Aki bújt, aki nem: erős névsorral és a legújabb trendekkel jön a kihagyhatatlan hazai retail csúcs

2025. március 29. 09:00 | Portfolio

Aki bújt, aki nem: erős névsorral és a legújabb trendekkel jön a kihagyhatatlan hazai retail csúcs

Noha legújabban az árrésstop vet óriási hullámokat, a hazai kiskereskedelemben egy sor egyéb folyamat is alakítja a piacot. A hagyományos és online boltok közötti rivalizálás, az automatizáció foglalkoztatottságban játszott szerepe, a digitalizáció nyaktörő sebességű fejlődése és a szektort érintő logisztikai kihívások csak néhány ezen kulcstrendek közül. A teljes nagyképről az április 2-i Portfolio RETAIL DAY 2025 ad pillanatfelvételt, ahol vezető szakértők osztják meg tapasztalataikat.

Megújult Budapest egyik bevásárlóközpontja

2025. március 21. 08:26 | Portfolio

Megújult Budapest egyik bevásárlóközpontja

Közel kétmilliárd forintos fejlesztéssel teljesen átalakult a Lurdy Ház. A közel 90 ezer négyzetméteres komplexum felújítása a régió növekedéséhez igazodva indult el - közölte a bevásárlóközpontot üzemeltető cégcsoport.

Véget ért a webshop indítás aranykora? Megszólalt a Vágyaim.hu alapítója

2025. március 17. 13:00 | Hörömpöli-Tóth Levente

Véget ért a webshop indítás aranykora? Megszólalt a Vágyaim.hu alapítója

A külföldi szereplők gőzhengerként tarolnak a hazai e-kereskedelmi piacon, és adja magát a kérdés, hogy miközben a már bejáratott webshopoknak is egyre nehezebb, ilyen körülmények között milyenek az újonnan belépők esélyei. Erről a Portfolio Pörzse Norbertnél, a 22 országba szállító Vágyaim.hu webáruház alapítójánál érdeklődött, aki az április 2-i Retail Day 2025 Konferencián további kulisszatitkokat árul el saját sikerreceptjéről.

Bevásárlóközpontok: van remény új fejlesztésre vagy marad a megújulás?

2024. szeptember 25. 13:54 | Portfolio

Bevásárlóközpontok: van remény új fejlesztésre vagy marad a megújulás?

Az ingatlanpiac fehér hollójának is nevezhetjük a hazai bevásárlóközpont-fejlesztéseket, a szabályozások miatt nem véletlen, hogy alig valósult meg új retail fejlesztés az elmúlt 10 évben. Felújítások, ráncfelvarrások, újratervezések vannak, de kérdéses, hogy milyen kilátások mentén képzeli el a szakma a bevásárlóközpontok piacát. Kell-e egyáltalán új retail egység az országnak? Hogyan hatnak a vásárlói szokások változásai a piacra, a fejlesztőkre és ingatlantulajdonosokra? Lesz-e még új pláza Magyarországon? Ezekről is szó volt a 20. Property Investment Forumon.

Csak leveszed a polcról és kisétálsz: így alakulnak át a bevásárlóközpontok

2024. június 20. 11:00 | Erdei Gabriella

Csak leveszed a polcról és kisétálsz: így alakulnak át a bevásárlóközpontok

Az elmúlt időszak változásaival és az e-kereskedelem felfutásával párhuzamosan sokan már szinte temetni kezdték a bevásárlóközpontokat, de a pandémia óta eltelt időszak rámutatott arra, hogy az emberek továbbra is ragaszkodnak a fizikai vásárlás lehetőségéhez. Ugyan a korlátozások feloldásával visszatértek a plázákba, az is világossá vált, hogy a stabilabb jövőkép érdekében a bevásárlóközpontok üzleti stratégián és funkcióin is változtatni kell. A Portfolio a retail szektor aktuális kérdéseiről, a plázákban elérhető szolgáltatások átalakulásáról, a vidéki és a városi kiskereskedelmi forgalom különbségeiről Simon Tamást, az Indotek Group ingatlanértékesítési igazgatóját kérdezte.

