Prémium

Egyre népszerűbbek az önkiszolgáló ügyfélszolgálati felületek (x)

Portfolio
A T-Mobile számos önkiszolgáló felületet kínál előfizetőinek, ahol a nap 24 órájában sorban állás nélkül, időt megtakarítva módosíthatják díjcsomagjaikat, szolgáltatásaikat, tájékozódhatnak egyenlegeikről, vagy a számláikat is befizethetik. A T-Mobile előfizetők ügyintézését az év elején bevezetett díjmentes, úgynevezett USSD Önkiszolgáló ügyfélszolgálati felület teszi teljessé. A
  • 111# kóddal elérhető szolgáltatás népszerű: közel 300 000 belépést és több mint 1 millió interakciót rögzít a csatorna havonta.
A kényelmi szolgáltatás belföldről és külföldről egyaránt díjmentesen használható, havidíjas és Domino előfizetéssel rendelkező ügyfelek számára megrendelés és regisztráció nélkül is elérhető. A felület a 1430-on elérhető Önkiszolgáló ügyfélszolgálattal, illetve a1777-es Domino központtal megegyező funkciókat kínál, vagyis lehetőséget biztosít díjcsomag váltásra, adat-díjcsomag módosításra, szolgáltatások megrendelésére, Domino egyenleg lekérdezésre és akár részletes számla vagy számlamásolat igénylésére is. A mobiltelefon kijelzőjén könnyű navigálni a menüpontok között, továbbá a felület használatához nincs szükség adathálózatra, mert az adatok küldése és fogadása normál mobilhálózaton keresztül történik. A menürendszerbe a *111# kóddal, majd a hívásindító gomb megnyomásával lehet belépni, és beállítástól függően szükség lehet az öt számjegyből álló jelszóra is.

Egyre nagyobb az igény az önkiszolgáló felületekre, használatuk dinamikusan növekedett az elmúlt években. Az ügyfelek szeretik ezeket a megoldásokat, a gyakorlat azt mutatja, hogy a Dominos ügyfelek az USSD és telefonos önkiszolgáló felületeket részesítik előnyben, míg az előfizetésessel rendelkezők a web-es és az SMS felületeket preferálják. A Magyar Telekom fejlesztéseivel azt kívánja elérni, hogy ügyfelei minél egyszerűbben és gyorsabban juthassanak információhoz, sorban állás nélkül, kényelmesebben intézhessék ügyeiket. Ezen folyamat egyik lépcsője a most bevezetett USSD megoldás, a hangazonosítás és több online fejlesztés is.

Törekvéseinek elismeréséül a Magyar Telekom több rangos ügyfélszolgálati díjat is elnyert: kiemelkedő sikert ért a telefonos ügyfélkiszolgálás kategóriában a 2012. évi “Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" versenyen, melynek személyes kiszolgálási kategóriájában első lett. A GfK Hungária által kiírt versenyben pedig a távközlési szektorban vizsgált vállalatok közül a Magyar Telekom nyerte el az első helyezést a Top 10 Call Center verseny telefonos ügyfélszolgálati tevékenység értékesítés kategóriájában

(x)
Holdblog

Pénzgyáros AI

Az AI az új vasút - írtuk nemrég egy posztunkban. Beruházási oldalról tényleg lehet így tekinteni, de vagyongyarapítási oldalról inkább a kriptóra hasonlít: egyetlen szektor ilyen... Th

RSM Blog

Két éves a bejelentővédelmi törvény

2023 nyarán lépett hatályba a 2023. évi XXV. törvény, - a panasztörvény - amely a panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentéséről szól. A bejelentővéd

Díjmentes előadás

Tőzsde kezdőknek: Hogyan ne égesd el a pénzed egy hét alatt!

A tőzsde világában a lelkesedés könnyen drága hibákhoz vezethet – előadásunk abban segít, hogy kezdőként is megértsd a legfontosabb alapelveket, felismerd a kockázatokat, és elkerüld, hogy egy hét alatt elolvadjon a megtakarításod

Sikerklub hazai kkv-nak

Sikerklub hazai kkv-nak

2025. szeptember 16.

Követeléskezelési trendek 2025

2025. szeptember 16.

REA SUMMIT 2025 – Powered by Pénzcentrum

2025. szeptember 17.

Portfolio Future of Finance 2025

2025. szeptember 18.

Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Ez is érdekelhet