Komoly szereplővé nőtte ki magát a SsangYong a hazai piacon (x)
Prémium

Komoly szereplővé nőtte ki magát a SsangYong a hazai piacon (x)

PR cikk
A dél-koreai SUV-specialista 2022-ben duplázott Magyarországon.

A SsangYong a hazai autópiac egyik legnagyobb meglepetése az elmúlt években. Az értékesítés általános lassulását meg sem érezve a dinamikus koreai márka folyamatos növekedés mellett 2022-ben több mint 2,000 értékesített járművével megduplázta előző évi teljesítményét. A 2023 első negyedévi adatok pedig azt mutatják, hogy hazai piaci részesedése tovább növekszik.

Korando
Korando

Ez a kedvező tendencia nemcsak a márka egyre nagyobb ismertségének és kiemelkedő ár-érték arányának köszönhető, de elismerése annak a magas minőségnek is, amelyet a koreai gyártó és a hazai márkakereskedői hálózat képvisel” – értékelte a trendet Oláh Kornél a márka hazai értékesítéséért felelős vezetője. Beszédes, hogy a SsangYong a magánvásárlók egyik kedvence, míg zászlóshajó modellje, a Korando a C-SUV kategória jelenleg 2. legkedveltebb típusa, egyben a 6. legtöbbet értékesített személyautó volt 2022-ben.

Torres
Torres

2023 is izgalmas év lesz

Számos modellünkre érkezik frissítés, de az igazi nagy dobás a tavaszi szöuli mobilitási szemlén elektromos változatban is leleplezett Torres megjelenése lesz” – vázolta fel a közeljövő terveit a szakember. A méretében a kompakt Korando és a nagyobb Rexton közé érkező SUV az év második felétől 1.5 literes benzines meghajtással érkezik a hazai piacra, míg a teljesen elektromos EVX változat értékesítése várhatóan 2024 elején indul.

Nemcsak az utakon egyre többször szembejövő SsangYong modellek bírnak marketingértékkel, de az a stratégia is megtérülni látszik, hogy a márka a hazai piacra lokálisan fejleszti a reklámtartalmakat” – mutatott rá Horváth Patrik marketingvezető. Itt elsősorban azokra az emblematikus reklámfilmekre utalt, amelyeket Thuróczy Szabolccsal  készített a márka, illetve a Berki Krisztiánnal és Nyári Diával való együttműködésükre, a 2022-es labdarugó-világbajnokság idején Hajdú B. Istvánnal készült, vagy a Korda Györggyel és Balázs Klárival jelenleg is futó rádióreklámokra. De az ETO FC Győr támogatójaként a sportszponzorációban is megjelent a márka.

A SsangYong anyavállalata a közelmúltban KG Mobility-re változtatta a nevét. Az új vállalati stratégia még inkább az innovációra és a fenntartható mobilitásra fókuszál, ami változatlan marad, az az elhivatottság a márka által képviselt magas minőség és a SsangYong, mint autentikus SUV-gyártó öröksége iránt.

A magyar piacon a modelleket jelenleg továbbra is SsangYong néven találjuk meg, a változás nem érinti a kereskedői és szervizhálózatot, továbbá az alkatrészellátást sem.

Tudjon meg többet: www.ssangyong.hu

(x)

Holdblog

Kiben bízhatunk? A bizalom földrajza

"A világot inkább a bizalom, mintsem a pénz mozgatja." - Joseph Stiglitz Kevés fogalom van, amely egyszerre hétköznapi és mégis nehezen megfogható. Tudjuk milyen, amikor... The post Kiben bízha

Portfolio Agrárszektor Konferencia 2025

Portfolio Agrárszektor Konferencia 2025

2025. december 3.

Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Díjmentes előadás

Adómentesség, avagy a TBSZ számla titkai

Ha szeretnéd kihozni a legtöbbet a befektetéseidből, akkor ez az előadás neked szól. Végigmegyünk mindenen, ami a TBSZ és megnyitásához, használatához és okos kihasználásához kell.

Ez is érdekelhet