Prémium

Arad-Budapest-Barcelona tengely: AERA Property & Destination (x)

Portfolio
A hazai desztináció szakértők Erdélyben és Katalóniában egyaránt otthonosan mozognak.

A legszűkebb szakmai körökön kívül kevéssé ismert tény, hogy van egy budapesti székhelyű magyar kisvállalat, amely az ingatlan- és városmárkázás területén nemcsak Magyarországon, de a határon túl, és Európa távoli országaiban is komoly elismerésnek örvend.


' title='
A 2006-ban alapított AERA Property & Destination

tevékenysége Magyarországon hiánypótló, Erdélyben a korát megelőző, nyugaton pedig elismert. A vállalat a régióban először ismerte fel az ingatlanfejlesztés, az ingatlanmárkázás, valamint a városfejlesztés és városmárkázás együttes kezelésében rejlő kiaknázatlan lehetőségeket.

Tervek és tettek: nem puszta szómágia
"Mi az AERA-ban azt valljuk, hogy egy morzsa sem eshet az asztal alá. Ha van valahol egy innovatív ingatlanfejlesztési koncepció, mi azt mondjuk, illesszék be a város fejlesztési tervébe. Ha van egy városfejlesztési terv, mi azt mondjuk, miért nem márkázzák a várost?" - mondta Németh Bálint, a cég tulajdonos-ügyvezetője. "Mi a tettek erejében hiszünk, a kommunikáció csak ezután jöhet" - tette hozzá, utalva arra, hogy a márkázás a szakemberek meglátása szerint nem más, mint az egyirányba mutató tervek és tettek által kifejtett hatás, nem pedig puszta szómágia.

A vállalat filozófiája szerint ahogy egy ingatlanterület értékét jó fejlesztési tervvel a többszörösére emelhetjük, ugyanúgy egy város értékét - és a benne élők életszínvonalát - egy jó márkázási tervvel megsokszorozhatjuk. Bizonyítja ezt a világ márkarangsorain dobogós helyet elfoglaló Barcelona példája is, melynek vezetőivel a cég jó kapcsolatokat ápol.

A vállalat desztináció marketinggel foglalkozó csapata februárban éppen e filozófia jegyében rendezte meg az Új városi perspektívák - 2. Desztináció Marketing Workshop c. rendezvényt. Az egynapos eseményen felszólalt Jordi Sacristan, a 22@Barcelona innovációs városnegyed marketing menedzsere, valamint a Vienna Region és a Budapest Business Region szakemberei. A kerekasztalokon budapesti és vidéki polgármesterek vitatták meg a városmárkázás kérdéseit.

Nemzetközi piaci kapcsolatok és hazai városok
A cég, mely egyebek mellett olyan fajsúlyos piaci referenciákkal büszkélkedhet, mint a Hochtief Development, az IVG Immobilien AG, a GLL Real Estate Partners, vagy az Atrium Centers, több magyarországi várossal és budapesti kerülettel is együttműködik. Az AERA Property & Destination közreműködésével forgatott, és az interneten több mint egymilliós nézettséget elért, valamint a Hipnózis Kreatív Reklámversenyen a szakmai zsűri által is díjazott Budapest - Get Engaged imidzsfilm nem csak a hazai közönség és szakma elismerését nyerte el. A film átütő sikere hozzájárult ahhoz is, hogy a városok és metropoliszok globális versengésében térképre helyezze hazánkat és különösen Budapestet. A vállalat számos projektben szoros együttműködésben dolgozik Ausztria piacvezető turisztikai tanácsadó cégével, a Kohl und Partnerrel.

Plázanyitás Aradon, élménypark nyitás Bikalon, kiállítás Cannes-ban
"Erős tavaszt zártunk. Megnyitottuk Arad első nyugati típusú, és sokak számára meglepően magas minőséget képviselő bevásárlóközpontját, az Atrium Centert, melynek munkálataiban már a fejlesztés kidolgozásakor részt vettünk. Az ünnepélyes rendezvény több tízezres tömeget vonzott. Lebonyolítottuk Magyarország első tematikus élményparkja, a Bikali Élménybirtok bevezető kommunikációját is, és immár negyedik alkalommal részt vettünk a Budapest Business Region MIPIM 2010-es kiállítási munkálataiban is Cannes-ban. Mégis a legnagyobb eredménynek azt tartom, hogy a Barcelona és Bécs képviselőinek bevonásával tartott Desztináció Marketing Workshop-unkon bemutathattuk a hazai önkormányzatoknak és a szakmának is, hogy mi az a minőség, amit az AERA Property & Destination képvisel." - mondta Németh Bálint, hozzátéve: "A jelenlegi viszonyok között hatalmas sikernek tartom, hogy egy száz százalékos hazai tulajdonban lévő, innovatív szolgáltatásokat kínáló cégként már most az éves terv kétharmadát teljesítettük."
(x)
Holdblog

Amikor Soros és Trump együtt szív

Donald Trump egész frissen szállt síkra a marihuána dekriminalizálása mellett, amivel váratlanul egy platformra keveredett Soros Györggyel. Zentai Péter, Zentucció elmélkedik arról, milyen elő

FIN-CON 2025

FIN-CON 2025

2025. szeptember 3.

Portfolio Sustainable World 2025

2025. szeptember 4.

Sikerklub hazai kkv-nak

2025. szeptember 16.

Követeléskezelési trendek 2025

2025. szeptember 16.

Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Díjmentes online előadás

Kereskedés külföldi részvényekkel

Kezdő vagy, de külföldi részvényekkel kereskednél? Megmutatjuk, mire figyelj a kiválasztásnál, melyik platformunk a legjobb ehhez, és hogyan segít tanácsadó szolgáltatásunk, hogy magabiztosan lépj a nemzetközi piacokra.

Ez is érdekelhet