Önnek nincs realtime adat előfizetése
Előfizetek
Árfolyam

Volkswagen árfolyam

Ma:
|
Átlag:
  • Mai forgalom
  • Elmúlt 30 kereskedési nap átlagforgalma
VOLKSWAGEN ajánlati könyv
Vétel
ajánlat
db
kum
HUF
HUF kum
db
db árf.
Eladás
árf. db kum
db
HUF kum
HUF
ajánlat
db
VOLKSWAGEN kötéslista
Idő Ár Darab Érték
VOLKSWAGEN statisztikák, mutatók
Kapitalizáció (millió HUF): 8159549.45865
Nyitó ár: 39360
Előző záró ár: 38440
Napi átlagár: 39369.444444
180 napos átlagár: 39123.071790766
360 napos átlagár: 38295.361512792
Napi minimum: 39250
Napi maximum: 39570
Éves minimum: 33000 2024-11-12
Éves maximum: 45290 2025-03-11
Történelmi minimum: 33000 2024-11-12
Történelmi maximum: 92000 2021-05-05
Forgalom (db): 54
Forgalom: 2125950
Árfolyamváltozás 1 hó: 2.3974427277571%
Árfolyamváltozás 6 hó: -4.7335811648079%
Árfolyamváltozás 12 hó: 3.1392540917628%
Adatlap
Volkswagen
Rating
Értékpapír megnevezése VOLKSWAGEN
ISIN DE0007664039
Kijelzés módja (ticker) VOLKSWAGEN
Bevezetési nap 2018-10-01
Első kereskedési nap 2018-01-10
Kereskedés pénzneme HUF
Az adatok forrása: Budapest Stock Exchange
Az adatok jellege: késleltetett.

A szolgáltatást legjobb tudásunk szerint nyújtjuk. A szolgáltatás elérhetőségének részbeni vagy teljes hiányáért, késedelméért, pontatlanságáért illetve egyéb zavaráért a Net Média Zrt. csak akkor felel, hogy ha az kifejezetten és kizárólag neki felróható okból következik be. Egyéb okból bekövetkezett szolgáltatás-zavarért a felelősségét kifejezetten kizárja. Kizárja a Net Média zrt. a felelősségét az információhoz való jogosulatlan hozzáférésből vagy az információval való bármilyen egyéb visszaélésből eredő károkért. Az előbbiekben megjelölt, illetve jogszerűen egyébként ki nem zárható egyéb felelősség kivételével ...

Tovább
Az oldalon a Volkswagen árfolyamalakulását lehet nyomon követni.

Visszajelzés

Kérdésed van? Hibát találtál? Vedd fel velünk a kapcsolatot!
Tovább az űrlapra
PORTFOLIO RATING | Az átláthatóbb befektetésekért
Kereskedés külföldi részvényekkel
Díjmentes online előadás

Kereskedés külföldi részvényekkel

Kezdő vagy, de külföldi részvényekkel kereskednél? Megmutatjuk, mire figyelj a kiválasztásnál, melyik platformunk a legjobb ehhez, és hogyan segít tanácsadó szolgáltatásunk, hogy magabiztosan lépj a nemzetközi piacokra.

Videóajánló
Volkswagen hírek
Beütött a vámháború: elképesztő pénzeket bukik az autóipar

2025. augusztus 06. 10:00

Beütött a vámháború: elképesztő pénzeket bukik az autóipar

Donald Trump vámháborúja új szakaszba lépett: bár a 2025 augusztusában életbe lépett vámszabályozás enyhítést hozott a korábbi tarifákhoz képest, az európai autógyártók továbbra is súlyos gazdasági következményekkel néznek szembe. Az emelkedő költségek, a gyártási láncok átszervezésének szükségessége és a bizonytalan transzatlanti kereskedelmi környezet már most is milliárdos veszteségeket okoz a szektor legnagyobb szereplőinek. A vámháború viszont még nem ért véget – sőt, a következő hónapokban dőlhet el, hogy sikerül-e a gyártóknak alkalmazkodniuk a tartósan megváltozott játékszabályokhoz, vagy hosszú távon is profitabilitási nyomás alá kerülnek.

