Díjazták Magyarország legjobb kisvállalati marketingszakembereit: a Signature 40 egy olyan top trade- és márkamenedzsereket, valamint kommunikációs szakembereket gyűjtő és értékelő lista, melynek célja a jövő marketingdöntéshozó-reménységeinek felkutatása, elismertetése. A lista elkészítésében a Portfolio munkatársai is részt vettek.
Már nem lepődünk meg, ha azt látjuk, hogy egy-egy új iPhone bevezetésénél kígyózó sorok állnak az üzletek előtt. Akkor sem, ha valaki nagy lelkesedéssel bizonygatja, hogy a Coca-Cola az igazi, a Pepsi csak utánzat. A márkahűség erős kapocs és óriási fegyvertény lehet a fogyasztói cikkeket gyártó vállalatok kezében. De kik a nagy nyertesek? Egy friss felmérés most arra keresett választ, hogy mely márkák rendelkeznek a legnagyobb fogyasztói lojalitással, a listáról a top 10 céget mutatja be a CNBC gyűjtése.
Idén is az operatív szakembereké a főszerep a Signature 40 kezdeményezésen: augusztus 27-ig lehet nevezni, azaz eddig keresik az év legjobb márkamenedzsereit. Eddig közel 900 ajánlás érkezett a sikeres kampányok, projektek mögött álló, közvetlen döntéshozói szint alatt dolgozó operatív szakemberekre - tájékoztatták a szervezők a Portfolio-t.
Magyarország legnagyobb baromfifeldolgozója, a Master Good 2020-ban vásárolta fel a Ságát, hazánk piacvezető baromfi húskészítmény gyártó vállalatát, mely olyan márkákat tudhatott magáénak, mint a Selyemsonka, a Dino vagy az éppen idén 25. születésnapját ünneplő Füstli. A vonatkozó sajtóközlemény szerint most jött el az idő arra, hogy a Master Good márka a csomagoláson még hangsúlyosabban megjelenjen, ezzel párhuzamosan a fogyasztóknak fokozatosan el kell búcsúziuk majd a Sága márkanévtől. Egyelőre mindkét márkajelzés látható lesz még a termékeken.
A Lidl és a Tesco perre megy a logóhasználat miatt. A német diszkontlánc ugyanis úgy véli, hogy a Tesco klubkártyás logója túlságosan hasonlít az ő céglogójukra. Az valóban igaz, hogy mind a kettő sárga és köralakú.
A világ legnagyobb egy főre jutó luxuscikkvásárlói nem mások, mint a dél-koreaiak. Több ok is szerepet játszik abban, hogy ilyen sok pénzt költenek el luxusra egy olyan országban, ahol egyre nagyobb a lakosság adóssága.
Az Apple-t megelőző Amazon lett a legértékesebb márka a világon a brit Brand Finance 2023-es Global 500 ranglistája alapján. A dobogó harmadik helyét most is a Google foglalja el.
Egyes vállalatok számára a márka olyasvalami, ami segít kissé növelni az ügyfelek elkötelezettségét és az eladásokat. Mások számára azonban - köztük a világ legnagyobb vállalatai közül néhánynak - az erős márka az egyik legértékesebb eszköz. A Visualcapitalist az Interbrands éves márka-rangsorai alapján készített egy összeállítást, amely bemutatja, hogy alakultak világ legértékesebb márkái 2000-től 2022-ig.
Idegen anyag lehetséges jelenléte miatt a Tízpróba Magyarország Kft. (Decathlon áruházak) Aptonia Energy gel termékeket hívott vissza a forgalomból - tájékoztatta a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) csütörtökön az MTI-t.
A Norvégiában tavaly eladott öt új autóból majdnem négy akkumulátoros volt, és a Tesla volt a legkelendőbb márka a második egymást követő évben – írja a Reuters a hétfőn közzétett regisztrációs adatokra hivatkozva.
Az Amerikában és Ázsiában már ismert Haier márkát vezetné be a Candy Hoover Hungary 2023-tól a magyar piacra, és az anyavállalat nagy léptekkel haladna előre az európai piacon is. A gazdasági környezet ellenére néhány év alatt a top 3 márka egyikévé tennék a brandet.
A McDonald's Oroszország éttermeit egy helyi licencvevő vásárolta meg, azok a fő vállalattól elkülönülve, júniusban nyitnak újra - számolt be a brit Sky News.
A BMW csoport a legfrissebb hírek szerint megvásárolja az Alpina márkát - a vállalatok a vonatkozó sajtóanyag szerint olyan megállapodást kötöttek, ami hosszú távon biztosítja az Alpina márka jövőjét. Megállapodtak a felek abban, hogy nem hozzák nyilvánosságra a pénzügyi részleteket. Emellett ma tette közzé negyedik negyedéves gyorsjelentését is a vállalat: a félvezetőhiány és az emelkedő nyersanyagárak ellenére is rekord profitot szállított a cég 2021 egészét tekintve, az utolsó negyedévben azonban elmaradt az adózott eredmény a harmadik negyedévitől.
Szinte mindenki pontosan emlékszik, hol volt és épp mit csinált 2020. március 13-án, pénteken este, amikor kiderült, hogy a koronavírus-járvány miatt hétfőtől nincs iskola, jön a digitális oktatás és a home office. Barna Tamás, a Republic Group igazgatósági elnöke és a BrandFestival alapítója szerint a kezdeti sokk után mindenki szépen-lassan megtanulta, hogyan lehet a pandémia árnyékában élni, de a folyamat még nem ért véget, hiszen most, 2021 őszén is még sokminden bizonytalan, kiszámíthatatlan. Az egyik legismertebb hazai reklámszakemberrel többek között arról beszélgettünk, hogyan hat mindez a fogyasztókra, a márkakommunikációra, a reklámszakmára, mi jelenti jelenleg a legnagyobb kihívást a reklámszakmában, és kitértünk arra is, ebben a változékony közegben, amikor különösen felértékelődött az emberek számára a biztonságérzet, mekkora kockázatot rejt az, ha egy Magyarországon több mint 20 éve jelen lévő cég nevet és arculatot vált, mint ahogy azt a Netpincér tette.
A Property Investment Forum 2021 konferencia Marketing & Branding workshopjának keretében Ipacs Géza, grafikus, az Apacs Stúdió ügyvezetője és Unger Zsolt, az Unger & Partners ügyvezetője számoltak be a branding egyre fontosabb szerepéről.
Néhány héten belül teljesen új arculattal, foodpanda néven működik tovább a NetPincér - jelentették be egy keddi eseményen. A háttérben a cégcsoport európai márkaegységesítési törekvései állnak. Hangsúlyozták azt is, hogy tulajdonosváltás nem történik. A hazai ügyvezető a magyarországi bővülési tervekről is beszélt.
Háborús híreink vasárnap.
Az oroszok nagy erőkkel törnek előre.
Biztonsági megállapodáson dolgoznak.
Felül kell vizsgálni minden, Kínával közös projektet.
A szigorú abortusztörvények okozhatják Trump vesztét?
Kilőttek a határidős árak, de meddig lehet a nyugati civilizáció kávéfogyasztási igényeit kielégíteni?
Ki nyer? Az amerikai kormány vagy a ByteDance?
Kaiser Ferenc, az NKE docense a Portfolio Checklistben értékelte az Ukrajnának jóváhagyott új segélycsomagot.