Megkezdődött a termelés a kecskeméti Mercedes-gyár új, mintegy 23 ezer négyzetméteres présüzemében - közölte a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft.
Egyedülálló autóipari kutatást és fejlesztést végez az evopro nevű magyar cég, amely a legnagyobb autógyártókkal működik együtt. Technológiájukkal olyan karosszéria-elemeket tudnak létrehozni, amelyek jelentősen könnyebbek a jelenlegi alkatrészeknél, mégis ugyanannyira tartósak és biztonságosak. Fejlesztésük azért is fontos, mert az anyagok újrahasznosíthatók, így megfelelnek az uniós környezetvédelmi előírásoknak is. Erről a fejlesztésről kérdeztük Molnár Pétert, a cég kompozit divíziójának igazgatóját, aki az október 18-i Portfolio-MAGE Ipar 4.0 konferencia egyik előadója is lesz.
Az Európai Unió eltökélt célja, hogy mérsékelje a halálos végkimenetelű balesetek számát az európai utakon, amelynek eredményeként 2001-2011 között 44,3%-kal csökkent az esetek száma. Hazánkban is javulás tapasztalható: amíg 2002-ben 1429-en, addig 2011-ben 58%-kal kevesebb, 605-en veszítették életüket a közutakon. A javuló számok ellenére még mindig a sor végén kullogunk: az egymillió gépkocsira eső balesetek száma az EU területén átlagosan 126, nálunk majdnem a duplája: 214. Az egymillió lakosra jutó halálos kimenetelű közúti balesetek száma pedig az Unióban átlagosan 60, Magyarországon 64.
Rengetegen függnek a most elhunyt szentatya utódjától.
Fontos szerepet kapnak ezek az országok.
Ralph Goff kemény kritikát fogalmazott a fegyverszállításokról is.
Kiderült, mi döntheti el valójában a pápaság és így az egyház jövőjét.
Folyamatosan frissülő hírfolyamunk.
A jelenlegi adatok szerint sereghajtók vagyunk az EU-ban.
Nagy Márton elégedett az intézkedés hatásaival, a kereskedők kevésbé
Az OXO Technologies vezére a Business podcast vendége volt.