Flottafókusz: ezekkel az autókkal egy középvezető sem lesz elégedetlen

2025. július 23. 14:00

Flottafókusz: ezekkel az autókkal egy középvezető sem lesz elégedetlen

A Portfolio és az MHC Mobility Flottafókusz cikksorozatában a flottaüzemeltetők és céges felhasználók kedvenc modelljeit hasonlítjuk össze. Magas bekerülési költség vs. jó értéktartás, olcsó üzemeltetés, de éppen csak elégséges felhasználói élmény? Milyen modelleket választanak a felsővezetők és melyek a legjobb "kulcsos autók"? Jó választás az elektromos autó, vagy más módon érdemes az ESG vállalásokat teljesíteni? Cikksorozatunk második részében a középvezetői autók szegmensének legnépszerűbb modelljeit hasonlítjuk össze.

Flottafókusz: Ezek a legjobb

2025. július 11. 11:00

Flottafókusz: Ezek a legjobb "kulcsos autók" ma a magyar piacon

A Portfolio és az MHC Mobility új Flottafókusz cikksorozatában a flottaüzemeltetők és céges felhasználók kedvenc modelljeit hasonlítjuk össze. Magas bekerülési költség vs. jó értéktartás, olcsó üzemeltetés, de éppen csak elégséges felhasználói élmény? Milyen modelleket választanak a felsővezetők és melyek a legjobb "kulcsos autók"? Jó választás az elektromos autó, vagy más módon érdemes az ESG vállalásokat teljesíteni? Cikksorozatunk első részében a sales-es, "kulcsos autók" szegmensének legnépszerűbb modelljeit hasonlítjuk össze.

Új gyárat építhet az Audi

2025. június 20. 13:20

Új gyárat építhet az Audi


Az Audi az Egyesült Államok déli részén építhet gyárat, hogy enyhítse a Donald Trump által bevezetett importvámok miatti költségterheket. A beruházás akár 4 milliárd euróba is kerülhet, írja a Reuters.

Meggyőződtünk róla: a kínai autópiac már rég nem az európai gyártókról szól

2025. május 08. 08:00

Meggyőződtünk róla: a kínai autópiac már rég nem az európai gyártókról szól

Április végén zajlott Ázsia egyik legnagyobb autóipari kiállítása, a kínai Shanghai Auto Show, amelyen a Portfolio is részt vett. Sokan, sokféleképpen interpretálhatják az eseményt, de aligha akad olyan hurráoptimista európai szereplő, aki ne venné észre: a kínai piac már rég nem az európai autókról szól, és ha ilyen ütemben fejlődnek a hazai gyártók, néhány év múlva már-már csak a luxusszegmensben találni majd európai márkát, de lehet ott sem sokáig. A kérdés talán már nem is az, hogy Kínában van-e keresnivalója az európai és japán gyártóknak, hanem az, hogy miként tudják megőrizni saját és hagyományos piacaikon a pozícióikat. A kínai konkurenciát látva: nehezen. Exkluzív beszámoló a Shanghai Autó Show-ról.

Komoly tervei vannak a BYD-nak Magyarországon - Innen indul az európai terjeszkedés

2025. április 04. 16:00

Komoly tervei vannak a BYD-nak Magyarországon - Innen indul az európai terjeszkedés

A BYD nagyot nőtt az elmúlt években, megerősödött Kínában, és elindult a nemzetközi terjeszkedés, amiben a szegedi BYD-gyárnak is fontos szerepe lesz, az európai terjeszkedést részben ennek az üzemnek a segítségével valósítják meg. Stella Li, a BYD ügyvezető alelnöke beszélt ma az autóipari trendekről, a BYD előtt álló lehetőségekről és kihívásokról, a szegedi BYD-üzemről egy háttérbeszélgetésen.

Mekkora bajban van a Volkswagen?

