Önnek nincs realtime adat előfizetése
Előfizetek
Árfolyam

Volkswagen árfolyam

Ma:
|
Átlag:
  • Mai forgalom
  • Elmúlt 30 kereskedési nap átlagforgalma
VOLKSWAGEN ajánlati könyv
Vétel
ajánlat
db
kum
HUF
HUF kum
db
db árf.
Eladás
árf. db kum
db
HUF kum
HUF
ajánlat
db
VOLKSWAGEN kötéslista
Idő Ár Darab Érték
VOLKSWAGEN statisztikák, mutatók
Kapitalizáció (millió HUF): 8666814.85335
Nyitó ár:
Előző záró ár: 42030
Napi átlagár:
180 napos átlagár: 38619.912882788
360 napos átlagár: 38983.214285714
Napi minimum:
Napi maximum:
Éves minimum: 33000 2024-11-12
Éves maximum: 47400 2024-05-29
Történelmi minimum: 33000 2024-11-12
Történelmi maximum: 92000 2021-05-05
Forgalom (db):
Forgalom:
Árfolyamváltozás 1 hó: 12.469895638212%
Árfolyamváltozás 6 hó: 24.349112426036%
Árfolyamváltozás 12 hó: -9.6129032258064%
Adatlap
Volkswagen
Rating
Értékpapír megnevezése VOLKSWAGEN
ISIN DE0007664039
Kijelzés módja (ticker) VOLKSWAGEN
Bevezetési nap 2018-10-01
Első kereskedési nap 2018-01-10
Kereskedés pénzneme HUF
Az adatok forrása: Budapest Stock Exchange
Az adatok jellege: késleltetett.

A szolgáltatást legjobb tudásunk szerint nyújtjuk. A szolgáltatás elérhetőségének részbeni vagy teljes hiányáért, késedelméért, pontatlanságáért illetve egyéb zavaráért a Net Média Zrt. csak akkor felel, hogy ha az kifejezetten és kizárólag neki felróható okból következik be. Egyéb okból bekövetkezett szolgáltatás-zavarért a felelősségét kifejezetten kizárja. Kizárja a Net Média zrt. a felelősségét az információhoz való jogosulatlan hozzáférésből vagy az információval való bármilyen egyéb visszaélésből eredő károkért. Az előbbiekben megjelölt, illetve jogszerűen egyébként ki nem zárható egyéb felelősség kivételével ...

Tovább
Az oldalon a Volkswagen árfolyamalakulását lehet nyomon követni.

Visszajelzés

Kérdésed van? Hibát találtál? Vedd fel velünk a kapcsolatot!
Tovább az űrlapra
PORTFOLIO RATING | Az átláthatóbb befektetésekért
Portfolio Trader online előadás Díjmentes előadás

Tőzsdei túlélőtúra: Hogyan kerüld el a leggyakoribb kezdő hibákat?

A tőzsdei vagyonépítés során kulcsfontosságú az alapos kutatás és a kockázatok megértése, valamint a hosszú távú célok kitűzése és kitartó befektetési stratégia követése.

Portfolio Trader online előadás Tanfolyam

Sikeres befektető online tanfolyam

Megtanulhatod, hogyan találj rá a legjobb befektetési lehetőségekre, és azonnal alkalmazható, gyakorlati stratégiákat sajátíthatsz el – mindezt egy interaktív, élő online eseményen.

Videóajánló
Volkswagen hírek

Meggyőződtünk róla: a kínai autópiac már rég nem az európai gyártókról szól

Április végén zajlott Ázsia egyik legnagyobb autóipari kiállítása, a kínai Shanghai Auto Show, amelyen a Portfolio is részt vett. Sokan, sokféleképpen interpretálhatják az eseményt, de aligha akad olyan hurráoptimista európai szereplő, aki ne venné észre: a kínai piac már rég nem az európai autókról szól, és ha ilyen ütemben fejlődnek a hazai gyártók, néhány év múlva már-már csak a luxusszegmensben találni majd európai márkát, de lehet ott sem sokáig. A kérdés talán már nem is az, hogy Kínában van-e keresnivalója az európai és japán gyártóknak, hanem az, hogy miként tudják megőrizni saját és hagyományos piacaikon a pozícióikat. A kínai konkurenciát látva: nehezen. Exkluzív beszámoló a Shanghai Autó Show-ról.

