Kis befektetésből nagy haszon
Dura László: Korábbi kínálatunk a Hiace-ből, a Hilux-ból és a Dyna-ból állt össze, amelyeket egy ideig kiegészített a Yaris Verso kishaszonjármű változata is. Újdonságaink között van az új Yaris kishaszonjármű, a "Van", ami elsősorban a városokban, kisebb térfogatú áru szállítására szolgál, például terítőautóként, illetve kiscsomag-szállításra specializálódott cégeknek lehet hatékony eszköz. Ez egy nagy előrelépés számunkra, látjuk is a piacon, hogy egyre inkább keresik az ilyen praktikus autókat. Igyekszünk minél több helyre eljuttatni a hírt kisáruszállítónk elérhetőségéről, amelynek ráadásul nyár végén érkezik a modellfrissített változata. A tavaly megszűnt Hiace helyett a ProAce jelent meg a kínálatunkban, amellyel elődjénél komfortosabb, a mai elvárásokhoz jobban illeszkedő megoldást biztosít ügyfeleinknek.

D. L.: Bizonyos változatok érhetők el: személyautóból hatszemélyes, haszongépjárműből azonban több változat is, hiszen 5, 6, 7 m3-es lehetőségeink vannak, ami nem a legnagyobb kategória, de a Hiace vevőkörét többnyire le tudja fedni.
Korábban is volt már együttműködés az Aygo fejlesztésében és gyártásában a francia partnerrel, ahol közös a gyártás, a tervezés, ezért ideális volt ez a választás. A megszokott Toyota-minőséget ennél a modellnél is biztosítjuk, amit misem igazol jobban, mint hogy a Toyota szigorú minőségi átvizsgálása mellett, minden autó esetében 3+2 év garanciát vállalunk..
P.: A Toyota nagyobbik haszonjárműve, a Dyna is mentesül az elektronikus útdíj fizetés alól, pedig egy kategóriával már nagyobb.
D. L.: Így van, hiszen a legnagyobb megengedett össztömege 3,5 tonna, így a Dyna-val nem kell a használatarányos e-útdíjat megfizetni. A tömegének köszönhetően azokra az útszakaszokra is behajthat, ahová nagyobb - nehezebb - teherautóval nem lehet. De a legnagyobb előnye, hogy nagyon nagy felépítményt lehet rátenni, és a piacon ez az egyike a kevés ún. heavy duty alvázas teherautónak. Ezért szeretik a Dynát, mert tudják, hogy a határait maximálisan kihasználva kiválóan terhelhető, és így is nagyon megbízható, miközben karbantartási igénye csekély.

D. L.: Is-is. Korábban főleg a pékek, húsosok, fagyasztottáru-szállítók voltak, akik vásárolták, de az e-útdíj miatt egyre több szállító vállalat is érdeklődik. Reneszánszát éli, nagyobb a kereslet, mint amit ki tudunk elégíteni. Valószínűleg nemcsak nálunk lehet ezt érezni. A Dynát nagyon szeretik a felhasználók, így az szinte biztos, hogy aki egyszer megvette a Dynát, az legközelebb is ezt választja. Versenyképes árral és minimális fenntartási költségekkel rendelkezik az autó, miközben műszakilag szinte elnyűhetetlen.
P.: Minek köszönhető, hogy a Hilux pick-up piacvezető a szegmensben?
D. L.: Negyedik éve vagyunk piacvezetők Magyarországon. A pick-up vásárlókat két nagy csoportra lehet osztani. Az egyikbe azok tartoznak, akik elsősorban szabadidős célokra, vagy az áfa-visszaigénylés lehetősége miatt választanak ilyen autót. Ők a lehető legerősebb, legjobban felszerelt modelleket keresik, viszont szinte sosem használják terepen, munkához a járművet. A másik csoportba a professzionális felhasználók tartoznak, akik valódi munkavégzéshez, úttalan utakon, nehéz terhek szállításához használják az autót. Ide tartoznak pl. a közműcégek, melyek sokszor a Toyotát választják munkaeszköznek.

