Előfizetői tartalom

A Lidl, az Aldi és a Penny trükkjei: így vesznek rá a pénzszórásra észrevétlenül

Portfolio
Hamarosan itt a karácsonyi ünnep, és a hozzá tartozó nagybevásárlások is, amik az ajándékok és a családi ünnepi fogásokhoz szükséges alapanyagok beszerzésével járnak. Ennek apropóján összeszedtük, milyen apró trükkökkel igyekszik a Lidl, az Aldi és a Penny rávenni minket arra, hogy minél többet költsünk az üzleteikben.

A nagyobb üzletek, áruházláncok rendkívül komoly, pszichológusok által támogatott reklám- és marketingstratégiával rendelkeznek, de sok kis üzlet is használja azokat a pszichológiai trükköket, amelyekkel további költekezésre ösztönözhetik a gyanútlan vásárlókat. A rendszer nem újkeletű, már évtizedekkel ezelőtt is alkalmaztak pszichológia szakosokat, egyetemi, főiskolai...

Kedves Olvasónk!

A keresett cikk a portfolio.hu hírarchívumához tartozik, melynek olvasása előfizetéses regisztrációhoz kötött. Lapunk kiemelt tartalmaihoz való hozzáférés díja egy évre 29 845 forint. Választhatsz havi csomagot is, melynek költsége 2 490 forint. További információ és csatlakozás az alábbi gombra kattintva!

Signature előfizetés