Megújította mobilappját és netes szolgáltatásait az OTP Bank
Bank

Megújította mobilappját és netes szolgáltatásait az OTP Bank

Portfolio
Az OTP Bank idei legjelentősebb innovációja az új Internet- és Mobilbank, illetve az ezekhez kapcsolódó Digitális Szolgáltatási Szerződés bevezetése, amely  első lépésben az OTPdirekt szerződéssel rendelkező lakossági ügyfelek számára érhető el. A fejlesztés részleteiről Kuhárszki Andrást, az OTP Bank digitális fejlesztésekért felelős területének vezetőjét kérdeztük.

A Mastercard 1900 megkérdezett bevonásával készült felmérése rámutatott, hogy 2018 és 2020 között 29 százalékról 56 százalékra bővült a mobilbanki felhasználók aránya a bankkártya birtokosok között. Természetesen ennek alapfeltétele az okostelefonok terjedése, amely részaránya ugyanebben az időszakban 83 százalékról 95 százalékra emelkedett.

A digitális bankolás már megállíthatatlan folyamat, amely már az elmúlt években is egyre több felhasználót győzött meg egyszerűségével és hatékonyságával. Az elmúlt hónapokban azonban egy, a korábbiaknál szélesebb ügyfélkörnél jelent meg az erre való igény. Ezt felismerve az OTP Bank megújította lakossági internetbanki szolgáltatását és mobilalkalmazását, amelyek a sikeres tesztidőszakot követően már valamennyi, OTPdirekt internetbanki szerződéssel rendelkező ügyfél számára elérhetőek.

A regisztráció a digitális szolgáltatásra elindítható a korábbi alkalmazásokból, az OTP Bank honlapjáról, vagy az új mobilalkalmazás letöltésével az App Store, illetve Google Play felületeken keresztül is. A letöltést követően az ügyfelek néhány egyszerű lépéssel létrehozhatják digitális felhasználói fiókjukat, amellyel egyben meg is kötik a szerződésüket. Ezt után már ki is próbálhatják az új internetbanki és mobilbanki funkciókat, amelyek közül az egyik legnagyobb újdonság a Kiadásfigyelő, amellyel könnyen és áttekinthetően követhető a pénzügyek alakulása.

Amikor elkezdtük az internet- és mobilbanki szolgáltatásaink megújítását, nem egy egyszerű ráncfelvarrást terveztünk, hanem teljesen új alapokra helyeztük az ügyfeleinkkel való kapcsolattartást. Az innovatív funkciók, a felhasználóbarát felületek és a letisztult design segítik ügyfeleinket pénzügyeik tudatosabb kezelésében

– mondta Kuhárszki András, az OTP Bank digitális fejlesztésekért felelős területének vezetője, aki az alábbi videóban öt főbb pontban foglalta össze a fejlesztések előnyeit.

A cikk megjelenését az OTP Bank támogatta.

Holdblog

Pénzgyáros AI

Az AI az új vasút - írtuk nemrég egy posztunkban. Beruházási oldalról tényleg lehet így tekinteni, de vagyongyarapítási oldalról inkább a kriptóra hasonlít: egyetlen szektor ilyen... Th

REA SUMMIT 2025 – Powered by Pénzcentrum

REA SUMMIT 2025 – Powered by Pénzcentrum

2025. szeptember 17.

Portfolio Future of Finance 2025

2025. szeptember 18.

SZÉKESFEHÉRVÁR - Finanszírozás a gyakorlatban

2025. szeptember 19.

Network on Wheels - Portfolio Sunday Business Ride

2025. szeptember 21.

Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Díjmentes előadás

Tőzsde kezdőknek: Hogyan ne égesd el a pénzed egy hét alatt!

A tőzsde világában a lelkesedés könnyen drága hibákhoz vezethet – előadásunk abban segít, hogy kezdőként is megértsd a legfontosabb alapelveket, felismerd a kockázatokat, és elkerüld, hogy egy hét alatt elolvadjon a megtakarításod

Ez is érdekelhet