Gyárat zárhat be a General Motors is

2024. december 04. 14:00 | Portfolio

Gyárat zárhat be a General Motors is

A General Motors alaposan átalakítja a kínai működését, ami összesen 5 milliárd dollárba kerülhet, írja a CNBC.

Döntött az EU: jönnek a magasabb vámok a kínai elektromos autókra

2024. október 29. 20:56 | Portfolio

Döntött az EU: jönnek a magasabb vámok a kínai elektromos autókra

Az Európai Unió jelentős lépésre szánta magát a kínai elektromos járművek importjával kapcsolatban. A döntés értelmében akár 45,3%-ra is emelkedhetnek a vámok, ami komoly hatással lehet az európai autópiacra és a nemzetközi kereskedelmi kapcsolatokra egyaránt - írja a Reuters.

Újabb kínai autógyár jöhet Magyarországra?

2024. július 16. 19:03 | Portfolio

Újabb kínai autógyár jöhet Magyarországra?

A kínai médiában megjelenő hírek szerint a kínai autógyártó, a SAIC tárgyalásokat folytat a spanyol koránnyal gyár építéséről az országban, de versenyben van még Magyarország és Csehország is a gyárért. Az ügyhöz közel álló források szerint a SAIC szeptember végéig hozhatja meg döntését.

Az MG Motor Budapesten hozza létre regionális központját

2022. május 27. 16:10 | MTI

Az MG Motor Budapesten hozza létre regionális központját

Budapesten hozza létre regionális központját az MG Motor, a brit eredetű márka innen koordinálja majd terjeszkedését a kelet- és közép-európai régióban - jelentették be pénteken Budapesten az AMTS - Nemzetközi Automobil és Tuning Show alkalmából tartott bemutatkozó sajtótájékoztatón.

Van esélye a kínai elektromos autógyártóknak az európai piacon?

2021. október 02. 16:15 | Faluvégi Balázs

Van esélye a kínai elektromos autógyártóknak az európai piacon?

Eddig nem sok sikerrel jártak a kínai autógyártók a magas minőséget és presztízst elváró európai piacon, a részesedésük csak nagyítóval látható. Egyes újabb szereplők azonban az utóbbi időben ismét megpróbálkoznak a távol-keleti országból, hogy komolyabb szeletet tudjanak vágni a kontinens tortájából. A kitörési lehetőséget az elektromos autók adják, amelyek fejlesztése virágzik Kínában, és sok tekintetben felveszik a versenyt az európai és amerikai vetélytársakkal. A piac meghódítása így is egy nehéz és hosszú küzdelemnek ígérkezik, ahol az egyes cégek különböző pozícionálási, árazási és értékesítési stratégiákat alkalmaznak. Akármelyik is bizonyul majd sikeresnek, a növekvő verseny nyertesei valószínűleg a vásárlók lesznek majd.

Részletes keresés