Portfolio_Coca-Cola_H&N_1500x1200-HU-22nov-v1
Prémium

Coca-Cola: Kevesebb cukor, remek íz

PR cikk
Ezt teszik a kiegyensúlyozottabb táplálkozás érdekében.

A The Coca-Cola Company azon dolgozik, hogy nem csak finom, de alacsonyabb cukortartalmú és a kiegyensúlyozottabb táplálkozást támogató üdítőket kínáljon. A cukortartalom csökkentése és a felelős marketing terén ezért egyaránt kötelezettségvállalásokat tettek.

Aktívan támogatnak különböző uniós népegészségügyi törekvéseket. Ilyen például az olyan problémák kezelése, mint az elhízás vagy a más krónikus betegségek.

Coca-Cola: Európai vállalások és eredmények- Az Üdítőitalgyártók Európai Szövetségének (UNESDA) tagvállalataival együtt 2000 óta üdítőitalaikban átlagosan 28,6%-kal csökkentették a hozzáadott cukor mennyiségét.- Az UNESDA tagjaként azt is vállalták, hogy 2025-ig további 10%-kal csökkentik az üdítőitalaik cukortartalmát, ami 2000-hez képest összesen 33%-os csökkentést jelent majd.- Ma Európában az alacsony kalóriatartalmú vagy kalóriamentes termékek a Coca-Cola által gyártott üdítőitalok mennyiségének 42%-át* teszik ki. A cél az, hogy ezt az arányt 2025-re 50%-ra növeljék.- Európában például marketingtevékenységük 90%-ában a Coca-Cola Zéró termék szerepel.- A Magyar Ásványvíz, Gyümölcsé és Üdítőital Szövetség (MAGYÜSZ) adatai szerint 2010 és 2021 között az üdítőitalok átlagos cukor és kalóriatartalma átlagosan 45%-kal csökkent Magyarországon.

Portfolio_Coca-Cola_H&N_1500x1200-HU-22nov-v1

A lépések között van a receptúrák fejlesztése, a cukortartalom folyamatos csökkentése, az új, alacsony cukortartalmú vagy cukormentes italok kifejlesztése és a termékek méretének kontrollja, ami a kisebb kiszereléseket jelenti. Mindemellett népszerűsitik a felelős üdítőital fogyasztást és támogatják a WHO ajánlását is, miszerint a napi kalóriabevitel legfeljebb 10%-a származzon hozzáadott cukorból.

A The Coca-Cola Company tehát folyamatosan keresi a módját azoknak az apró változtatásoknak, melyekkel egyes termékek kevésbé édesek lehetnek, miközben a fogyasztók által kedvelt íz nem változik. Az összetételről és tápanyag tartalomról pedig a lehető leginkább közérthető, értelmező tápértékjelölés segítségével egyértelmű és részletes információt ad.

Vezető szerepet vállalnak azokban az iparági törekvésekben is, melyek célja az alacsony kalóriatartalmú vagy kalóriamentes üdítőital választék arányának növelése a piacon. Támogatják az Európai Unió azon törekvéseit is, melyek többek között a termékek összetételének módosítására, az adagok kontrolljára és felelős marketingre buzdítják az iparágat.

Marketing aktivitásaikat is felhasználják arra, hogy a lehető legtöbb fogyasztót az alacsony cukortartalmú vagy cukormentes Coca-Cola termékek választására buzdítsanak. Számos kampányt ennek megfelelően alakítottak át.

* A 2021-es pénzügyi év globális értékesítési adatai alapján (a Multon, Global Ventures adatait nem tartalmazza).

(x)

pentagon usa
Vonat mozdony vasút
viharos szél időjárás
KSH
Komoly változásról döntött Zugló: átalakul az egész parkolási rendszer
Díjmentes online előadás
Megmutatjuk hogyan tudsz kezdőként a forinttal kereskedni.
Díjmentes online előadás
Mik a tőzsde alapjai, hogyan válaszd ki a számodra legjobb befektetési formát?
Portfolio hírlevél
Ne maradjon le a friss hírekről!
Iratkozzon fel megújult, mobilbarát
hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.

Kiadó modern irodaházak

Az iroda ma már több, mint egy munkahely. Találják meg most cégük új otthonát.

Infostart.hu

Senior Privát Bankár (Miskolc)

Senior Privát Bankár (Miskolc)
2023. március 21.
Agrárium 2023
2023. március 8.
Biztosítás 2023
2023. március 30.
Építőipar 2023
2023. április 25.
Sustainable Tech 2023
Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Ez is érdekelhet
MBA