Újabb Rossmann-üzlet nyílt Budapesten

2024. február 15. 13:38 | Portfolio

Újabb Rossmann-üzlet nyílt Budapesten

A Rossmann drogérialánc megnyitotta 250. üzletét az Árkád bevásárlóközpontban az Örs vezér terén. A megnyitón részt vett az alapító Dirk Rossmann és családja, a társtulajdonos AS Watson Group CEO-ja Malina Ngai, valamint a Rossmann nemzetközi vezetői.

Újabb, 50 ezer négyzetméteres plázát újít fel az ingatlanfejlesztő

2022. november 24. 09:48 | Portfolio

Újabb, 50 ezer négyzetméteres plázát újít fel az ingatlanfejlesztő

Átfogó fejlesztés keretében bővíti és újítja meg a Marosvásárhelyen található plázáját az Indotek Group, melynek során átalakul a közel 50 ezer négyzetméternyi területen elhelyezkedő Promenada Mall. A cégcsoport a marosvásárhelyi bevásárlóközpont korszerűsítését két ütemben valósítja meg.

Bevásárlóközpontot értékesített a WING

2022. augusztus 30. 17:14 | Portfolio

Bevásárlóközpontot értékesített a WING

Értékesítette a WING a tulajdonában lévő Family Center bevásárlóközpontot az Unione Befektetési Csoport számára. A 28 üzlettel és szezononként változó standokkal rendelkező Family Center Szombathely 2018 elején került a WING tulajdonába, amelyet most közel 100 százalékos bérbe adottsággal értékesített a vételi ajánlatot tevő vállalat számára.

Óriási kötvénykibocsátást jelentett be a KöKi Terminál tulajdonosa

2022. május 27. 13:11 | Portfolio

Óriási kötvénykibocsátást jelentett be a KöKi Terminál tulajdonosa

Bejelentette az Adventum, hogy 15,2 millió euró értékben kötvénykibocsátást hajtott végre, amivel a KöKi Terminál nemrég befejezett felújítását finanszírozza - közölte a cég, LinkedIn oldalán. Az alapnak a kibocsátás során a Concorde és a Hümpfner Ügyvédi Iroda nyújtott könyvelői és jogi támogatást.

Újabb ország ingatlanpiacára lépett be az Indotek Group

2022. május 19. 15:10 | Portfolio

Újabb ország ingatlanpiacára lépett be az Indotek Group

Tovább folytatja a nemzetközi terjeszkedést az Indotek Group, amely a dél-szicíliai Le Masserie Shopping Center, illetve egy 13 szupermarketből álló, főként Észak-Olaszországban található portfólió akvizíciójával lépett be az olaszországi ingatlanpiacra. A lezárult két tranzakcióval a társaság összesen már 14 kelet-közép-európai és dél-európai ország ingatlanpiacán folytat ingatlanbefektető és ingatlanfejlesztő tevékenységet.

Most kiderül, milyen gyakran járnak plázába a magyarok

2022. április 22. 08:52 | Portfolio

Most kiderül, milyen gyakran járnak plázába a magyarok

2021-ben, a pandémia ellenére is inkább személyesen vásároltak a magyarok a hazai plázákban, többségük pedig már nem csak hagyományos vásárlási céllal kereste fel a bevásárlóközpontokat – többek között ez derült ki az Indotek Group által készített, nem reprezentatív felmérésből. Az ingatlanpiaci társaság a portfóliójába tartozó plázák közül 16 bevásárlóközpont esetében vizsgálta a vásárlási és plázalátogatási szokásokat. A felmérés többek között a látogatás gyakoriságát, az eltöltött idő mennyiségét, az online és személyes vásárlás közötti megoszlást, valamint az alternatív vásárlási helyszíneket vizsgálta.

Részletes keresés