Már jövőre létrehozhat egy közös vállalatot a Toyota és a Panasonic elektromos autókhoz való akkumulátorok gyártására.
A japán hatóságok csütörtöki tájékoztatása alapján a Mazda, a Suzuki és a Yamaha Motor is csalt az új modelljeiken elvégzett fogyasztási-, és károsanyag-kibocsátási teszteken, amit mindhárom gyártó el is ismert.
A Toyota, a Mazda, és az autóalkatrészeket gyártó Denso azt tervezi, hogy közösen elektromos autók gyártásába fog. A három japán vállalat vegyes vállalkozást hozhat létre a cél érdekében, amit hamarosan várhatóan hivatalos formában is bejelentenek majd - írta értesülésekre hivatkozva a CNBC.
Gyerekkorunkban sokaknak volt biztosan a matchbox A játék. Amikor pedig felnőttként elénk kerül egy elveszettnek hitt darab, elérzékenyülünk. Amilyen felszabadító érzés a kis gyereknek a matchbox, olyan érzést okozhat felnőttkorban a Mazda MX-5. A negyedik generáció RF változata - egy hétig tartó városi és országúti vezetése, valamint egy különleges helyszínen történt egy napon át tartó tesztelése alapján - mindenképpen ilyen járgány.
Öt év után vette elő a Mazda a CX-5 városi terepjáróját és szabta át, valamint tette bele a legújabb technológiai fejlesztéseit, hogy lépést tudjon tartani a tomboló SUV-lázzal. Az autó tesztelése során kiderült, hogy a japán autógyártó tud újat mutatni és most már az is ismert, hogy mindezt mennyiért adja majd Magyarországon.
A japánok annyira összerakták a Mazda MX-5 negyedik generációját, hogy egyedi vezetési élményével mindenkit lenyűgöz, és akkor még a megjelenéséről és az extrákról nem is beszéltünk. Két napig tartó tesztelésünk során alig akartuk letenni sportkocsi kétezres motorral búgó változatát, újra fiatalnak érzi magát benne a vezető, mivel vadul gyorsul, sportos és feltűnő. És a legjobb most az egészben, hogy ehhez az élményhez elérhető áron hozzá lehet jutni az Avis Autókölcsönzőnél.
A Mazda lehet a következő autógyártó, amely idén nem képviselteti magát a Párizsi Autószalonon - írja az Automotive News Europe. A Ford és a Volvo már korábban jelezte, hogy távol marad az eseménytől.
A Fiat személyautó üzletágának elmúlt években - évtizedben - mutatott tetszhalott állapota kezd véget érni, elég csak a jövőre kereskedésekbe kerülő Alfa Giuliára, vagy a most leleplezett Fiat 124 Spiderre gondolni. Mindkét modellel nagyra törő tervei vannak az immár jelentős amerikai érdekeltséggel is rendelkező márkának, és az ottani piac mérete, illetve magának a 124 Spidernek az ottani megítélése egyfajta garancia minderre.
A Mazda elmúlt évtizedben nyújtott teljesítménye, műszaki innovációi és autói kivitelezése tekintetében csak az elismerés lehet az egyetlen minősítés, és ez főleg a most is futó termékeik esetében igaz. A piaci verseny, a vélt vagy valós vásárlói igényeknek való megfelelési kényszer azonban néha hibákat is szül, ami a CX-3 esetében is megtörtént.
A Mazda nem tartozik a legnagyobb autógyártók közé, de amióta újra függetlenné vált, minden modellje tud valami különlegeset. A mostani kínálatot a Skyactive technológiára építik, ami azon túl, hogy jól hangzik, könnyebb autókat és valóban hatékonyabb motorokat takar. Mindez ritkaságszámba menő minőségérzettel társul, így aki a szokásos flottamárkáknál nagyobb körben keresgél, jó eséllyel rátalál a Mazdára.
A Mazda legújabb, hangzatos marketing elnevezéssel is illetett technológiája szerint készült első autója a CX5 volt, ami már olyan korba ért, hogy eljött a megújítás ideje. Valós indok igazából nem volt a változtatás mögött, csak a piaci "szokások" diktálta kényszer. Ennek megfelelően alig változtattak rajta valamit, mert ami jó, az jó.
A Mazda új mérföldkőhöz érkezett, nevezetesen április végén legördült a gyártósorról az egy milliomodik Mazda CX-5. A gyár legkedveltebb szabadidő-autója kevesebb, mint 3 és fél év alatt érte el ezt az eredményt, 2011 végén kezdődő gyártásától számítva. A CX-5-ön kívül csak egy modell érte el gyorsabban ezt a gyártási számot, ez pedig a Mazda3.
A Toyota Motor Corporation és a Mazda Motor Corporation hosszú távú megállapodást kötött, mely eredményeképpen a két vállalat erőforrásai, termékei és technológiái jobban hasznosulnak, így az együttműködés keretében érdekesebb autók épülnek majd, melyek kiszolgálják a világszerte mind bonyolultabb elvárásokkal rendelkező vásárlókat.
Angela Merkel magyarországi látogatását követően majdnem egy napig ringathattuk magunkat abba az álomba, hogy a német luxusautó-gyártók közül a BMW is hazánkban épít majd gyárat. A cáfolat viszont hamar megérkezett a bajoroktól, aminek elsősorban a románok örültek, ugyanis ők is harcoltak a vállalat kegyeiért. Aztán jött a kijózanodás. A BMW éves számait bemutató sajtótájékoztatón a menedzsment közölte, jelenleg esze ágában sincs a régiónkban beruházni, Mexikóba viszont örömmel viszik az euró százmilliókat. Ezzel nincsenek egyedül, az elmúlt években az amerikai, a japán és a német autógyártók és azok beszállítói egymással versenyezve létesítenek új gyártóüzemeket, illetve fejlesztik a már meglévőket az ország területén. Ennek a folyamatnak köszönhetően pedig a mexikói autóipar valósággal szárnyal. Felmerül a kérdés, mégis milyen tényezők eredményezik az ország népszerűségét és hová vezet mindez? Alábbi cikkünkben ennek jártunk utána.
A vártnál jóval gyengébb lett a GDP-adat.
Cikkünk folyamatosan frissül.
A javaslataikat már megküldték a minisztériumnak.
Kaiser Ferenc, az NKE docense a Portfolio Checklistben értékelte az Ukrajnának jóváhagyott új segélycsomagot.
Mekkora a baj a luxusiparban?
A Citadealla Alap portfóliómenedzsere a Checklsit vendége volt.