
Vétel | |||||
---|---|---|---|---|---|
ajánlat db |
kum HUF |
HUF | kum db |
db | árf. |
Eladás | |||||
---|---|---|---|---|---|
árf. | db | kum db |
HUF | kum HUF |
ajánlat db |
Idő | Ár | Darab | Érték |
---|
Kapitalizáció (millió HUF): | 8666814.85335 | |
Nyitó ár: | ||
Előző záró ár: | 42030 | |
Napi átlagár: | ||
180 napos átlagár: | 38619.912882788 | |
360 napos átlagár: | 38983.214285714 | |
Napi minimum: | ||
Napi maximum: |
Éves minimum: | 33000 | 2024-11-12 |
Éves maximum: | 47400 | 2024-05-29 |
Történelmi minimum: | 33000 | 2024-11-12 |
Történelmi maximum: | 92000 | 2021-05-05 |
Forgalom (db): | ||
Forgalom: | ||
Árfolyamváltozás 1 hó: | 12.469895638212% | |
Árfolyamváltozás 6 hó: | 24.349112426036% | |
Árfolyamváltozás 12 hó: | -9.6129032258064% |
Volkswagen | |
---|---|
Rating | |
Értékpapír megnevezése | VOLKSWAGEN |
ISIN | DE0007664039 |
Kijelzés módja (ticker) | VOLKSWAGEN |
Bevezetési nap | 2018-10-01 |
Első kereskedési nap | 2018-01-10 |
Kereskedés pénzneme | HUF |
A szolgáltatást legjobb tudásunk szerint nyújtjuk. A szolgáltatás elérhetőségének részbeni vagy teljes hiányáért, késedelméért, pontatlanságáért illetve egyéb zavaráért a Net Média Zrt. csak akkor felel, hogy ha az kifejezetten és kizárólag neki felróható okból következik be. Egyéb okból bekövetkezett szolgáltatás-zavarért a felelősségét kifejezetten kizárja. Kizárja a Net Média zrt. a felelősségét az információhoz való jogosulatlan hozzáférésből vagy az információval való bármilyen egyéb visszaélésből eredő károkért. Az előbbiekben megjelölt, illetve jogszerűen egyébként ki nem zárható egyéb felelősség kivételével ...
TovábbA tőzsdei vagyonépítés során kulcsfontosságú az alapos kutatás és a kockázatok megértése, valamint a hosszú távú célok kitűzése és kitartó befektetési stratégia követése.
Megtanulhatod, hogyan találj rá a legjobb befektetési lehetőségekre, és azonnal alkalmazható, gyakorlati stratégiákat sajátíthatsz el – mindezt egy interaktív, élő online eseményen.
Április végén zajlott Ázsia egyik legnagyobb autóipari kiállítása, a kínai Shanghai Auto Show, amelyen a Portfolio is részt vett. Sokan, sokféleképpen interpretálhatják az eseményt, de aligha akad olyan hurráoptimista európai szereplő, aki ne venné észre: a kínai piac már rég nem az európai autókról szól, és ha ilyen ütemben fejlődnek a hazai gyártók, néhány év múlva már-már csak a luxusszegmensben találni majd európai márkát, de lehet ott sem sokáig. A kérdés talán már nem is az, hogy Kínában van-e keresnivalója az európai és japán gyártóknak, hanem az, hogy miként tudják megőrizni saját és hagyományos piacaikon a pozícióikat. A kínai konkurenciát látva: nehezen. Exkluzív beszámoló a Shanghai Autó Show-ról.
A Volkswagen-csoport négy korábbi vezetője ellen a dízelbotrány miatt indított büntetőperben az ügyész többéves börtönbüntetést követelt, írja a Bild.
A Volkswagen globális eladásai 1,4 százalékkal növekedtek az első negyedévben, amit jelentősen támogatott az elektromos járművek iránti kereslet megugrása, miközben a vásárlók elfordultak Teslától - írta a Bloomberg.
A BYD nagyot nőtt az elmúlt években, megerősödött Kínában, és elindult a nemzetközi terjeszkedés, amiben a szegedi BYD-gyárnak is fontos szerepe lesz, az európai terjeszkedést részben ennek az üzemnek a segítségével valósítják meg. Stella Li, a BYD ügyvezető alelnöke beszélt ma az autóipari trendekről, a BYD előtt álló lehetőségekről és kihívásokról, a szegedi BYD-üzemről egy háttérbeszélgetésen.
A Volkswagen importdíjat vezet be az Egyesült Államokban a Donald Trump elnök által kivetett 25%-os vámokkal érintett járművekre, miközben ideiglenesen felfüggeszti a Mexikóból történő vasúti szállítást is.
Egymás után teszik közzé az európai autógyártók a 2024-es beszámolóikat, a Volkswagen csoporthoz tartozó Lamborghini most jött ki a friss számaival, a cég értékesítése és üzemi eredménye is új rekordot ért el.
Napokig tartó százezres sztrájkok, gyárbezárások, több tízezres elbocsátások, villámgyors kínai piacvesztés, gyorsan romló versenyképesség. A szalagcímek alapján azt gondolhatnánk, hogy végóráit éli a német konszern. De valójában vannak komoly problémák? Bőven. Komolyan kell venni őket? Nagyon. De azért ahogy igaz az, hogy a világ nagyon sok országa szívesen cserélne azzal a hanyatlással, ami Nyugat-Európában van, nagyon sok vállalat szívesen választaná azt a szenvedést, ami a Volkswagennél megy.
