Prémium

Virtuális programokkal készül az Allee a vásárlói kötődés megtartása érdekében (x)

PR cikk

Pillanatok alatt alakultak át a fogyasztói igények és szokások, megváltozott, hogy miként viszonyulunk a közvetlen környezetünkben élőkhöz, vagy, hogy épp hogyan intézzük a napi vásárlásainkat. A történtek komoly nyomot hagytak az értékrendünkben és az életszemléletünkön is. Mindez arra utal, hogy a válsághelyzet alapjaiban változtatta meg a fogyasztói attitűdöket.

Allee_epuletfoto

A bevásárlóközpontok és azok bérlői számára komoly kihívást jelentettek az elmúlt hetek, hónapok, hiszen főképp személyes értékesítési csatornákon keresztül juttatják el termékeiket és szolgáltatásaikat a vásárlókhoz.  A virtuális platformokra készült programok egyre fontosabb szerepet töltenek be a vásárlói kötődés megtartásában. Az online tér egy olyan felület, ahol továbbra is kapcsolatban tudnak maradni a a potenciális ügyfelekkel/vásárlókkal.

Az Allee egy megfelelően összeállított marketing stratégiával, olyan content marketing mixet állított össze, amely továbbra is biztosítja a szükséges kommunikációt a vásárlókkal, ahol a tartalom még látványosabb és újszerűbb.

Manapság nem Kína vagy India a legnagyobb létszámú nemzet, hanem a Facebook, a YouTube és az Instagram vagy éppen a TikTok a több milliárd felhasználójával. A járványhelyzet tovább erősítette a social media befolyásoló szerepét, megváltoztatta a szájról szájra való kommunikáció helyszínét és sebességét.

Az Allee a jelenlegi időszakban az értékesítésen túl, az értékteremtésre összpontosít, és a tranzakciós kötődés helyett, most az érzelmi kötődés kialakítását tekinti elsődleges feladatának, hogy az átmenetileg lecsökkent fizikai kontaktus miatt a látogatóit, felhasználókként is értékelje, és odafigyeljen rájuk.

Az Allee mindig is kiemelten foglalkozott a divattal, és most a járványidőszakban különösen fontosnak tartja, hogy a szép külső mellett minél többen odafigyeljenek az egészséges belső egyensúlyra is.

Allee_divatshow_04

Számunkra kiemelkedő érték a nyitottság, az elfogadás és az, hogy mindenki önmaga lehessen, ezért is indítottuk el #bodypositivity kampányunkat és választottuk az „Úgy szeret, #ahogyvagyok. Ez az én Alleem szlogent.” Azt gondolom, a vásárlók és a partnerek megtalálásában kulcsfontosságú, hogy olyan marketing aktivitásokat, akciókat szervezzünk, amelyek valóban mi vagyunk és ezáltal hitelesen képviselhetjük őket. A pandémia következtében előtérbe került értékek, mint például a szolidaritás, a remény, a közösségépítés, a környezettudatosság, a megértéssel való egymás felé fordulás vagy a pozitív ügyfélélmény még sokáig velünk maradnak majd.  

A #bodypositivity témájú virtuális divatshow kezdeményezésünk fő üzenete, hogy a friss divattrendek mellett a pozitív testképre és a testünkkel való boldog viszonyra is szükség van, és hogy az olyan számok, mint a testsúly, a magasság vagy az életkor sosem határozhatják meg egy-egy személy értékét, jelentőségét  - fogalmazott a különleges online divatshow kapcsán Bernád Judit, az Allee bevásárlóközpont igazgatója.

A virtuális divatshow klipjei az alábbi linkekre kattintva tekinthetőek meg:

Flashin' Lights | Virtuális #bodypositivity divatbemutató - YouTube

Zen Dreams | Virtuális #bodypositivity divatbemutató - YouTube

Memories of Gellért | Virtuális #bodypositivity divatbemutató - YouTube

Backpool Boys | Virtuális #bodypositivity divatbemutató - YouTube

https://www.youtube.com/watch?v=tsRAadFtvTU

(x)

GettyImages-1211246431 (3)
koronavirus
melinda gates
Kásler Miklós FB
ever given
Friss hírek TÖBB FRISS HÍR
2021-06-01
HR Revolution 2021
2021-06-03
Financial and Corporate IT 2021
2021-06-08
FM & Hybrid Office 2021
2021-06-09
Hitelezés 2021
Portfolio hírlevél
Ne maradjon le a friss hírekről!
Iratkozzon fel megújult, mobilbarát
hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.

Eladó új építésű lakások

Válogass több ezer új lakóparki lakás közül Budán, Pesten, az agglomerációban, vagy vidéken.

Infostart.hu

Lakossági kockázatkezelési szakértő

Lakossági kockázatkezelési szakértő

Üzleti modellező

Üzleti modellező

Hitelkockázati modellező

Hitelkockázati modellező
Online előadás
Összefoglaljuk a befektetési termékeket
Könyv
Alapmű mindenkinek, akit érdekel a tőzsde világa.
mariott budapest hotel