Kis befektetésből nagy haszon
Dura László: Korábbi kínálatunk a Hiace-ből, a Hilux-ból és a Dyna-ból állt össze, amelyeket egy ideig kiegészített a Yaris Verso kishaszonjármű változata is. Újdonságaink között van az új Yaris kishaszonjármű, a "Van", ami elsősorban a városokban, kisebb térfogatú áru szállítására szolgál, például terítőautóként, illetve kiscsomag-szállításra specializálódott cégeknek lehet hatékony eszköz. Ez egy nagy előrelépés számunkra, látjuk is a piacon, hogy egyre inkább keresik az ilyen praktikus autókat. Igyekszünk minél több helyre eljuttatni a hírt kisáruszállítónk elérhetőségéről, amelynek ráadásul nyár végén érkezik a modellfrissített változata. A tavaly megszűnt Hiace helyett a ProAce jelent meg a kínálatunkban, amellyel elődjénél komfortosabb, a mai elvárásokhoz jobban illeszkedő megoldást biztosít ügyfeleinknek.

D. L.: Bizonyos változatok érhetők el: személyautóból hatszemélyes, haszongépjárműből azonban több változat is, hiszen 5, 6, 7 m3-es lehetőségeink vannak, ami nem a legnagyobb kategória, de a Hiace vevőkörét többnyire le tudja fedni.
Korábban is volt már együttműködés az Aygo fejlesztésében és gyártásában a francia partnerrel, ahol közös a gyártás, a tervezés, ezért ideális volt ez a választás. A megszokott Toyota-minőséget ennél a modellnél is biztosítjuk, amit misem igazol jobban, mint hogy a Toyota szigorú minőségi átvizsgálása mellett, minden autó esetében 3+2 év garanciát vállalunk..
P.: A Toyota nagyobbik haszonjárműve, a Dyna is mentesül az elektronikus útdíj fizetés alól, pedig egy kategóriával már nagyobb.
D. L.: Így van, hiszen a legnagyobb megengedett össztömege 3,5 tonna, így a Dyna-val nem kell a használatarányos e-útdíjat megfizetni. A tömegének köszönhetően azokra az útszakaszokra is behajthat, ahová nagyobb - nehezebb - teherautóval nem lehet. De a legnagyobb előnye, hogy nagyon nagy felépítményt lehet rátenni, és a piacon ez az egyike a kevés ún. heavy duty alvázas teherautónak. Ezért szeretik a Dynát, mert tudják, hogy a határait maximálisan kihasználva kiválóan terhelhető, és így is nagyon megbízható, miközben karbantartási igénye csekély.

D. L.: Is-is. Korábban főleg a pékek, húsosok, fagyasztottáru-szállítók voltak, akik vásárolták, de az e-útdíj miatt egyre több szállító vállalat is érdeklődik. Reneszánszát éli, nagyobb a kereslet, mint amit ki tudunk elégíteni. Valószínűleg nemcsak nálunk lehet ezt érezni. A Dynát nagyon szeretik a felhasználók, így az szinte biztos, hogy aki egyszer megvette a Dynát, az legközelebb is ezt választja. Versenyképes árral és minimális fenntartási költségekkel rendelkezik az autó, miközben műszakilag szinte elnyűhetetlen.
P.: Minek köszönhető, hogy a Hilux pick-up piacvezető a szegmensben?
D. L.: Negyedik éve vagyunk piacvezetők Magyarországon. A pick-up vásárlókat két nagy csoportra lehet osztani. Az egyikbe azok tartoznak, akik elsősorban szabadidős célokra, vagy az áfa-visszaigénylés lehetősége miatt választanak ilyen autót. Ők a lehető legerősebb, legjobban felszerelt modelleket keresik, viszont szinte sosem használják terepen, munkához a járművet. A másik csoportba a professzionális felhasználók tartoznak, akik valódi munkavégzéshez, úttalan utakon, nehéz terhek szállításához használják az autót. Ide tartoznak pl. a közműcégek, melyek sokszor a Toyotát választják munkaeszköznek.

