Egyre több piaci szereplő csoportosítja át tőkéjét a defenzívnek számító szektorba, amelyben a vállalatok olyan fogyasztói termékeket gyártanak, amiket a fogyasztók rosszabb időkben is megvásárolnak. Az élelmiszeripar és a háztartási tisztítószerek például ide tartoznak, és az ezeket gyártó vállalatok között számos nagy márka, stabil részvény található. Az alacsonyabb kockázat mellett most a grafikonon is ígéretesnek néznek ki, így a technikai elemzés segítségével megnéztünk négyet, amelyek helyzete rengeteget javult a napokban a chartokon.
A koronavírus válság rengeteg dolgot megváltoztatott, sok világban történő trend felgyorsult, de nem csak a kényszeres technológiai fejlődés és a digitalizáció ilyen, hanem az élelmiszerfogyasztás is. A világban egyre elterjedtebbek az olyan alternatív húsmentes megoldások, amelyek kiszolgáják a vegánok és a vegetáriánusok igényeit, de az is látszik, hogy egyre több húsfogyasztó is választ húsmentes termékeket. Ennek a trendnek a begyorsulását érdemes befektetői szemmel is megvizsgálni, hiszen a legnagyobb alternatív élelmiszereket előállító cégek be vannak vezetve a tőzsdékre, és az is látszik, hogy a részvényeik kifejezetten jól teljesítenek, ezeket gyűjtöttük össze.
42 napja nem regisztráltak új beteget.
Szombaton temetik Ferenc pápát.
Csányi Péter veszi át édesapjától a vezérigazgatói pozíciót.
Drámai áremelkedés tapasztalható: 2010 óta közel négyszeresére emelkedtek a termőföldárak Magyarországon.
A Checklistben Hortobágyi T. Cirill főapátot, a Pannonhalmi Főapátság vezetőjét kérdeztük.