Fox Autorent a felső-középkategóriában (x)

Az elmúlt évek pozitív tapasztalatai alapján döntött úgy a Fox Autorent, hogy a felső-középkategóriás szegmensben ismételten bővíti palettáját, amelyhez a Citroën importőrét, Citroën Hungária Kft -t választja partneréül- nyilatkozta Wolfgang Bartesch a Fox Autorent Kft. ügyvezető igazgatója. Az együttműködést a Fox Autorent és a Citroën Hungária Kft között fennálló hosszú távú stratégiai partnerséget biztosítja. A járművek átadása a Citroën Hungária Kft. márkakereskedése a Citroën M5 Center bevonásával valósul meg.
Citroën C5 modellekkel bővül a Fox Autorent flottája
A Fox Autorent a flottájában újonnan megjelenő Citroen C5 modelleknek köszönhetően már a felső-középkategóriájú autók iránt érdeklődő ügyfelek elvárásainak is megfelel. Az új C5, amely 2008 májusától Magyarországon is kapható, elegáns és letisztult stílusa előkelőséggel párosul. Az erőteljes, mégis áramvonalas karosszéria, a magas karosszéria-övvonal és a markáns kerékjárat hangsúlyozza, hogy az új C5 a rangos autók világába tartozik. Csábítás, dinamizmus, luxuskivitel és minőség, megannyi ütőkártya egyazon törekvés szolgálatában: elérni, hogy az új C5 limuzin és C5 Tourer hosszú távon felsorakozzék a felső-középkategóriás limuzinok és kombik szegmensének vezetői közé.
A rendelkezésre álló felszerelések - köztük az alapfelszereltséghez tartozó ABS és ESP, valamint akár 9 légzsák - elsőrendű aktív és passzív biztonságot garantálnak az új C5-ösben. Így a Fox Autorent ügyfelei a lehető legnagyobb biztonságban érezhetik magukat az új C5 modelljeiben.
Avantgarde Business osztály
Az új C5 több tekintetben is megkülönbözteti vezetőjét. Mindkét változata, a limuzin és a Tourer is a hagyományokkal szakító, új stílust képviseli. A vezetés élményét a központba helyező kialakítás, illetve a kifinomult és nagyszerűen hangszigetelt utastér élményautózásra és utazásra csábít.. Menetközben az új C5 bravúrosan egyesíti a vezetési élményt és a kényelmet a rendkívül hatékony futóműnek és a széles motorválasztéknak köszönhetően.
Emellett a tetszés szerint testre szabható új C5 a felső-középkategóriában első ízben áll elő kétféle felfüggesztés-kínálattal. Az autót az is különlegessé teszi, hogy "à la carte" felfüggesztést kínál: egyrészről a C6-ból származó Hidraktív 3 Plus felfüggesztést, amely optimális kényelmet és kiváló menettulajdonságokat garantál, másrészről egy hagyományos felfüggesztést, mely közvetlenebb útkapcsolatot biztosít, és mindemellett megőrzi a Citroën know-how-jához méltó kényelmet.
A hatékony futóművekhez csatlakozó motorválaszték négy nagy teljesítményű, nyomatékos turbodízelmotorból - 110-től 208 lóerőig - és két benzinmotorból (1,8 literes 122 lóerős és 2 literes 143 lóerős) áll.
Testre szabható luxus
Az erős egyéniségű új C5 a felhasználók személyiségéhez is képes igazodni akár a vezetési stílust, akár a fedélzeti kényelmet illetően. A kényelem és a hangulat ugyancsak"à la carte" választható, mivel a közös nevezőt a luxuskivitel jelenti: az ülés ergonómiája rendkívül újszerű, a kárpitok és a díszítőelemek a típusoktól függően változnak, és számos opciós felszerelés kapható. Az üléskomfort a felfüggesztéshez hasonlóan szintén "à la carte": az első ülések háttámlájának felső része elektromos beállítási funkcióval látható el, míg a vezetőülésbe masszázsfunkció építhető be.
A különös gonddal kialakított vezetőhely teljes mértékben a vezetőt szolgálja. A műszerfalhoz hasonlóan itt is sok minden emlékeztet a repülőgépek világára hangsúlyozva az új C5 dinamizmusát, vitalitását. A "pilótafülke" vizuális energiája a kezelőszervek újszerű ergonómiájában is megjelenik, amit a kezelőszervekkel felszerelt, rögzített középű, legújabb generációs kormánykerék, valamint a legmagasabb szintű vezetéstámogató berendezések, mint például a véletlen sávelhagyásra figyelmeztető jelzés (AFIL) vagy a kettős funkciójú kanyarkövető xenon fényszórók is illusztrálnak.
A minőségérzet - kívül és belül egyaránt - a legapróbb részletben is kifejezésre jut. Hasonlóképpen, a használati minőség és a megbízhatóság is magas követelményszintnek felel meg az új fejlesztési, tervezési és gyártási szabványoknak köszönhetően így a Fox Autorent valamennyi ügyfele megtalálja benne a számára fontos tulajdonságokat.
