A koronavírus-válság miatti folyamatos gazdasági bizonytalanság nemcsak a bankok bevételét és nyereségét, hanem a márkaértékét is jelentősen megtépázta. A Trading Platforms UK által kielemzett adatok alapján 2020-ban több mint 23 milliárd dollárral csökkent a 10 legnagyobb globális bank összesített brandértéke. A koronavírus hazájában, Kínában eközben zavartalanul híznak tovább a bankok.
Három év után ismét az Apple a legértékesebb márka a világon a brit Brand Finance piackutató és üzleti tanácsadó vállalat 2021-es Global 500 ranglistája szerint.
A Brand Finance idén is elkészítette a 25 legerősebb reptéri márka listáját. A Heathrow őrzi az első helyét.
Idén már 19. alkalommal állította össze listáját a legértékesebb márkákról az Interbrand. Ahogy ahhoz az elmúlt években már hozzászokhattunk, a 2018-as listát is tech cégek vezetik, az első helyre pedig idén is az Apple került.
Hétfőig maradt idő rendezni a vérre menő konfliktust.
1,5 milliárd forint értékben.
Alapjaiban változtatja meg az AI a bankolást?
Meglepő új pénzekre teheti rá a kezét Brüsszel.
Túlélési praktikák és válságkezelési receptek a Portfolio Agrofood 2025-ön.
A háború kezdete óta nem találkozott az ukrán és az orosz vezető.
Az OTP lehet a nap nyertese?
Nagyon gyorsan döntött a konklávé.