P.: Visszatérőek az ügyfelek?
D. L.: Igen, abszolút. Vannak olyan ügyfeleink, akik kitartanak 10-15 éves autóiknál, és vannak olyan cégek is, amelyek 3 évente lecserélik, viszont náluk is lehetnek régebbi darabok. Többször hallottuk, hogy ezt semmiképpen nem adják el, mert bár össze van törve sok helyen, lepattogzott a festék, saját maguk javítják, de terepen bármilyen akadályt leküzdenek vele. Természetesen, ha bővül az autópark, akkor is maradnak a típus új generációjánál. Változik a piac, változnak az általános igények, amelyeknek azonban még mindig a Hilux felel meg legjobban.
P.: A Toyota eddig is nagy hangsúlyt fektetett arra, hogy ügyfelei számára olyan finanszírozási konstrukciókat ajánljon, melyek a futamidő teljes egésze alatt vállalhatók és kiszámíthatók maradnak. Most mit ajánlanak?
D. L.: A Magyar Nemzeti Bank által kínált Növekedési Hitelprogram páratlan lehetőséget biztosít a hazai vállalkozások számára, hogy modern járművekkel tegyék hatékonyabbá és jövedelmezőbbé munkájukat. Az alacsony önerővel, kiszámítható fix kamattal, alacsony költséggel és hosszú futamidőre nyújtott hitel segítségével most lehetőség nyílik a vállalkozások számára, hogy akár korszerű, gazdaságos Toyota típusokkal újítsák meg járműparkjukat, amely segíthet új lendületet adni az üzletnek!
Itt a bejelentés: napokon belül eldőlhet Ukrajna sorsa
Európa legerősebb országai most ülnek össze.
Horrorkaraván és súlyos balesetek: kiderült, mi történik valójában a magyar autópályákon
Külföldi sofőrök Magyarországon.
Elhunyt a divatvilág legendája, 91 évesen meghalt Giorgio Armani
Hosszabb ideje betegeskedett.
Azt mondják az oroszok, Ukrajna végzetes hibát vétett: hat hónap és itt a kapituláció
Szerintük nagy a baj most a fronton.
Óriási befektetések a K&H-nál, kritikus szavak a vezérigazgatótól
Bemutatta első féléves számait a nagybank.
Elérte a 100 milliárd forintot: nagy összeg landol a magyar kisvállalkozásoknál
Az állami 1+1 beruházásösztönző program.
Beindult a kínai offenzíva Európában: az elmúlt évek legnagyobb változása játszódik le a szemünk előtt
Törnek előre a kínai márkák az autópiacon.
Kik vehetnek fel 10% önerő mellett Otthon Startot és kikre nem érvényes a könnyítés?
Szeptember másodikától módosította az MNB az adósságfék szabályokat. Így szélesebb réteg vehet fel minimális 10% önerő mellett lakáshitelt. Mindenképpen érdemes leszögezni, hogy a válto
5,871 milliárd euróból újítanák meg Görögország vízrendszerét
A görög kormány új stratégiát hirdetett a vízügyi problémák kezelésére, válaszul a klímaváltozás súlyos kihívásaira.
HR trendek 2025-2026
A magyar munkaerőpiac 2025-ben fordulóponthoz érkezett. A gazdasági bizonytalanság, a technológiai fejlődés és a társadalmi elvárások együtt formálják át a vállalatok működését. Az elk

A pályázati támogatás ára: fenntartási kötelezettségek
Siker! Lezártad a projektedet, átmentél a záró elszámoláson, és úgy érzed most végre hátradőlhetsz. De vigyázz! A történet itt még nem ért véget. A fenntartási időszak a pályázatok f

Új malac a karámban? - Francia kockázatok Európában
Franciaországban ismét nő a politikai kockázat: a kormányfő bizalmi szavazást kért maga ellen, miközben 43,8 milliárd eurós megszorító csomag készül. A francia-német kötvényhozam-spread 8
Kell-e új nevet adni az évszakoknak a klímaváltozás miatt?
Az évszakok rendjét, amelyet a modernitás és a globalizáció uniformizált, az antropocén éghajlati változásai fokozatosan felülírják.
Mit köszönhetünk a ChatGPT-nek?
Az emberi hallucinációt mint a külső inger nélküli érzékelést definiálhatjuk. Modellhallucinációról akkor beszélhetünk például, amikor egy modell elsősorban nem adatra, hanem a modell fel
Fenntartási jelentés: a KFI projektek láthatatlan aknái az EPTK-ban
Akinek KFI projektje van, nem dőlhet hátra: itt az idő a fenntartási jelentések világával szembenézni.


Tőzsde kezdőknek: Hogyan ne égesd el a pénzed egy hét alatt!
A tőzsde világában a lelkesedés könnyen drága hibákhoz vezethet – előadásunk abban segít, hogy kezdőként is megértsd a legfontosabb alapelveket, felismerd a kockázatokat, és elkerüld, hogy egy hét alatt elolvadjon a megtakarításod
Bikák és Medvék: Kivel jobb haverkodni a tőzsdén?
Hogyan ismerd fel, hogy épp emelkedő (bull) vagy csökkenő (bear) piacon jársz? Megtanulhatod, mikor érdemes növelni a kockázatvállalást, és mikor jobb óvatosan hátrálni.
A Labubu babák a tőzsdén is tarolnak
Amikor az eredetit gyártja Kína, a másolatot a világ.
Pickup tuning a határban: ezek az extrák most a gazdák és vadászok kedvencei
A pickupok ütőképességét az extrák adják.
Összefognak az új világrend erős emberei − Mi lesz ebből, ki állitja meg őket?
Erősödőben Kína bűvköre.
