Budapesten találkoznak a világ top influencerei (x)
Emilie az influencer szegmens meghatározó szakértőjeként nagy hatású beszédet tartott többek között a Forbes Under 30 eseményen és a Cannes-i Reklámfesztiválon is. Előkelő helyen áll a "The Drum 50" listán, amely olyan 30 év alatti hölgyeket rangsorol, akik a digitális világban alkottak maradandót. A Diesel, a Nivea, a Mini, a Starbucks, a Samsung, a Tommy Hilfiger, az Under Armour-nak is dolgozó full-service influencer ügynöksége nemcsak a véleményvezérek számában, hanem a rajtuk keresztül elérhető követők tekintetében is piacvezető. Az amszterdami székhelyű ügynökség 35 ezer regisztrált influencer-rel rendelkezik a divat, lifestyle, utazás, étkezés, autó, technológia területén, a potenciális reach szám pedig megközelíti a 10 milliárdot.
Az üzleti modell legnagyobb előnye hogy a náluk regisztrált influencereket és a közreműködésüket igénylő brandeket egy digitális platformon, automatizált módon kötik össze, így a márkák hatékonyan tudják a profiljuknak megfelelő (mikro)influencereket kiválasztani. Az adatvezérelt rendszerükön keresztül futott kampányok közül kiemelkedik a Tommy Hilfiger SS16 szemüveg globális bevezető microinfluencer aktivitása. Emilie Tabor az előadásában olyan kérdésekre ad majd választ, hogy az influencer marketing hogyan multiplikálja a klasszikus média hatékonyságát; hogyan mérhető az influencer kampányok sikere; melyek az influencer képviselet és a márka-influencer együttműködés legújabb lehetőségei; miként tudják a márkák a leghatékonyabb módon, a profiljuknak megfelelő influencereket kiválasztani?

Szabó Gergő, a több mint 100 prémium YouTube-csatornát - köztük Dancsó Péter Videómánia - fejlesztő és menedzselő Special Effects Media ügyvezetője szerint a figyelmünk korlátosságával magyarázható, hogy miért terelődik a marketing kommunikáció iránya az influencer marketing felé:
A nézők egyre kevésbe fogyasztják a klasszikus reklámokat. Átlépik őket, a telefonjukkal babrálnak amíg a reklám lemegy a TV-ben. A márkáknak az üzenetüket olyan tartalmakban kell elhelyezni, amire valóban odafigyelnek. A kulcsszó: a Figyelem. Erre a kihívásra kínál válaszokat az influencerekkel való együttműködés, az ő nézőiket, rajtuk keresztül hatékonyan meg lehet szólítani abban a világban, ahol hagyományos marketing eszközökkel ez egyre nehezebb.
A SuperNow generáció megszólítására új utakat kell találniuk a márkáknak. Az utóbbi években a véleményvezérekkel való együttműködés területe akkorára nőtt, hogy a Forbes tematikusan rangsorolja - pl. divat, szépség, szórakozás, utazás, gaming, fitness, tech&business, ételek - a legnépszerűbb influencereket.Hernádi Gábor, az egyik legnagyobb eléréssel rendelkező influencer ügynökség, a Starnetwork ügyvezetője úgy véli, hogy a szegmens dinamikus felfutásában több tényező játszik meghatározó szerepet:
Az elmúlt évek kutatásai és kampány-tapasztalatai jól alátámasztják, hogy az influencerek hatalmas hatást gyakorolnak a követőikre ezzel számos olyan előnyt képesek biztosítani, ami a cégek, márkák számára manapság minden eddiginél fontosabb. Ezek az előnyök az új megjelenési felületek, kreativitás, hatalmas, mérési rendszerekkel jól alátámasztott és targetált elérés valamint, hogy a fogyasztók mindezt egy számukra hiteles személytől kapják, baráti ajánlásként.
Kizárólag mikro-influencerek-kel dolgozik a Creatinsta. Megítélésük szerint azért nő az influencer-ek ereje, mert a felhasználók olyan személyektől kapnak pozitív információt egy adott termékről/szolgáltatásról, akiben megbíznak, akinek életstílusát és ízlését a magukénak érzik, így szinte azonnali befogadói az ilyen "személyességen" alapuló reklámmegoldásnak.(x)
Figyelmeztető jelek jöttek a magyar gazdaságból, ezért is léptek az elemzők, új prognózist készítettek
Jelentős felülvizsgálat történt a korábbi GDP-növekedési adatokban.