2025. március 19. 15:00

Mekkora bajban van a Volkswagen?

Napokig tartó százezres sztrájkok, gyárbezárások, több tízezres elbocsátások, villámgyors kínai piacvesztés, gyorsan romló versenyképesség. A szalagcímek alapján azt gondolhatnánk, hogy végóráit éli a német konszern. De valójában vannak komoly problémák? Bőven. Komolyan kell venni őket? Nagyon. De azért ahogy igaz az, hogy a világ nagyon sok országa szívesen cserélne azzal a hanyatlással, ami Nyugat-Európában van, nagyon sok vállalat szívesen választaná azt a szenvedést, ami a Volkswagennél megy.

2009 óta nem volt ilyen a győri Audinál

2025. március 18. 12:07

2009 óta nem volt ilyen a győri Audinál

A győri Audi is megérzi a globális autóipari átalakulást és a Volkswagen konszern gyengélkedését, tavaly csökkent a motorgyártás, ami 2009 óta nem látott szintre esett vissza. Az autógyártás viszont új rekordot ért el, ebben az is segített, hogy tavaly ősz óta egy új modellt is gyártanak a győri gyárban.

Itt a hivatalos bejelentés, érkezik a Volkswagen 20 000 eurós elektromos autója

2025. február 05. 14:57

Itt a hivatalos bejelentés, érkezik a Volkswagen 20 000 eurós elektromos autója

A mai wolfsburgi üzemi gyűlésen Thomas Schäfer, a Volkswagen márka vezérigazgatója konkretizálta a márka jövőjével kapcsolatos terveket. A munkatársak megpillanthatták a Volkswagen márka leendő, 20 000 euró körüli belépő szintű modelljének formatervét - közölte közleményében a vállalat.

Trump vámemelése nagyon fájhat az európai autógyártóknak is

2025. február 02. 18:43

Trump vámemelése nagyon fájhat az európai autógyártóknak is

A hétvége egyik legfontosabb eseménye, hogy ahogy arra számítani lehetett, Donald Trump átfogó vámintézkedéseket jelentett be az Egyesült Államok három legnagyobb kereskedelmi partnerével, Kínával, Mexikóval és Kanadával szemben. Bár eddig Európára nem vetett ki magasabb vámokat Trump, áttételesen a vámháború jelentős hatással lehet az európai autógyártók nyereségességére, de az amerikai cégek sem feltétlenül járnak jól, írja a Bloomberg.

Hiába a történelmi megállapodás, gyorsan elfogyott a lendület a Volkswagennél

2024. december 23. 09:50

Hiába a történelmi megállapodás, gyorsan elfogyott a lendület a Volkswagennél

Ahogy arról pénteken a Portfolio is beszámolt, a hosszú hetek óta zajló tárgyalásokat követően végre megtörtént a megállapodás a Volkswagen vezetése és a munkavállalókat képviselő szakszervezetek között. A hétfői nyitást követően a befektetők is örültek a hírnek, a nyitás után nem sokkal azonban elfogyott a lendület, és már ismét mínuszban vannak az autógyártó részvényei.

2018 óta nem volt ilyen: holnap jön az országos sztrájk a Volkswagennél

2024. december 01. 14:18

2018 óta nem volt ilyen: holnap jön az országos sztrájk a Volkswagennél

A Volkswagen németországi üzemeiben hétfőn figyelmeztető sztrájkba lépnek a dolgozók az IG Metall szakszervezet felhívására. Ez az első jelentős munkabeszüntetés 2018 óta a vállalat hazai gyáraiban, ami jól mutatja a cég és alkalmazottai közötti feszültség fokozódását - írja a Reuters. A Volkswagen közleménye szerint a cég tett lépéseket az ügyfelek alapvető ellátásának biztosítására és a sztrájk hatásainak minimalizálására.

Önnek nincs realtime adat előfizetése
Előfizetek

Visszajelzés

Kérdésed van? Hibát találtál? Vedd fel velünk a kapcsolatot!
Tovább az űrlapra