Egyre több lakáseladó hajlandó csökkenteni a hirdetési árat

Egyre több lakáseladó hajlandó csökkenteni a hirdetési árat

A hazai ingatlanpiacot továbbra is a kínálat túlsúlya jellemzi és az első félévhez képest úgy tűnik, hogy még nyitottabbak lettek az árcsökkentésre a hirdetők. Az otpotthon.hu adatai alapján az év eleji átlaghoz képest ugyan csak pár százalékkal, de a július-szeptemberi időszakban Budapesten és vidéken egyaránt nőtt az eladói árcsökkentés mértéke.

Figyelmeztet az OTP,  csalók élnek vissza Csányi Sándor nevével

Figyelmeztet az OTP, csalók élnek vissza Csányi Sándor nevével

Továbbra is jellemzőek az ismert emberek nevével való visszaélések a Facebook (Meta) csatornán. Csányi Sándor, az OTP Bank elnök-vezérigazgatója ismételten kéri a közösségi oldalak használóit, hogy ne higgyenek az online csalók hirdetésének, ne kattintsanak ezekre, ugyanis az adathalászok csapdájába kerülhetnek - derül ki az OTP közleményéből.

Érdemes sietni: szűkül a lakóparki ingatlanok piaca

Érdemes sietni: szűkül a lakóparki ingatlanok piaca

Alig-alig láthatók pozitív jelek a hazai ingatlanpiacon, mind a lakáshitelezés, mind az újonnan átadott lakások száma, mind a tranzakciószám jelentős mértékben esett az elmúlt időszakban. Az energiaválság felértékelte ugyanakkor az energiahatékony ingatlanokat, az otpotthon.hu tapasztalatai szerint, a lakóparki ingatlanokra továbbra is van igény. Mivel nincs kilátásban több nagy, akár többszáz lakásos társasházi projekt átadása a közeljövőben, így bizonyos lokációkban még nagyobb figyelemmel kell lennie a vásárlóknak, hogy a kiszemelt ingatlant megszerezhessék. Az általánosan apadó kereslet miatt az értékesítők számára is fontos a célzott kereshetőség lehetősége, és a megfelelő kereslet-kínálat találkozása. Az ingatlanportál ennek érdekében új, a lakóparki ingatlanokkal dedikáltan foglalkozó aloldalt fejlesztett.

Komoly problémák lehetnek a Twitternél

Komoly problémák lehetnek a Twitternél

Elon Musk elárulta, hogy a Twitter cash flow-ja továbbra is negatív, mivel a hirdetési bevételek közel 50%-kal csökkentek, emellett pedig a vállalatnak nagy adósságterhe van.

Rég nem látott jó hírt közölt Elon Musk a Twitterről

Rég nem látott jó hírt közölt Elon Musk a Twitterről

Elon Musk pénteken a párizsi VivaTech rendezvényen bejelentette, hogy az általa nemrég felvásárolt közösségi médiaplatformnál, a Twitternél rekordméretű használatot tapasztal és kedvezőek a hirdetőknél látott trendek is - írja a Reuters.

Komoly problémákat talált a GVH az ingyenesen letölthető játékoknál

Komoly problémákat talált a GVH az ingyenesen letölthető játékoknál

A mobiltelefonra ingyenesen letölthető játékok vizsgálatakor a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) gyorselemzése számos problémát tárt fel, amelyek túlnyomó része a játékot megszakító reklámokkal volt kapcsolatos - közölte a nemzeti versenyhatóság csütörtökön az MTI-vel.

Megvan a Twitter új vezére

Megvan a Twitter új vezére

Lemondott Linda Yaccarino, az NBCUniversal globális hirdetési vezetője – írja a CNBC. Ő lesz a Twitter új vezérigazgatója, aki Elon Musk szerint hat héten belül munkába állhat.

Ezzel a recepttel csapolják a magyar bankszámlákat: egy áldozat leplezte le a trükkös csalást

Ezzel a recepttel csapolják a magyar bankszámlákat: egy áldozat leplezte le a trükkös csalást

Újra nagy erőkkel támadnak az apróhirdetéses csalók: saját tapasztalatainkat és egyes publikussá tett eseteket látva nagy hullámban jelentkeznek fake felhasználók a Facebok Marketplace-en közzétett hirdetésekre. Volt olyan áldozat, akinek több mint kétszázezer forintja bánta, hogy egy csaló túljárt az eszén. A felpörgő csalásokat tükrözik a hivatalos statisztikák is:  2022 utolsó negyedévében az egy évvel korábbihoz képest több mint 7-szer annyit próbálkoztak és közel 3-szor több sikeres visszaélést hajtottak végre a csalók átutalásokkal.

Indul a streamingoldal a TV2-n

Indul a streamingoldal a TV2-n

A TV2 által indított Zérón a csoport csatornáinak a teljes online kínálata elérhető, ide tartozik a TV2, a SuperTV2, az Izaura TV, a TV2 Séf, a Spíler1 és Spíler 2, a Jocky TV, a Prime, a TV2 Comedy, a FEM3 és a Zenebutik.

Ott támad az Amazon, ahol a Google-nek és a Facebooknak a leginkább fáj

Ott támad az Amazon, ahol a Google-nek és a Facebooknak a leginkább fáj

2019-ben vált igazán látványossá, hogy az Amazon talált egy minden eddiginél hatékonyabb hirdetési rendszert, amelynek éves árbevételét elemzők az év közepén már évi 10 milliárd dollár fölé várták. (Végül 13 lett.) Az elképesztő hirdetésbevételek mögött az állt, hogy az Amazon egyszerre tudta és tudja azt, amit a Meta (Facebook) és a Google csak külön-külön: rengeteg információja van a felhasználókról, kifejezetten a vásárlási szokásaikat ismeri, és kifejezetten vásárlási célú keresésekhez kapcsolódóan tud hirdetéseket megjeleníteni.

Részletes keresés
FRISS HÍREK
NÉPSZERŰ
Összes friss hír
Két éve erre a pillanatra vár Oroszország, most úgy érhet célt, hogy a Nyugat csak nézi
Portfolio hírlevél

Ne maradjon le a friss hírekről!

Iratkozzon fel megújult, mobilbaráthírleveleinkre és járjon mindenki előtt.