVM Group fejlesztésében összesen bruttó 53 ezer négyzetméternyi kereskedelmi és lakóingatlan-fejlesztés valósulhat meg.
A 3-as vonal Kőbánya-Kispest "kihúzó" szakaszán, utasok által nem használt területen péntek éjjel két metrószerelvény ütközött - közölte a BKV szombaton az MTI-vel.
A Magyar Építő Zrt. és a Záév Zrt. nettó 47 milliárd forintos közös ajánlata nyerte a kőbányai multifunkcionális sportcsarnok és uszoda építésének jogát - írja a Világgazdaság. A konzorcium alvállalkozóként a Közgép Építő- és Fémszerkezetgyártó Zrt.-t is bevonná a munkába.
Átadják a Budapesten utazóknak az M3-as metró felújított, Kőbánya-Kispest és Nagyvárad tér közötti szakaszát 2020. október 22-én, csütörtökön 17 órakor - derül ki a BKK közleményéből.
10 hónapon át tartó együttműködés eredményeképp született meg a Kőbánya X névre hallgató márka alatt két új sör a Dreher Sörgyárak és a Mad Scientist összefogása révén - jelentette be a két cég vezérigazgatója. Vagyis egy 500-szor nagyobb sörgyár lett partnere az egyik legismertebb hazai kézműves sörfőzdének, egyelőre két új termék piacra dobására.
Kiírták a kőbányai multifunkcionális sportcsarnok és uszoda megvalósításához szükséges kormányzati intézkedéseket a legfrissebb magyar közlönyben. Ezek alapján a kormány támogatja a meglévő kivitelezési terveket, vagyis zöld utat kapott a fejlesztés.
Elkészültek a Kőbányai Sportcentrum, valamint a Mázsa téri sportcsarnok és uszodakomplexum kivitelezési tervei. A létesítmény Kőbányán, a volt Mázsa teret is magába foglaló két különálló önkormányzati tulajdonú telken jön létre - írja a Magyarépítők.
Közbeszerzést indított a Kőbánya-Kispest vasútállomás épületének, valamint a gyalogos felüljáró teljes körű és komplex rekonstrukciójára, és egy új akadálymentes gyalogos felüljáró tervezésére a MÁV- szerepel a közleményükben.
A Budapesti kínai negyed után, a Kőbányai úton tovább haladva találjuk a Ganz KK klasszikus, klinker téglás gyárépületét, amely bár küllemében a rendszerváltás előtti időket idézi, a cég közvetve olyan cégek és események beszállítója, mint a NASA vagy a Forma-1. A vállalatot ugyanis 2017-ben megvásárolták és még abban az évben növekedési pályára állították az új tulajdonosok. De hogy lehet egy veszteséges, évtizedek óta leszálló ágban lévő, múlt századi gépsorokkal üzemelő gyártóegységből versenyképes vállalatot építeni két év alatt?
Részben a válság és üzleti hibák miatt plázák, irodaházak és hotelek hiányoznak a főváros ingatlanfejlesztési térképéről. Pedig már évek óta építkezhetnének a tulajdonosok.
Nagyobb sebességre kapcsol a Chinatown Budapest beruházója. Több száz lakást, újabb üzleteket és éttermeket akar létrehozni Kőbányán. Idővel akár a fizikailag szomszédos, lerobbant Mázsa tér is a birtokába kerülhet, ha az önkormányzat nem tudja vagy nem akarja végrehajtani az önmaga által beígért uszoda és sportcsarnok építési programot.
Elkezdődött a Bosch kőbányai fejlesztési központjának a kíbővítése, a mintegy 90 ezer négyzetméteres fejlesztés 2021-re készülhet el, és további kétezer mérnöknek adhat munkahelyet. A bővítés együtt jár a környék útjainak felújításával, illetve átalakításával, többek között P+R parkolókat létesítenek, utakat építenek és szélesítenek.
A kőbányai önkormányzat várhatóan lebontja a Hős utca elhíresült ingatlanjait. D. Kovács Róbert polgármester az InfoRádiónak azt mondta: minden ott lakónak, valamint a szintén érintett Bihari utcai házakban élőnek próbálják megoldani a lakhatását.
Várhatóan nyártól épül, és három év múlva készül el a Robert Bosch Kft. új közlekedési kutatás-fejlesztési komplexuma Kőbányán - írta a Világgazdaság csütörtökön.
Egész nap közlekedtetné a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérre járó, 200E jelzésű buszt a Budapesti Közlekedési Központ (BKK), a módosítással kapcsolatban társadalmi egyeztetést kezdeményezett a közlekedési társaság.
Eredetileg a 2-es metró egyik ágának végállomása lett volna, a metró azonban nem épület meg a Kőbánya központjában található Liget térre, így mára csak egy részben elkészült aluljáró árulkodik az egykori tervekről. Ezt orvosolja most Kőbánya önkormányzata azzal, hogy az épületet elbontja és parkot alakít ki a helyén - írja a HVG.
Nem akármit szemeltek ki.
Mire készül az EU?
Közvetlenül lehet őket Brüsszelben megpályázni.
Három tényező is befolyásolja, hogy átlépi-e a lélektani határt az euróval szemben a magyar fizetőeszköz.