A kötelező felelősségbiztosítási átlagdíjak visszafogottan, 3 százalékkal nőttek az idén az első kilenc hónapban. A cascóbiztosításoknál viszont 20 százalékos drágulás látható - közölte saját adatai alapján a Netrisk. Kiderült az is, hogy a leggyakoribb autók, például a Suzukik, Opelek és Toyoták esetében hol tartanak az átlagdíjak.
AI-alapú kgfb-kalkulátort indított el a Signal Iduna Biztosító az Ominimo hazai biztosítástechnikai startup céggel partnerségben - közölte a biztosító.
Aki már került kisebb vagy nagyobb autóbalesetbe, biztosan tudja, hogy a javítás költségei egészen jelentős összeggel tudják megrövidíteni a pénztárcákat. E problémát hivatottak orvosolni az autóbiztosítások, amelyekből már egyre szélesebb kínálat áll a gépjármű-tulajdonosok rendelkezésére. Alábbi cikkünkben összegyűjtöttük a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás és a casco alapvető jellemzőit, valamint megnéztük, mit lehet tenni akkor, ha a jármű kora miatt már nem tudjuk azt teljeskörűen bebiztosítani.
Az utóbbi időben számos kihívással szembesült a járműipar: a technológiaváltás és a COVID-járvány következtében akadozó ellátási láncok egyaránt nehezítették a terepet, a legutóbbi csapás pedig a benzin és gázolaj árának jelentős növekedése volt. Hogyan hat mindez az autószektorra és a lakossági gépjárműhasználati szokásokra?
Drámai mértékben zsugorodott idén az új autók piaca, ami a casco biztosításokra is rányomta a bélyegét. Az elmúlt évek 5-6 százalékos állománybővüléséhez képest az idei harmadik negyedév végére alig több mint 1 százalékkal emelkedett a szerződések száma, állapítja meg a Magyar Biztosítók Szövetségének (MABISZ) a közleménye.
Épp folyamatban van az infrastruktúra leválasztása.
Cikkünk folyamatosan frissül.
Az Európai Bizottság nagyon komoly adóemelést készít elő.
A brent ára a 100 dollárt is elérheti.
92 milliárd forinttal csökkent a magyar agrárium hitelállománya, ami 10 éve nem látott mértékű csökkenést jelent.
Baj van a hitelezéssel.