P.: Visszatérőek az ügyfelek?
D. L.: Igen, abszolút. Vannak olyan ügyfeleink, akik kitartanak 10-15 éves autóiknál, és vannak olyan cégek is, amelyek 3 évente lecserélik, viszont náluk is lehetnek régebbi darabok. Többször hallottuk, hogy ezt semmiképpen nem adják el, mert bár össze van törve sok helyen, lepattogzott a festék, saját maguk javítják, de terepen bármilyen akadályt leküzdenek vele. Természetesen, ha bővül az autópark, akkor is maradnak a típus új generációjánál. Változik a piac, változnak az általános igények, amelyeknek azonban még mindig a Hilux felel meg legjobban.
P.: A Toyota eddig is nagy hangsúlyt fektetett arra, hogy ügyfelei számára olyan finanszírozási konstrukciókat ajánljon, melyek a futamidő teljes egésze alatt vállalhatók és kiszámíthatók maradnak. Most mit ajánlanak?
D. L.: A Magyar Nemzeti Bank által kínált Növekedési Hitelprogram páratlan lehetőséget biztosít a hazai vállalkozások számára, hogy modern járművekkel tegyék hatékonyabbá és jövedelmezőbbé munkájukat. Az alacsony önerővel, kiszámítható fix kamattal, alacsony költséggel és hosszú futamidőre nyújtott hitel segítségével most lehetőség nyílik a vállalkozások számára, hogy akár korszerű, gazdaságos Toyota típusokkal újítsák meg járműparkjukat, amely segíthet új lendületet adni az üzletnek!
Folytatódik: rejtélyes drónok tűntek fel Németország felett is
A hatóságok kémtevékenységre gyanakszanak.
Üzent Magyarországnak Zelenszkij: megfelelő választ fogunk adni a „nagyon szokatlan eseményekre”
Az ukrán elnök szerint magyar felderítő drónok sértették meg a légterüket.
Óriási felvásárlás készül: szaúdi milliárdok érkezhetnek a világ egyik legnagyobb játékgyártójához
Titokzatos befektetők körözik be a FIFA és Battlefield készítőjét: hamarosan eldőlhet a sorsa.
Moszkva szerint Ukrajna a támadásaival már az Egyesült Államok érdekeit is sérti
Súlyos gondokat okoznak Oroszországnak a dróncsapások.
Rossz hírt közöltek a koronavírusról: országszerte emelkedik a fertőzöttség, további növekedés várható
9 városban mértek emelkedést, csökkenés sehol sem volt.
Drasztikus változás jön a teherautó-sofőröknél Amerikában
Hatalmas teherautó-sofőr hiány van, mégis szigorítanak.
A Fed alelnöke szerint közel lehet az inflációs cél
Komoly kockázatok fenyegetik a munkaerőpiacot.
Kihúzta a gyufát Horvátországnál a magyar kormány
Horvátország és Magyarország kiélezett vita kereszttüzében.
Clorox Company - elemzés
Kereskedési célpontokat keresgéltem, most éppen a magas ROIC, az elfogadható osztalékhozam és a chart alapon jó beszállási lehetőségek voltak a legfontosabb szempontjaim. Így találtam rá a C
A kertészkedés egészséges, és nem csak a friss zöldségek miatt
Friss kutatások szerint már heti két és fél óra kertészkedés is elegendő lehet ahhoz, hogy csökkentsük a túlsúly, a magas vérnyomás, a cukorbetegség és más egészs
Magyar ingatlanpiac: hórukk országban mérsékelt verseny
A héten Zsolt pihenőt kapott, Balázs és Ádám pedig Tibor Dávid Masterplast CEO-val beszélgetett a magyar ingatlanpiac évtizedes kérdéseiről. Dögunalmas szakmai adásunkban szó lesz a... The p

Külföldre költözés matematikája
Hamarosan itt a választás, ilyenkor sokan szokták megfogadni, hogy valamilyen eredmény esetén emigrálnak. Ezeket általában nem kell komolyan venni, valószínűleg üres lenne az ország, ha tényl
A baby boomer generáció gazdasági jelentősége
Kulcsszereplők a jövő gazdasági növekedésében.
Agrárgazdaság átadása: a generációváltás és a vagyontervezés kulcsa az agráriumban
Az agrárgazdaság átadása az elmúlt években az agrárium egyik legaktuálisabb kérdésévé vált. A rendszerváltás idején önálló gazdálkodóvá vált generáció mára elérte vagy hamarosan

Megnyílt a biogáz-kassza: 40 milliárd támogatás kerül szétosztásra
A most megjelent felhívás a biogáz- és biometán-projektek teljes értékláncát támogatja: az alapanyag-logisztikát és tárolást, az előkészítést, a fermentorokat és gázkezelést, valamint

Mindent a TBSZ-ről: Ha érdekel a megtakarításaid jövője, hallgasd meg élő webinarunkat!
Mindent a TBSZ-ről – webinár 60 percben, ebédszünet alatt! Ha még nem hallottál róla, vagy már találkoztál a fogalommal, de nem vagy biztos a részletekben,... The post Mindent a TBSZ-ről:


Tőzsdei túlélőtúra: Hogyan kerüld el a leggyakoribb kezdő hibákat?
A tőzsdei vagyonépítés során kulcsfontosságú az alapos kutatás és a kockázatok megértése, valamint a hosszú távú célok kitűzése és kitartó befektetési stratégia követése.
Tőzsdézz a világ legnagyobb piacain: Kezdő útmutató
Bemutatjuk, merre érdemes elindulni, ha vonzanak a nemzetközi piacok, de még nem tudod, hogyan vágj bele a tőzsdézésbe.
A magyar mezőgazdaság életben maradása múlik ezen: víz nélkül nem fog menni
Túl sok függ az időjárás szeszélyeitől.
Ismét téma a nyugdíjemelés: kik kaphatnának sokkal többet havonta?
Mi az a minimálnyugdíj, és hogy lehetne hatékonyan alkalmazni?
Semmi sem állítja meg a forint dicsőséges menetelését?
Lehet még erősebb a hazai fizetőeszköz?