Az összes pénz 60 százaléka megy a hadseregre: durva számokkal sokkol az ukrán költségvetés
Az ukrán parlament rábólintott a javaslatra.
Az űrig is ellő a hipermodern fegyver, amelyet először telepítettek Európába – Már nem egyszer bizonyította, hogy mit tud
Németország szolgálatba állította az Arrow 3-at.
Forint, euró, dollár – hogyan lovagold meg a devizapiac hullámait?- Interaktív, díjmentes online előadás
Gyakorlati, hasznos, érthető
19 tálalókonyha, 600 beteg: így terjedt szét a különös vírus a fővárosban és környékén
Megérkezett a részletes vizsgálat eredménye.
Kihúzta a gyufát Ukrajna a NATO egyik legerősebb hatalmánál? – Egyértelmű figyelmeztetés érkezett
Törökországnak nem tetszenek a fekete-tengeri hajókat érő támadások.
A forint lett a régió sztárja, de hogyan tovább? - Új előrejelzés érkezett
Vajon mi következik a 22 hónapos csúcs után.
"Kell egy pofon Európának, hogy észhez térjen"
"Az állam és a privát szféra összefonódása akkora versenyhátrány Magyarországnak, ami sehol máshol nincs, ez szuper extrém az Európai Unió más országaihoz hasonlítva." Szabó Balázs,...
Véget ér a KIVA (sokk): megszűnik a KIVA-sok neobankoknál vezetett pénzforgalmi számláinak adóterhelése
2024 év végén a KIVA-s adózókat meglepetésként érhette, hogy a neobankoknál vezetett pénzforgalmi számlák egyenlegnövekedése bizonyos esetekben plusz adóterhet jelentett számukra, amennyibe
Átütő siker a megújulók fejlesztése Texasban
Texas néhány év alatt bizonyította, hogy a nagyléptékű napenergia- és akkumulátoros beruházások képesek gyökeresen átalakítani egy teljes villamosenergia-rendszer működését.
Otthon Start: Újabb bank a 3% alatti kamatversenyben
Az MBH Duna Bank 2025. december 1-jétől bevezette kamatkedvezményes Otthon Start lakáshitel konstrukcióját, amellyel a bank is belépett a 3 százalék alatti kamatversenybe. Ez különösen figyelem
DIMOP Plusz: hol tartunk 2025 végén?
A Magyarországnak jutó 2021-2027 közötti pályázati források 9800 milliárd forintot tesznek ki. Ebből a DIMOP Plusz (Digitális Megújulás Operatív Program Plusz) esetén 764 milliárd forinttal
Mesterséges intelligencia és molekuláris tervezés
A hagyományos kutatásban 800 évet igénylő munkát az MI-nek sikerült néhány hónap alatt elvégeznie, 2,2 millió új kristályszerkezet felfedezésével.
Bizalmi válságban magyar piac, hiába várjuk a kockázati tőkét
A lelkesedés után vallatásokon át halad a világmegváltó ötlet, mire általában nem történik semmi. Magyarországon ugyanis sok a tehetség és az ötlet, de kevés a... The post Bizalmi válság
Balásy Zsolt: Mit (nem) ad nekünk a MÁV?
Egy ország vasúthálózata sok mindent elmond az országról. Mobilitás, kolbász, benzin. Balásy Zsolt aktuális megfejtése. Emlékszem, amikor a 2010-es évek elején először rohant a benzin... Th
Kisokos a befektetés alapjairól, tippek, trükkök a tőzsdézéshez
Előadásunkat friss tőzsdézőknek ajánljuk, összeszedünk, minden fontos információt arról, hogy hogyan működik a tőzsde, mik a tőzsde alapjai, hogyan válaszd ki a számodra legjobb befektetési formát.
Tőzsdei adrenalin vs. nyugodt hozam – te melyiket választod?
Tőzsdéznél, de nem tudod, merre indulj? Ismerd meg egy aktív trader és egy alapkezelő gondolkodását a Portfolio Investment Services online előadásán Vidovszky Áronnal!
Ezért nem tudnak labdába rúgni a magyar élelmiszeripari cégek a nemzetközi piacokon
Az Agrárszektor 2025 konferenciáról jelentkezik a Checklist .
Kiderült, hogy miért nem nőtt (már megint) a magyar gazdaság
A szárnyalás még várat magára.
Ízekre szedték a kormány gazdaságpolitikáját, Nagy Márton védelmébe vette
Meghallgatása volt a miniszternek.

