
A The Coca-Cola Company azon dolgozik, hogy nem csak finom, de alacsonyabb cukortartalmú és a kiegyensúlyozottabb táplálkozást támogató üdítőket kínáljon. A cukortartalom csökkentése és a felelős marketing terén ezért egyaránt kötelezettségvállalásokat tettek.
Aktívan támogatnak különböző uniós népegészségügyi törekvéseket. Ilyen például az olyan problémák kezelése, mint az elhízás vagy a más krónikus betegségek.
Coca-Cola: Európai vállalások és eredmények- Az Üdítőitalgyártók Európai Szövetségének (UNESDA) tagvállalataival együtt 2000 óta üdítőitalaikban átlagosan 28,6%-kal csökkentették a hozzáadott cukor mennyiségét.- Az UNESDA tagjaként azt is vállalták, hogy 2025-ig további 10%-kal csökkentik az üdítőitalaik cukortartalmát, ami 2000-hez képest összesen 33%-os csökkentést jelent majd.- Ma Európában az alacsony kalóriatartalmú vagy kalóriamentes termékek a Coca-Cola által gyártott üdítőitalok mennyiségének 42%-át* teszik ki. A cél az, hogy ezt az arányt 2025-re 50%-ra növeljék.- Európában például marketingtevékenységük 90%-ában a Coca-Cola Zéró termék szerepel.- A Magyar Ásványvíz, Gyümölcsé és Üdítőital Szövetség (MAGYÜSZ) adatai szerint 2010 és 2021 között az üdítőitalok átlagos cukor és kalóriatartalma átlagosan 45%-kal csökkent Magyarországon.

A lépések között van a receptúrák fejlesztése, a cukortartalom folyamatos csökkentése, az új, alacsony cukortartalmú vagy cukormentes italok kifejlesztése és a termékek méretének kontrollja, ami a kisebb kiszereléseket jelenti. Mindemellett népszerűsitik a felelős üdítőital fogyasztást és támogatják a WHO ajánlását is, miszerint a napi kalóriabevitel legfeljebb 10%-a származzon hozzáadott cukorból.
A The Coca-Cola Company tehát folyamatosan keresi a módját azoknak az apró változtatásoknak, melyekkel egyes termékek kevésbé édesek lehetnek, miközben a fogyasztók által kedvelt íz nem változik. Az összetételről és tápanyag tartalomról pedig a lehető leginkább közérthető, értelmező tápértékjelölés segítségével egyértelmű és részletes információt ad.
Vezető szerepet vállalnak azokban az iparági törekvésekben is, melyek célja az alacsony kalóriatartalmú vagy kalóriamentes üdítőital választék arányának növelése a piacon. Támogatják az Európai Unió azon törekvéseit is, melyek többek között a termékek összetételének módosítására, az adagok kontrolljára és felelős marketingre buzdítják az iparágat.
Marketing aktivitásaikat is felhasználják arra, hogy a lehető legtöbb fogyasztót az alacsony cukortartalmú vagy cukormentes Coca-Cola termékek választására buzdítsanak. Számos kampányt ennek megfelelően alakítottak át.
* A 2021-es pénzügyi év globális értékesítési adatai alapján (a Multon, Global Ventures adatait nem tartalmazza).
(x)
Tragédia történt: rakétaeső zúdult egy ártalmatlan hajóra, elsüllyedt az Eternity C
Többen meghaltak, a mentés még folyik.
Alakul az újabb háborús készülődés: felbukkantak a hírhedt Abrams tankok
Kínával néznek farkasszemet az amerikai gépek.
Elismerte Moszkva: egyelőre szünetelnek a tárgyalások Trumpékkal
Ennek ellenére Moszkva szeretné folytatni az egyeztetéseket.
Megrázó számok érkeztek: kiderült, milyen áron akarja Putyin lezárni a háborút
Példátlan veszteségek mellett zajlik az utolsó nagy offenzíva.
Lerántotta a leplet Donald Trump Ukrajnával kapcsolatos terveiről Kellogg tábornok
Ez a Fehér Ház álláspontja.
Légy Te az év pénzügyi vezetője! Már lehet nevezni a CFO of the year 2025 díjra
Idén is díjazzuk a vállalatok legjobb pénzügyi-gazdasági vezetőit.
Warren Buffett helyett én: Kezdők útmutatója a befektetéshez- Interaktív, díjmentes online előadás
Gyakorlati, hasznos, érthető
Trump és az elektromos autók
Fosszilis fordulat: új pályán az USA autóstratégiája.
NKFIH + SZTNH: Két hivatal közösen a magyar innovációért
A Nemzeti Kutatási, Fejlesztési és Innovációs Hivatal (NKFIH) és a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala (SZTNH) közötti megújuló stratégiai együttműködés célja a magyar innovációs ökoszisz
Többet katonára, mint oktatásra
A szokásos hétfői Agyviharon került elénk ez a grafikon, sokat nem is kell rajta magyarázni. Az ábra azt mutatja, hogy az egyes államoknak mekkora a... The post Többet katonára, mint oktatásra a
Évi 4 százalék kockázatmentes hozam megy a kukába a Trump-kockázat miatt
A dollár trendszerű erősödésének vége, év eleje óta a világ egyik leggyengébben teljesítő fizetőeszköze a zöldhasú. Névrokonán, a hongkongi dolláron át mutatjuk be, hogyan dobnak... Th
Miért bukik el a legtöbb felújítási pályázat? - 3 gyakori ok
HitelesAndrás - Keress, kövess, költözz! Miért bukik el a legtöbb felújítási pályázat? - 3 gyakori ok Az utóbbi évek egyik legszélesebb körben elérhető felújítási pályázata mégis eg
ESG szabályozás 2025: fontos változások és lehetőségek a magyar vállalatoknak
Az elmúlt hetekben több fontos változás is történt az ESG nemzetközi és magyarországi háza táján. Blogbejegyzésünkben a legfontosabb módosításokat és tudnivalókat gyűjtöttük össze 20
GINOP pályázat: Felfüggesztés és keretemelés
A GINOP Plusz-1.2.4-25 pályázati felhívás, amely a leghátrányosabb helyzetű régiókban és a Szabad Vállalkozási Zónákban működő mikro- és kisvállalkozások támogatását célozza, 2025.
GINOP Plusz-1.2.4-25: Felfüggesztés és keretemelés
A GINOP Plusz-1.2.4-25 pályázati felhívás, amely a leghátrányosabb helyzetű régiókban és a Szabad Vállalkozási Zónákban működő mikro- és kisvállalkozások támogatását célozza, 2025.

Limit, Stop, vagy Piaci? Megbízások, amikkel nem lősz mellé!
Ismerd meg a tőzsdei megbízások világát, és tanulj meg profin navigálni a piacokon!
Warren Buffett helyett én: Kezdők útmutatója a befektetéshez
Fedezd fel a befektetés világát úgy, ahogy még sosem! Ez a webinárium egyszerűen és érthetően mutatja be az alapelveket, amelyekre még a legnagyobb befektetők, mint Warren Buffett is esküsznek.
Ismét pofon vágta Európát a kínai autóipar
A Xiaomi autója árnyékot vethet a Porsche modelljeire is.
Hogy érinti a magyar gazdákat, ha Ukrajna tényleg csatlakozik az Európai Unióhoz?
A szomszéd felvételét nagy viták övezik.
Mégis hogy mehetett csődbe egy nagy utazási iroda?
Ennyire erős a verseny?