Így profitál a Volkswagen a Tesla összeomlásából

A Volkswagen globális eladásai 1,4 százalékkal növekedtek az első negyedévben, amit jelentősen támogatott az elektromos járművek iránti kereslet megugrása, miközben a vásárlók elfordultak Teslától - írta a Bloomberg.

Komoly tervei vannak a BYD-nak Magyarországon - Innen indul az európai terjeszkedés

A BYD nagyot nőtt az elmúlt években, megerősödött Kínában, és elindult a nemzetközi terjeszkedés, amiben a szegedi BYD-gyárnak is fontos szerepe lesz, az európai terjeszkedést részben ennek az üzemnek a segítségével valósítják meg. Stella Li, a BYD ügyvezető alelnöke beszélt ma az autóipari trendekről, a BYD előtt álló lehetőségekről és kihívásokról, a szegedi BYD-üzemről egy háttérbeszélgetésen.

Rekordeladás a Lamborghininél, már 18 havi megrendelésük van

Egymás után teszik közzé az európai autógyártók a 2024-es beszámolóikat, a Volkswagen csoporthoz tartozó Lamborghini most jött ki a friss számaival, a cég értékesítése és üzemi eredménye is új rekordot ért el.

Mekkora bajban van a Volkswagen?

Napokig tartó százezres sztrájkok, gyárbezárások, több tízezres elbocsátások, villámgyors kínai piacvesztés, gyorsan romló versenyképesség. A szalagcímek alapján azt gondolhatnánk, hogy végóráit éli a német konszern. De valójában vannak komoly problémák? Bőven. Komolyan kell venni őket? Nagyon. De azért ahogy igaz az, hogy a világ nagyon sok országa szívesen cserélne azzal a hanyatlással, ami Nyugat-Európában van, nagyon sok vállalat szívesen választaná azt a szenvedést, ami a Volkswagennél megy.

2009 óta nem volt ilyen a győri Audinál

A győri Audi is megérzi a globális autóipari átalakulást és a Volkswagen konszern gyengélkedését, tavaly csökkent a motorgyártás, ami 2009 óta nem látott szintre esett vissza. Az autógyártás viszont új rekordot ért el, ebben az is segített, hogy tavaly ősz óta egy új modellt is gyártanak a győri gyárban.

Itt a hivatalos bejelentés, érkezik a Volkswagen 20 000 eurós elektromos autója

A mai wolfsburgi üzemi gyűlésen Thomas Schäfer, a Volkswagen márka vezérigazgatója konkretizálta a márka jövőjével kapcsolatos terveket. A munkatársak megpillanthatták a Volkswagen márka leendő, 20 000 euró körüli belépő szintű modelljének formatervét - közölte közleményében a vállalat.

Trump vámemelése nagyon fájhat az európai autógyártóknak is

A hétvége egyik legfontosabb eseménye, hogy ahogy arra számítani lehetett, Donald Trump átfogó vámintézkedéseket jelentett be az Egyesült Államok három legnagyobb kereskedelmi partnerével, Kínával, Mexikóval és Kanadával szemben. Bár eddig Európára nem vetett ki magasabb vámokat Trump, áttételesen a vámháború jelentős hatással lehet az európai autógyártók nyereségességére, de az amerikai cégek sem feltétlenül járnak jól, írja a Bloomberg.

Hiába a történelmi megállapodás, gyorsan elfogyott a lendület a Volkswagennél

Ahogy arról pénteken a Portfolio is beszámolt, a hosszú hetek óta zajló tárgyalásokat követően végre megtörtént a megállapodás a Volkswagen vezetése és a munkavállalókat képviselő szakszervezetek között. A hétfői nyitást követően a befektetők is örültek a hírnek, a nyitás után nem sokkal azonban elfogyott a lendület, és már ismét mínuszban vannak az autógyártó részvényei.

