Prémium

Utalnál, de nem ismered a számlaszámot? Utalj mobilszámra! (x)

Portfolio
Az AXA Bank - Magyarország egyetlen direktbankja - tavasszal vezette be MobilosOKÉ alkalmazását, amely azzal robbant be a köztudatba, hogy segítségével úgy is lehet pénzt utalni ismerősünknek, ha a számlaszámát nem, csak a mobilszámát ismerjük. Az új alkalmazással kapcsolatos tapasztalatokról és a további fejlesztési irányokról kérdeztük Molnár Ákos Andrást, az AXA Bank projektirányítási vezetőjét.
Hányan használják a MobilosOKÉ alkalmazást és melyek a legnépszerűbb funkciói?



Utalnál, de nem ismered a számlaszámot? Utalj mobilszámra!
Május óta 4 ezer ügyfelünk használja rendszeresen (legalább havonta egyszer) a MobilosOKÉ alkalmazást, amelyet mintegy 2 ezren napi szinten vesznek igénybe, elsősorban egyenlegük lekérdezésére és számlatörténetük nyomon követésére, illetve a bankkártyájukhoz tartozó költési limitek módosítására. Az alkalmazás népszerű funkciója ezek mellett a Magyarországon elsőként az AXA Bank által bevezetett, mobilszámra történő utalás is. Az applikáció segítségével az ügyfelek 20 ezer tranzakció során mintegy 1,4 milliárd forintot utaltak az elmúlt fél évben.

Hogyan lehetséges utalást indítani mobiltelefonszámra?

Az AXA Bank ügyfelei bárki számára kezdeményezhetnek utalást, aki rendelkezik magyarországi bankszámlával és okostelefonnal, ehhez elég a kedvezményezett mobilszámát ismerniük. Azt követően, hogy ez utóbbira elindítják az utalást, a címzett kap egy SMS-t, benne egy linket, amelyre rákattintva - a mobilszám ellenőrzése után - megadhatja azt a számlaszámot, amelyre az utalást várja.

Mennyire nyitottak az ügyfelek az innovatív mobilbanki megoldásokra?

Utalnál, de nem ismered a számlaszámot? Utalj mobilszámra!


Piackutatók szerint eddig a magyar lakosság 4 százaléka használt csak mobilbanki alkalmazásokat, a technológiai innováció iránti igény és az okostelefon-penetráció azonban rendületlenül növekszik hazánkban, így ígéretes növekedési lehetőséget látunk ezen a piacon. Várakozásainkat az is alátámasztja, hogy az eddigi visszajelzések alapján ügyfeleink elégedettek az alkalmazással, nem érkezett panasz vagy reklamáció a részükről.

Milyen új innovációkat kínálhat a jövőben a MobilosOKÉ?

Novembertől szeretnénk elérhetővé tenni a MobilosOKÉ használatát vállalati ügyfeleink számára is, továbbá betétlekötési funkcióval tervezzük bővíteni az applikációt. Távolabbi céljaink között egy sor újabb innováció szerepel, például internetes bankkártya-elfogadási szolgáltatásokat fogunk kínálni ügyfeleinknek, de a közüzemi szolgáltatókkal is együttműködnénk, akiknek ezt követően egy általuk megadott mobilszámra utalhatnák majd a különböző díjakat az ügyfelek.

(x)
Kasza Elliott-tal

Target Corporation - elemzés

2022-ben vettem belőle 165-ön, leginkább kereskedési céllal, de osztalékot is fizetett, ha nem is sokat. 2024-ben adtam el kis bukóban. Most megint a szemem elé került, a Top10-es listám hetedikj

Díjmentes előadás

Hogyan vágj bele a tőzsdei befektetésbe?

Első lépések a tőzsdei befektetés terén. Mire kell figyelned? Melyek az első lépések? Mely tőzsdei termékeket célszerű mindenképpen ismerned?

FIN-CON 2025

FIN-CON 2025

2025. szeptember 3.

Portfolio Sustainable World 2025

2025. szeptember 4.

Sikerklub hazai kkv-nak

2025. szeptember 16.

Követeléskezelési trendek 2025

2025. szeptember 16.

Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Ez is érdekelhet