A K&H Biztosító nyerte a fogyasztóbarát biztosító címet (x)
A pályázóknak tíz kifejtendő kérdésben kellett bemutatniuk, hogy üzletmenetük, tevékenységük különböző területein milyen intézkedéseket hoztak ügyfeleik kényelme, biztonsága, elégedettsége érdekében. A pályázati anyagoknak tartalmazniuk kellett a panaszkezelés, a tájékoztató anyagok (elektronikus felületek és hirdetések) minőségbiztosítása érdekében tett lépéseket, a biztosítási termékeket közvetítők munkájának ellenőrzésére, képzésük fejlesztésére fordított energiákat. Külön kérdés irányul arra, hogy a pályázók mennyire figyelnek az anyagi nehézségekkel küzdő ügyfeleikre, a hátrányos helyzetűekre, illetve miként építik be az ügyfelek véleményét a napi működésbe.
A beérkezett pályázatok értékelése során a zsűri a megadott szempontokat az alábbi súllyal vette figyelembe:
Pályázati anyag része | Értékelésben képviselt súly |
---|---|
Kifejtendő kérdések | 60 % (egyenként 6 %) |
Átlagos kárrendezési idő illetve a 2 éven belül törölt Unit Linked szerződések száma | 5 % |
Elektronikus ügyfélmegkeresések átlagos időtartama | 5 % |
Hatósági fogyasztóvédelmi bírsághatározatok száma és a kiszabott bírságok összege | 5 % |
A hatósági bírságokra adott intézményi reakciók | 5 % |
Panaszszám a szerződések számára vetítve | 5 % |
Panaszkezelési hatékonyság | 10% |
Együttműködés a Pénzügyi Békéltető Testülettel | 5 % |
A zsűri több tagja is kiemelte a nyertes call centerének fejlesztéseit, annak ügyfélbarát voltát és hatékonyságának visszamérését. A K&H Biztosító emellett jó eredményt ért el az objektív mutatók (bírságok, panaszszám, panaszkezelési hatékonyság) terén is. A Generali-Providencia és az Allianz pályázati anyagának alapossága és az egész tevékenységet átható ügyfélbarát szemlélet még a magas átlaghoz képest is kiemelkedett, ennek köszönhetően az első három helyezett között alig néhány pontnyi különbség döntött.
Siklósi Máté, a szervező Tetszett Kft. ügyvezetője közölte: egyedülálló, hogy a szakmai érdekszövetség, a felügyelő hatóság és a fogyasztóvédők által közösen meghatározott keretrendszerben mutathatják be fogyasztóbarát tevékenységüket a pénzügyi szervezetek. A pályázó biztosítók azonban még ennek a magas mércének is meg tudtak felelni, komoly energiát és erőforrást fordítottak arra, hogy tevékenységüket a szakmai zsűri előtt bemutathassák. Ezen tapasztalatok birtokában az évről-évre kiírásra kerülő díj jövőre más szektorokra (banki, befektetési szolgáltatói) is kiterjed majd, a biztosítókhoz hasonló pályázati rendszerben.
(x)
Hatalmas tűz volt Budapesten - Sikerült megfékezni a lángokat
Több tűzoltó szervezet is kivonult a helyszínre.
Elmagyarázta Szergej Lavrov, miért viselt Szovjetuniót dicsőítő pulóvert a Trump-Putyin csúcson
Jól látható volt az SZSZSZR felirat.
Drasztikus változás jön Németországban: a szociális ellátórendszer alapvető átalakítására készülnek
Változnak az idők Európa legerősebb országában.
Azt gyakorolja a kínai hadsereg, hogy tudják kilőni az amerikaiak legendás HIMARS-rendszerét
Még a fegyver élethű mását is megépítették.
Hatalmas sikert jelentett az ukrán főparancsnok: masszív ellentámadás volt Donyeckben
Három falu visszafoglalását jelentették.
Úgy néz ki, nem lesz gyors béke Ukrajnában: már az amerikaiak is fél évről beszélnek
"Remélhetőleg nem lesz ennél több idő."
Meghátrál Irán: nagyon jelentősen visszafognák az atomprogramot
Nagyon el akarják kerülni az újabb háborút.
Így nézne ki Amerika új aranykora? – Donald Trump ezzel biztosítaná be a helyét a történelemkönyvekben
Több értelemben is beköszöntött az aranykor.
Kína úttörő erdőtelepítő programmal támogatja a klímavédelmet
Komoly sebezhetőséggel néznek szembe Kína erdei ökoszisztémái: a monokulturális erdők dominanciája miatt a fás területek érzékenyek lettek a betegségekre, kártevőkr
Otthon Start Program - előfordulhat 3% alatti kamat is?
HitelesAndrás - Keress, kövess, költözz! Otthon Start Program - előfordulhat 3% alatti kamat is? A jogszabály rögzíti, hogy a hitel kamata legfeljebb 3% lehet, tehát nem zárja ki a kedvezőbb -3
Családi drámák és új tulajok a világ egyik legismertebb csapatánál
Család drámák, majd új tulajok a világ egyik legismertebb kosárcsapatánál. Kik a Los Angeles Lakers tulajdonosai, és hogyan jutott addig a helyzet, hogy a Buss-család... The post Családi drámá

Miért utálom a legény- (és leány-) búcsúkat?
Nyilván az utálat nagyon erős kifejezés, nem igazán lehetett eddig panaszom, kifejezetten élvezhetőnek találtam azokat, amiken részt vettem. Illetve az olvasó gondolhatja, hogy a bejegyzés elmé
Élet egy adatközpont mellett
Vízügyi nehézségek a technológia árnyékában: hogyan hat egy adatközpont a helyi közösség mindennapjaira.
Tartozik-e nekünk az állam, ha van pénzünk?
Egy modern bankjegy tulajdonosa nem követelhet semmi "értékesebbet" az államtól a pénzéért cserébe. Miért sorolják a készpénzt mégis az államadóssághoz a statisztikák? És számít-e ez
Transzferár-adatszolgáltatás: mit lát valójában a NAV az ATP lapokon?
A transzferár-adatszolgáltatás (ATP lapok) bevezetése gyökeresen átalakította a kapcsolt vállalkozások ellenőrzési logikáját. Az eddigi transzferár dokumentációs kötelezettség mellett mos

Ha az ételpazarlás ország lenne...
Rengeteg erőforrást használunk fel olyan ételek előállítására, szállítására, feldolgozására és csomagolására, amelyekre végül nincs szükségünk. Az el sem fogyasztott ételhulladékok


Limit, Stop, vagy Piaci? Megbízások, amikkel nem lősz mellé!
Ismerd meg a tőzsdei megbízások világát, és tanulj meg profin navigálni a piacokon!
Kereskedés külföldi részvényekkel
Kezdő vagy, de külföldi részvényekkel kereskednél? Megmutatjuk, mire figyelj a kiválasztásnál, melyik platformunk a legjobb ehhez, és hogyan segít tanácsadó szolgáltatásunk, hogy magabiztosan lépj a nemzetközi piacokra.
Kellemetlen meglepetés érheti az otthon startos hitel igénylőit
Biztos a 10 százalékos önerő?
Szemünk előtt tűnik el a magyar gyümölcs, külföldi áru veszi át a helyét a boltokban
Mit tud kezdeni az ágazat az erős importnyomás miatti polcvesztéssel?
Trump találkozói közelebb hozták a békét?
Milyen garanciák lehetnek kielégítőek Zelenszkijnek és Putyinnak egyaránt?
