Portfolio_fejléc
Prémium

A TV2 a legnézettebb csatorna az őszi szezonban *

PR cikk
Utoljára 20 évvel ezelőtt fordult elő hasonló sikerszéria.

A teljes őszi szezont, vagyis a szeptember elejétől november végéig terjedő időszakot vizsgálva a TV2 jelentős fölénnyel lett piacvezető mindhárom kiemelt korcsoportban teljes napon, hiszen átlagosan a 18-59 éves nézők 11,1%-a, a 18-49 éves nézők 11,2%-a, valamint a teljes lakosság 13,0%-a választotta a csatornát (RTL azonos sorrendben: 8,7%; 8,7%; 8,1%). A TV2 főműsoridőben nyújtott teljesítménye szintén kimagasló, hiszen az idei évet megelőzően utoljára 2002-ben birtokolta a piacvezető pozíciót a szeptember-novemberi időszakban mindhárom kiemelt korcsoportban.

kreatív1
kreatív2
kreatív3

- A novemberi nézettségi eredmények megerősítették a TV2 abszolút vezető pozícióját az őszi szezonban, mindhárom célcsoportban, főműsoridőben és teljes napon úgy, hogy még a katari labdarúgó-világbajnokság indulása sem befolyásolta műsoraink fantasztikus nézettségét. Ráéreztünk arra, hogy milyen típusú műsorokat szeretnek leginkább a nézőink. – nyilatkozta Pavel Stanchev, a TV2 Csoport vezérigazgatója. A novemberben búcsúzó Ázsia Expressz mindhárom célcsoportban, míg a Párharc a teljes lakosságban lett idősávja legnézettebb műsora. November 21-től ismét benépesült a Farm VIP tanyája, a november végéig adásba kerülő epizódok átlagosan szintén jelentős fölénnyel nyerik idősávjukat. A TV2 társkereső reality műsora, The Bachelor – A Nagy Ő Árpa Attilával  kiemelkedő eredményeket hoz, az első 12 rész átlagában hatalmas elsőséggel lett idősávja legnézettebb műsora novemberben, mindhárom kiemelt korcsoportban. Véget ért a Dancing with the Stars 3. évada, melynek egy-egy adását 774 ezren követték figyelemmel, ami 19,9%-os nézői részesedést jelentett. A Sztárban Sztár leszek! átlagosan továbbra is toronymagasan nyeri saját idősávját mindhárom kiemelt korcsoportban. Novemberben a 18 órakor kezdődő Tények a teljes lakosság és a 18-49 éves korcsoport körében is idősávja legnézettebb műsora volt. A teljes lakosságból minden ötödik tévénéző a Tényeket választotta, ami átlagosan 740 ezer nézőt jelentett. Az esti Tények Plusz mindhárom kiemelt korcsoportban idősávja legnézettebb műsora lett a hónapban. Átlagosan egy-egy epizód nézettsége felülmúlta még a legnagyobb konkurens, az RTL azonos idősávját is, így például a teljes lakosság körében a Tények Plusz közel 632 ezres nézettséget ért el, ami a nézők 16,3%-át jelentette (RTL azonos idősáv 11,7%). A délelőtti órákban a Mokka és a Mokkacino újra idősávjuk legnézettebb műsorai lettek mindhárom kiemelt korcsoportban. Továbbra is kiemelkedően teljesít a TV2 Play, az év utolsó előtti hónapjában összesen 17 978 772 videóindítást generáltak az oldal látogatói. A havi rekordot 27-én, 1 365 423 indítással állították be a netezők. A felhasználók száma is tovább növekedett, a felületnek immár több, mint 1 150 ezer regisztráltja van. Az idei évben összességében már több, mint 94 millió videót indítottak el a TV2 Play nézői.

*Teljes napon és főműsoridőben: 18-49, 18-59, 4+

Live + As live adatok

Főműsoridő: 18:00-22:59

Forrás: Nielsen Közönségmérés/TV2 Kutatás

(x)

Budanov ukrán haderő
eurhuf euró forint
nyugdíj nyugdíjas magyar
magánklinika magánegészségügy koronavírus
lidl hús eladás
2023. március 21.
Agrárium 2023
2023. március 8.
Biztosítás 2023
2023. március 30.
Építőipar 2023
2023. április 25.
Sustainable Tech 2023
Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Portfolio hírlevél
Ne maradjon le a friss hírekről!
Iratkozzon fel megújult, mobilbarát
hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.

Kiadó modern irodaházak

Az iroda ma már több, mint egy munkahely. Találják meg most cégük új otthonát.

Infostart.hu

Senior Privát Bankár (Miskolc)

Senior Privát Bankár (Miskolc)
Díjmentes online előadás
Megmutatjuk hogyan tudsz kezdőként a forinttal kereskedni.
Díjmentes online előadás
Mik a tőzsde alapjai, hogyan válaszd ki a számodra legjobb befektetési formát?
Ez is érdekelhet
MBA