A Calvin Klein és a H&M marketingtanácsadója is érkezik az idei BrandFestivalra
Üzlet

A Calvin Klein és a H&M marketingtanácsadója is érkezik az idei BrandFestivalra

Portfolio
Nemzetközi Top Speaker-ek váltják egymást az idén jubileumi 20. születésnapját ünneplő BrandFestival színpadán, október 28-29-én a Budapest Music Centerben. Digitális guruk, viselkedéstudományi szakértők, kreatív tartalomfejlesztők, trendszetterek. Több mint 100 előadó, számos nemzetközi szakember boncolgatja a Viselkedés-tudomány ernyőkoncepció mentén a márkaélmény-fokozás és a fogyasztói bevonás izgalmas kérdéseit, jelenségeit. Itt lesz többek között a The Walt Disney, a Havas CX Helia, a több mint 100 nemzetközi reklámdíjjal büszkélkedő FCB/SIX & Performance Art adat- és technológia-vezérelt reklámügynökség, nemzetközi hírű vásárlás-pszichológus, vagy viselkedés-közgazdaságtan szakértő.

A BrandFestival idei programjának célja, bemutatni a viselkedéstudomány irányait, jelenségeit a nemzetközi szinten jegyzett „sztárelőadók” és a hazai „vállalatvezetők” társaságában, interkulturális közegben.

„A „fogyasztói döntések” mögötti valódi motivációk megértése a korábbiaktól gyökeresen más kommunikációs kompetenciákat, stratégiai tervezést igényel. Ennek a megértésében segít a viselkedési-közgazdaságtan, amely mára egyre nagyobb teret kap az üzleti döntéshozatal és a reklámkészítés gyakorlatában.” – mondta Barna Tamás a BrandFestival elnöke.  A tudományterület eredményei számtalan lehetőséget biztosítanak a marketing- és kommunikációs szakemberek számára, hogy a fogyasztók viselkedését befolyásoló eszközökkel éljenek és növekedési pályára állítsák a márkájukat. Mindez egy új gondolkodásmódot igényel. Olyan kiemelkedő egyéniségek tartanak előadást, akiktől nemcsak érdekfeszítő válasz várható, de megközelítéseikkel hozzájárulhatnak a kívánt új és progresszív válaszok megfogalmazásához.

Top Speakerek

Idén megosztja gondolatait többek között Ian Mckenzie, az FCB/SIX & Performance Art adat- és technológia-vezérelt reklámügynökség kreatív vezetője és Michael Solomon, marketingprofesszor, a vásárlás-pszichológia világhírű szakértője, aki a fogyasztói magatartás legújabb trendjeiről, a divat és vásárlás pszichológiai hátteréről tart majd előadást.

Solomon a fogyasztói magatartás elismert szakértőjeként rendszeresen tanácsokat ad olyan vezető márkáknak, mint a Calvin Klein, a Levi Straus, az Under Armour, a Timberland, a Wrangler és a H&M. Gyakori vendég olyan műsorokban, mint a The Today Show, vagy a Good Morning America.

Legutóbbi könyve: „New Chameleons: How to Connect with Consumers Who Defy Categorization” megállapítása szerint a márkák szegmentációs ketrecekbe kényszerítik az embereket, ami csak elidegeníti a modern fogyasztót.

A BrandFestival a márka- és vállalati stratégiai csúcstalálkozója, ami 2021. október 28-29-én, a Budapest Music Centerben a „Viselkedéstudomány” alapgondolata mentén elemzi a jövőt - számos nemzetközi Top Speaker és hazai előadó segítségével.

A BrandFestival médiatámogatója a Portfolio Csoport.

Címlapkép: Getty Images

Caprica Consulting

Lezárult egy korszak

2025. október 31-ével megszűnt az AVDH (Azonosításra Visszavezetett Dokumentumhitelesítés) szolgáltatás. Ezzel az ingyenes állami aláírási lehetőség végleg kikerült a mindennapi ügyintéz

Portfolio Future of Construction 2025

Portfolio Future of Construction 2025

2025. november 11.

Finanszírozás a gyakorlatban – Budapesti Fórum

2025. november 11.

Portfolio Investment Day 2025

2025. november 18.

Portfolio AI & Digital Transformation 2025

2025. november 25.

Hírek, eseményajánlók első kézből: iratkozzon fel exkluzív rendezvényértesítőnkre!
Díjmentes előadás

Tőzsde kezdőknek: Hogyan ne égesd el a pénzed egy hét alatt!

A tőzsde világában a lelkesedés könnyen drága hibákhoz vezethet – előadásunk abban segít, hogy kezdőként is megértsd a legfontosabb alapelveket, felismerd a kockázatokat, és elkerüld, hogy egy hét alatt elolvadjon a megtakarításod

Ez is érdekelhet