2023. december 08. 10:21 | Portfolio
Újabb városban vezettek be 30-as sebességkorlátozást
Amszterdam az utak 80 százalékán 30 km/h-ra csökkentette a sebességkorlátozást, hogy kevesebb baleset történjen és mérséklődjön a zaj - írta meg a NL imes.
2023. december 08. 10:21 | Portfolio
Amszterdam az utak 80 százalékán 30 km/h-ra csökkentette a sebességkorlátozást, hogy kevesebb baleset történjen és mérséklődjön a zaj - írta meg a NL imes.
2023. március 29. 08:35 | Portfolio
Becslések szerint mintegy 650 ezer robogó közlekedik Magyarországon, ezek közül azonban csak 300 ezerre kötnek rendszeresen kötelező gépjármű-felelősségbiztosítást (kgfb). A Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetségének (FBAMSZ) arra hívja fel a figyelmet, hogy a kategóriától és lakhelytől függően átlagosan 7-8 ezer forintos éves díj kifizetésével a robogótulajdonosok mind a közúti igazoltatás során kirótt mulasztási bírságnak, mind pedig a közúti baleset során okozott kár megtérítésének kockázatát ki tudják küszöbölni.
2022. december 01. 16:11 | Portfolio
Újabb életveszélyes és szokatlan autópályás manővernek lehettek szemtanúi a közútfenntartó dolgozói, miközben sövényvágást hajtottak végre az M1-es autópályán – számolt be Facebook-oldalán az esetről a Magyar Koncessziós Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. Nem lehet tudni, hogy a motoros milyen "gyorsan" haladt, de biztosan kevesebbel, mint az autópályán előírt kötelező legalacsonyabb sebesség.
2022. április 11. 08:24 | Portfolio
Becslések szerint mintegy 600 ezer robogó közlekedik Magyarországon, ezek közül azonban csak minden hatodikra fizetnek rendszeresen kötelező gépjármű-felelősségbiztosítást (kgfb). A Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetségének (FBAMSZ) arra hívja fel a figyelmet, hogy a kategóriától és lakhelytől függően átlagosan 6-8 ezer forintos éves díj kifizetésével a robogótulajdonosok mind a közúti igazoltatás során kirótt mulasztási bírságnak, mind pedig a közúti baleset során okozott kár megtérítésének kockázatát ki tudják küszöbölni.
2021. március 24. 08:43 | Portfolio
A jó idő beköszöntével indul a robogók szezonja is. Napjainkban mintegy 600 ezer robogó üzemel az országban, azonban mindössze 15-20 százalékuk után fizetik rendszeresen a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás (kgfb) évi 5-6 ezer forintos átlagos díját a Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetségének (FBAMSZ) becslése szerint.
2019. április 16. 07:59 | Portfolio
A jó idő beköszöntével ismét előkerülnek a garázsokból a robogók. Napjainkban már mintegy 600 ezer robogó közlekedik Magyarországon, ezek közül azonban csak minden ötödikre fizetnek rendszeresen kötelező gépjármű-felelősségbiztosítást (kgfb) a Független Biztosítási Alkuszok Magyarországi Szövetségének (FBAMSZ) becslése szerint.
2017. július 13. 09:10 | Portfolio
A hazai több mint félmillió robogó mindössze 15-20 százaléka után fizetik ki rendszeresen az átlagosan évi 3 ezer forintnyi díjat. A mulasztók a spórolással sokat veszíthetnek: rendőri igazoltatás során büntetés jár a mulasztásért, ugyanakkor károkozás esetén átlagosan 350 ezer forintnyi átlagos kárösszeget kell saját zsebből kifizetniük - hívja fel a figyelmet az FBAMSZ.
2016. február 04. 16:55 | Hámor Iván
A céges üzemeltetésű járművekről leginkább a személy- és teherautók, buszok jutnak az ember eszébe, holott ilyen üzemeltetésben léteznek a személyautóknál kisebb járművek is, jellemzően két kerékkel, emberi erő, vagy belső égésű motor által hajtottan. Ezen járművek piaca nagyon nehezen követhető, mert a használatban levő eszközök nagy része nem szerepel semmilyen nyilvántartásban - nincs rendszámuk -, így a pontos darabszámukra is csak becslések léteznek, igen nagy szórással. Annak érdekében, hogy a "láthatatlan" kétkerekűek jelenéről a lehető legjobb képet lehessen kialakítani, az alkatrészek felől közelítette meg a Portfolio a kérdést, és a kerékpárok, illetve robogók regionálisan is jelentős alkatrész nagykereskedőjéhez fordult. A kérdésekre Csima Béla, a Moped91 Kft. tulajdonosa válaszolt.
Japánhoz és Ausztráliához szólt a védelmi minisztérium.
Már hétfőn eldőlhet a kérdés.
Mindkét országban nagyobb hiányt és magasabb adósságot irányoznak elő.
A Xiaomi autója árnyékot vethet a Porsche modelljeire is.
A szomszéd felvételét nagy viták övezik.
Ennyire erős a verseny?