Küzdelem az ügyfelekért: Innováció az ügyfélszolgálatban (x)
Prémium

Küzdelem az ügyfelekért: Innováció az ügyfélszolgálatban (x)

PR cikk
Fedezd fel az ügyfélszolgálat jövőjét a novemberi Contact konferencián!

Az ügyfélszolgálat szerepe a modern üzleti világban kiemelkedően fontos, hiszen a vállalatok sikere nem csupán a termékek vagy szolgáltatások minőségén múlik, hanem azon is, hogy hogyan képesek fenntartani és erősíteni az ügyfélkapcsolatokat. Az ügyfelek igényei folyamatosan változnak, ezért elengedhetetlen, hogy a cégek folyamatosan alkalmazkodjanak, proaktív lépéseket tegyenek, és élvonalbeli ügyfélszolgálati megoldásokat kínáljanak.

A megfelelő ügyfélszolgálati stratégia nemcsak a panaszkezelés során mutatkozik meg, hanem abban is, hogy a vállalatok hogyan építik ki az ügyfélélményt és miként reagálnak a piaci trendekre. A sikeres ügyfélszolgálat alapja a hiteles kommunikáció, az empátia és a folyamatos fejlődés, amely hozzájárul az ügyfelek lojalitásának növeléséhez.

A digitális megoldások és az automatizáció egyre nagyobb szerepet játszanak a kapcsolattartásban, ami új kihívások elé állítja a cégeket. Ahhoz, hogy a vállalatok kiemelkedjenek a versenyből, innovatív megoldásokra és friss ötletekre van szükségük.

Egy ilyen gondolatébresztő esemény keretein belül kerülnek megvitatásra a legújabb trendek és gyakorlatok, amelyek segítik a cégeket a sikeres ügyfélszolgálat megvalósításában. Az idei konferencia fókuszában a "Küzdelem az ügyfelekért" áll, amely a modern ügyfélszolgálati megközelítések és stratégiák körüli diskurzusra hívja fel a figyelmet.

A rendezvényen neves szakértők, mint Herendi Gábor, Bőhm Kornél és Barabás Éva osztják meg tapasztalataikat:

  • Herendi Gábor előadása, "A filmkészítés kulisszatitkai", betekintést nyújt abba, milyen lépések szükségesek egy film előkészítéséhez, a forgatókönyv kidolgozásától a szereplőválogatásig.
  • Barabás Éva előadásában, "Kritikus helyzetek kezelése élő adásban", tanulságos történeteket oszt meg arról, hogyan lehet stresszes helyzetekben is helytállni.
  • Bőhm Kornél pedig a "Nicsak, ki beszél?" című előadásával fogja bemutatni az ügyfélkommunikáció során felmerülő kihívásokat és azok kezelését.

Izgalmas program

A konferencia különlegessége a „párharc,” ahol a legnagyobb cégek képviselői állnak színpadra, hogy bemutassák, ők hogyan küzdenek az ügyfelekért. Ezek az előadások tanulságosak, hiszen valós példákon keresztül ismerhetjük meg a sikeres stratégiákat és a legújabb piaci trendeket.

Tanulás és fejlődés

A Contact Ügyfélszolgálati Konferencia remek lehetőséget kínál arra, hogy a résztvevők tanuljanak a legjobbaktól, inspirációt merítsenek, és új ötleteket találjanak saját cégeik számára. Az esemény során betekintést nyerhetnek a legújabb technológiákba, mint például a mesterséges intelligencia és a chatbotok, amelyek új szintre emelik az ügyfélszolgálati tevékenységet. A tudásmegosztás és a szakmai fejlődés érdekében a résztvevők lehetőséget kapnak arra, hogy tapasztalataikat és ötleteiket megosszák egymással.

Csatlakozz hozzánk!

Fedezd fel az ügyfélszolgálat új dimenzióit, és légy része ennek a fontos beszélgetésnek! A Contact Ügyfélszolgálati Konferencia 2024. november 6-7-én, az Esztergomi Grand Hotelben vár téged!

(x)

Kasza Elliott-tal

Target Corporation - elemzés

2022-ben vettem belőle 165-ön, leginkább kereskedési céllal, de osztalékot is fizetett, ha nem is sokat. 2024-ben adtam el kis bukóban. Most megint a szemem elé került, a Top10-es listám hetedikj

FIN-CON 2025

FIN-CON 2025

2025. szeptember 3.

Portfolio Sustainable World 2025

2025. szeptember 4.

Sikerklub hazai kkv-nak

2025. szeptember 16.

Követeléskezelési trendek 2025

2025. szeptember 16.

Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Díjmentes előadás

Hogyan vágj bele a tőzsdei befektetésbe?

Első lépések a tőzsdei befektetés terén. Mire kell figyelned? Melyek az első lépések? Mely tőzsdei termékeket célszerű mindenképpen ismerned?

Ez is érdekelhet