Portfolio_cover_Coca-Cola_H&N_campaign_Static_Batch2_April22_Asset-4_v
Prémium

Coca-Cola: Kevesebb cukor, remek íz

PR cikk
Ezt teszik a kiegyensúlyozottabb táplálkozás érdekében.

A The Coca-Cola Company azon dolgozik, hogy nem csak finom, de alacsonyabb cukortartalmú és a kiegyensúlyozottabb táplálkozást támogató üdítőket kínáljon. A cukortartalom csökkentése és a felelős marketing terén ezért egyaránt kötelezettségvállalásokat tettek.

Aktívan támogatnak különböző uniós népegészségügyi törekvéseket. Ilyen például az olyan problémák kezelése, mint az elhízás vagy a más krónikus betegségek.

Coca-Cola: Európai vállalások és eredmények

- Az Üdítőitalgyártók Európai Szövetségének (UNESDA) tagvállalataival együtt 2000 óta üdítőitalaikban átlagosan 28,6%-kal csökkentették a hozzáadott cukor mennyiségét.

- Az UNESDA tagjaként azt is vállalták, hogy 2025-ig további 10%-kal csökkentik az üdítőitalaik cukortartalmát, ami 2000-hez képest összesen 33%-os csökkentést jelent majd.

- Ma Európában az alacsony kalóriatartalmú vagy kalóriamentes termékek a Coca-Cola által gyártott üdítőitalok mennyiségének 42%-át* teszik ki. A cél az, hogy ezt az arányt 2025-re 50%-ra növeljék.

- Európában például marketingtevékenységük 90%-ában a Coca-Cola Zéró termék szerepel.

- A Magyar Ásványvíz, Gyümölcsé és Üdítőital Szövetség (MAGYÜSZ) adatai szerint 2010 és 2021 között az üdítőitalok átlagos cukor és kalóriatartalma átlagosan 45%-kal csökkent Magyarországon.

Portfolio_Coca-Cola_H&N_1500x1200-HU-22nov-v1

A lépések között van a receptúrák fejlesztése, a cukortartalom folyamatos csökkentése, az új, alacsony cukortartalmú vagy cukormentes italok kifejlesztése és a termékek méretének kontrollja, ami a kisebb kiszereléseket jelenti. Mindemellett népszerűsitik a felelős üdítőital fogyasztást és támogatják a WHO ajánlását is, miszerint a napi kalóriabevitel legfeljebb 10%-a származzon hozzáadott cukorból.

A The Coca-Cola Company tehát folyamatosan keresi a módját azoknak az apró változtatásoknak, melyekkel egyes termékek kevésbé édesek lehetnek, miközben a fogyasztók által kedvelt íz nem változik. Az összetételről és tápanyag tartalomról pedig a lehető leginkább közérthető, értelmező tápértékjelölés segítségével egyértelmű és részletes információt ad.

Vezető szerepet vállalnak azokban az iparági törekvésekben is, melyek célja az alacsony kalóriatartalmú vagy kalóriamentes üdítőital választék arányának növelése a piacon. Támogatják az Európai Unió azon törekvéseit is, melyek többek között a termékek összetételének módosítására, az adagok kontrolljára és felelős marketingre buzdítják az iparágat.

Marketing aktivitásaikat is felhasználják arra, hogy a lehető legtöbb fogyasztót az alacsony cukortartalmú vagy cukormentes Coca-Cola termékek választására buzdítsanak. Számos kampányt ennek megfelelően alakítottak át.

* A 2021-es pénzügyi év globális értékesítési adatai alapján (a Multon, Global Ventures adatait nem tartalmazza).

(x)

ensz-bekefenntarto-kek-sisak-keksisakosok
joe-biden-state-of-the-union-adress-2023-washington-amerikai-egyesult-allamok
himars-raketaindito-rendszer
parlament orszaggyules
tőzsde részvény
2023. március 21.
Agrárium 2023
2023. március 8.
Biztosítás 2023
2023. március 30.
Építőipar 2023
2023. április 25.
Sustainable Tech 2023
Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Portfolio hírlevél
Ne maradjon le a friss hírekről!
Iratkozzon fel megújult, mobilbarát
hírleveleinkre és járjon mindenki előtt.

Kiadó raktárak és logisztikai központok

A legmodernebb ipari és logisztikai központok kínálata egy helyen

Infostart.hu

Senior Privát Bankár (Miskolc)

Senior Privát Bankár (Miskolc)
Online kurzus
Akár 100 000 Ft-tal elkezdhető, hosszú távú megtakarítási módszer.
Online előadás
Hogyan lehet a technikai képet egy értékalapú befektető szemléletével ötvözni?
Ez is érdekelhet
Mentoring_Forras_Shutterstock