További információ:
A Fox Autó Kft. Magyarországon közel 20 éves múltra tekint vissza, 1988-ban kezdte meg működését: ekkor vásárolta első járműveit, amelyek száma mára elérte a 700 darabot. A cég legfontosabb tevékenységi területe alapítása óta a Magyarországra érkező turisták és üzletemberek rövid távú bérautó igényeinek kielégítése valamint a vállalati autóparkok teljes körű kezelése, az autók beszerzésétől a szervízelésén át, egészen az autó értékesítéséig. Fox Autorent Magyarországon elsőként nyújt bérelhető Smart autókat. A kis autó sikere egyértelmű, az elmúlt évek alatt egy önálló üzletággá nőtte ki magát. (X)
Bejelentették a NATO–Oroszország Tanács megszűnését – Medvegyev kapva kapott az alkalmon
Menetrend szerint érkezett a volt orosz elnök fenyegetése.
Fokozódik a rejtély a pórul járt Sea Baby körül: az ukrán titkosszolgálat tagadja a NATO-tagország állítását
Románia szerint felrobbantottak egy ukrán gyártmányú tengeri drónt.
Vége egy korszaknak: új tulajdonoshoz kerül ez a boltlánc Magyarországon is
Hamarosan indul az üzletek átépítése.
Nagy döntésre készül Trump - Titokban már most vizsgálják, mit okozhat ezzel az amerikai elnök
A Wall Street egyes szereplői már most aggódnak.
Pikáns fordulatot vett a versenyfutás: felnőttfilmes milliárdos vetett szemet az orosz olajgigászra
Egyre többen pályáznak a Lukoil külföldi eszközeire.
Moszkva-szimpatizáns képviselőt küldött volna Kijevbe az Európai Parlament, Ukrajna azonnal lépett
A német AfD tagja többször is járt Oroszországban az elmúlt években.
Véget ér a KIVA (sokk): megszűnik a KIVA-sok neobankoknál vezetett pénzforgalmi számláinak adóterhelése
2024 év végén a KIVA-s adózókat meglepetésként érhette, hogy a neobankoknál vezetett pénzforgalmi számlák egyenlegnövekedése bizonyos esetekben plusz adóterhet jelentett számukra, amennyibe
"Kell egy pofon Európának, hogy észhez térjen"
"Az állam és a privát szféra összefonódása akkora versenyhátrány Magyarországnak, ami sehol máshol nincs, ez szuper extrém az Európai Unió más országaihoz hasonlítva." Szabó Balázs,...
Átütő siker a megújulók fejlesztése Texasban
Texas néhány év alatt bizonyította, hogy a nagyléptékű napenergia- és akkumulátoros beruházások képesek gyökeresen átalakítani egy teljes villamosenergia-rendszer működését.
Otthon Start: Újabb bank a 3% alatti kamatversenyben
Az MBH Duna Bank 2025. december 1-jétől bevezette kamatkedvezményes Otthon Start lakáshitel konstrukcióját, amellyel a bank is belépett a 3 százalék alatti kamatversenybe. Ez különösen figyelem
DIMOP Plusz: hol tartunk 2025 végén?
A Magyarországnak jutó 2021-2027 közötti pályázati források 9800 milliárd forintot tesznek ki. Ebből a DIMOP Plusz (Digitális Megújulás Operatív Program Plusz) esetén 764 milliárd forinttal
Mesterséges intelligencia és molekuláris tervezés
A hagyományos kutatásban 800 évet igénylő munkát az MI-nek sikerült néhány hónap alatt elvégeznie, 2,2 millió új kristályszerkezet felfedezésével.
Bizalmi válságban magyar piac, hiába várjuk a kockázati tőkét
A lelkesedés után vallatásokon át halad a világmegváltó ötlet, mire általában nem történik semmi. Magyarországon ugyanis sok a tehetség és az ötlet, de kevés a... The post Bizalmi válság
Balásy Zsolt: Mit (nem) ad nekünk a MÁV?
Egy ország vasúthálózata sok mindent elmond az országról. Mobilitás, kolbász, benzin. Balásy Zsolt aktuális megfejtése. Emlékszem, amikor a 2010-es évek elején először rohant a benzin... Th
Kisokos a befektetés alapjairól, tippek, trükkök a tőzsdézéshez
Előadásunkat friss tőzsdézőknek ajánljuk, összeszedünk, minden fontos információt arról, hogy hogyan működik a tőzsde, mik a tőzsde alapjai, hogyan válaszd ki a számodra legjobb befektetési formát.
Tőzsdei adrenalin vs. nyugodt hozam – te melyiket választod?
Tőzsdéznél, de nem tudod, merre indulj? Ismerd meg egy aktív trader és egy alapkezelő gondolkodását a Portfolio Investment Services online előadásán Vidovszky Áronnal!
Ezért nem tudnak labdába rúgni a magyar élelmiszeripari cégek a nemzetközi piacokon
Az Agrárszektor 2025 konferenciáról jelentkezik a Checklist .
Kiderült, hogy miért nem nőtt (már megint) a magyar gazdaság
A szárnyalás még várat magára.
Ízekre szedték a kormány gazdaságpolitikáját, Nagy Márton védelmébe vette
Meghallgatása volt a miniszternek.