2018 óta nem volt ilyen: holnap jön az országos sztrájk a Volkswagennél

A Volkswagen németországi üzemeiben hétfőn figyelmeztető sztrájkba lépnek a dolgozók az IG Metall szakszervezet felhívására. Ez az első jelentős munkabeszüntetés 2018 óta a vállalat hazai gyáraiban, ami jól mutatja a cég és alkalmazottai közötti feszültség fokozódását - írja a Reuters. A Volkswagen közleménye szerint a cég tett lépéseket az ügyfelek alapvető ellátásának biztosítására és a sztrájk hatásainak minimalizálására.

Durva költségcsökkentés jön a Mercedesnél

Nagyon nem úgy alakulnak az értékesítési és a profitszámok az európai autógyártóknál, mint ahogy arra a menedzsmentek számítottak, a kínai konkurencia hatékonyabban gyárt, erre reagálva sorra jelentenek be költségcsökkentési terveket az európai cégek. A Mercedes-Benz is komoly költséglefaragást tervez.

Történelmi hibákról, évtizedes problémákról beszélt a Volkswagen vezére

Hetek óta nagy a feszültség a Volkswagennél, a vállalat bevételei nem alakulnak rosszul, de a költségei masszív nyomás alatt vanna, a cégvezetés főként abban látja a problémát, hogy Németországban drágán termel a vállalat, emiatt már nem versenyképes a Volkswagen. Oliver Blume, a Volkswagen konszern első embere nyilatkozott a Bildnek, a cégvezér elmondta, hogy évtizedes strukturális problémák vannak a cégnél.

Hasonló témákkal is foglalkozunk a november 6-i Portfolio Investment Day 2024 konferenciánkon, amelyen a részvétel regisztráció után ingyenes. Jelentkezés és regisztráció itt.

Kijöttek a legfrissebb számok, tényleg baj van a Volkswagennél

A kínai eladások csúnyán alakulnak, nem fogynak jól a konszern prémium és luxusautói, a marzsok szűkülnek, a likviditás fogy, a Volkswagen legfrissebb számai alátámasztják, hogy miért nyúlna a menedzsment drasztikus intézkedésekhez, gyárbezárásokhoz, elbocsátásokhoz, bércsökkentéshez.

Hasonló témákkal is foglalkozunk a november 6-i Portfolio Investment Day 2024 konferenciánkon, amelyen a részvétel regisztráció után ingyenes. Jelentkezés és regisztráció itt.

Gyakorlatilag eldőlt az amerikai választás egy része?

Már meghallgatható a Portfolio Checklist keddi adása. A műsor első részében az amerikai kongresszusi választásról volt szó. Bár az elnöki tisztségre irányul nagyobb figyelem, a ház összetétele jelentős hatással van az elnök mozgásterére. Szabó Ákost, a Portfolio Globál rovatának elemzőjét kérdeztük. A második blokkban a Volkswagen helyzetét elemeztük, mivel felmerült, hogy a német autóipari konszern három gyárat is bezáratna, ami jelentős számú dolgozó elbocsátását vonná maga után. Vendégünk volt Nagy Viktor, a Portfolio vezető részvénypiaci elemzője.

Úgy néz ki, van vevő a Volkswagen egyik gyárára

Hónapok óta keresik a vevőt a Volkswagen csoporthoz tartozó Audi márka brüsszeli üzemére, most úgy tűnik, van egy potenciális vevő, a konszern tárgyalásokat folytat egy haszongépjármű gyártóval, írja a Reuters.

Önnek nincs realtime adat előfizetése
Előfizetek

Visszajelzés

Kérdésed van? Hibát találtál? Vedd fel velünk a kapcsolatot!
Tovább az űrlapra
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Véget ért az orosz-ukrán béketárgyalás: itt van minden, amit tudni lehet