A győri Audi is megérzi a globális autóipari átalakulást és a Volkswagen konszern gyengélkedését, tavaly csökkent a motorgyártás, ami 2009 óta nem látott szintre esett vissza. Az autógyártás viszont új rekordot ért el, ebben az is segített, hogy tavaly ősz óta egy új modellt is gyártanak a győri gyárban.
A Porsche Automobil Holding a 2024-es pénzügyi évre mintegy 20 milliárd eurós adózás utáni veszteséget vár a befektetési részesedések romlása miatt – írja a Bloomberg.
A mai wolfsburgi üzemi gyűlésen Thomas Schäfer, a Volkswagen márka vezérigazgatója konkretizálta a márka jövőjével kapcsolatos terveket. A munkatársak megpillanthatták a Volkswagen márka leendő, 20 000 euró körüli belépő szintű modelljének formatervét - közölte közleményében a vállalat.
A hétvége egyik legfontosabb eseménye, hogy ahogy arra számítani lehetett, Donald Trump átfogó vámintézkedéseket jelentett be az Egyesült Államok három legnagyobb kereskedelmi partnerével, Kínával, Mexikóval és Kanadával szemben. Bár eddig Európára nem vetett ki magasabb vámokat Trump, áttételesen a vámháború jelentős hatással lehet az európai autógyártók nyereségességére, de az amerikai cégek sem feltétlenül járnak jól, írja a Bloomberg.
Újabb modelltől búcsúzik a Volkswagen, befejeződik a valaha volt egyik legszebb kombinak, az Arteon Shooting Brake-nek a gyártása.
Ahogy arról pénteken a Portfolio is beszámolt, a hosszú hetek óta zajló tárgyalásokat követően végre megtörtént a megállapodás a Volkswagen vezetése és a munkavállalókat képviselő szakszervezetek között. A hétfői nyitást követően a befektetők is örültek a hírnek, a nyitás után nem sokkal azonban elfogyott a lendület, és már ismét mínuszban vannak az autógyártó részvényei.
A Volkswagen németországi üzemeiben hétfőn figyelmeztető sztrájkba lépnek a dolgozók az IG Metall szakszervezet felhívására. Ez az első jelentős munkabeszüntetés 2018 óta a vállalat hazai gyáraiban, ami jól mutatja a cég és alkalmazottai közötti feszültség fokozódását - írja a Reuters. A Volkswagen közleménye szerint a cég tett lépéseket az ügyfelek alapvető ellátásának biztosítására és a sztrájk hatásainak minimalizálására.
Az európai és amerikai autógyártók nyereségük akár 17%-át is elveszíthetik, ha az Egyesült Államok importvámokat vet ki Európára, Mexikóra és Kanadára - áll az S&P Global pénteken közzétett jelentésében, amely lehetséges hitelminősítésre figyelmeztet.
Nagyon nem úgy alakulnak az értékesítési és a profitszámok az európai autógyártóknál, mint ahogy arra a menedzsmentek számítottak, a kínai konkurencia hatékonyabban gyárt, erre reagálva sorra jelentenek be költségcsökkentési terveket az európai cégek. A Mercedes-Benz is komoly költséglefaragást tervez.
Hetek óta nagy a feszültség a Volkswagennél, a vállalat bevételei nem alakulnak rosszul, de a költségei masszív nyomás alatt vanna, a cégvezetés főként abban látja a problémát, hogy Németországban drágán termel a vállalat, emiatt már nem versenyképes a Volkswagen. Oliver Blume, a Volkswagen konszern első embere nyilatkozott a Bildnek, a cégvezér elmondta, hogy évtizedes strukturális problémák vannak a cégnél.
Hasonló témákkal is foglalkozunk a november 6-i Portfolio Investment Day 2024 konferenciánkon, amelyen a részvétel regisztráció után ingyenes. Jelentkezés és regisztráció itt.
A kínai eladások csúnyán alakulnak, nem fogynak jól a konszern prémium és luxusautói, a marzsok szűkülnek, a likviditás fogy, a Volkswagen legfrissebb számai alátámasztják, hogy miért nyúlna a menedzsment drasztikus intézkedésekhez, gyárbezárásokhoz, elbocsátásokhoz, bércsökkentéshez.
Hasonló témákkal is foglalkozunk a november 6-i Portfolio Investment Day 2024 konferenciánkon, amelyen a részvétel regisztráció után ingyenes. Jelentkezés és regisztráció itt.
Már meghallgatható a Portfolio Checklist keddi adása. A műsor első részében az amerikai kongresszusi választásról volt szó. Bár az elnöki tisztségre irányul nagyobb figyelem, a ház összetétele jelentős hatással van az elnök mozgásterére. Szabó Ákost, a Portfolio Globál rovatának elemzőjét kérdeztük. A második blokkban a Volkswagen helyzetét elemeztük, mivel felmerült, hogy a német autóipari konszern három gyárat is bezáratna, ami jelentős számú dolgozó elbocsátását vonná maga után. Vendégünk volt Nagy Viktor, a Portfolio vezető részvénypiaci elemzője.
Hónapok óta keresik a vevőt a Volkswagen csoporthoz tartozó Audi márka brüsszeli üzemére, most úgy tűnik, van egy potenciális vevő, a konszern tárgyalásokat folytat egy haszongépjármű gyártóval, írja a Reuters.
Ez a funkció ingyenes regisztráció után érhető el. Bejelentkezés után ide mentheted el a gyakran használt árfolyamokat és befektetési alapokat.
Bejelentkezés